Yatakta uyuya kaldığımı fark edince yavaşça ayağa kalktım saat 00.12yi gösteriyordu küçük Lina'yı uyutmaya çalışırken uyuya kalmıştım.
Gözümü tekrar yatakta yatan 2 meleğime çevirdim. İkisinin de anlına küçük buseler kondurup geri çekildim.
Ardından oturma odasındaki masama geri döndüm ve bizim hikayemizi yazmaya kaldığım yerden devam ettim.
Yıl 2023 7 sene öncesi
Lavin'den
Yorgun bir şekilde kendimi yatağıma attım. Ekim ayındaydık ve okul açılmıştı.
Ben üniversite kayıtlarım için son düzlükte iken birçok arkadaşım senenin başındaydı.
Neyse beni ben ilgilendirir... Son düzlükte olmanın verdiği yorgunluk vardı üzerimde yaklaşık olarak 2 yıldır yurtdışında üniversite kazanmak için uğraşıyordum ve artık yorulmuştum sürekli dolu bir programa sahip olmaktan.
Kalkıp çalışma düşüncelerini kenara ittikten sonra elime telefonumu alıp sosyal medya hesaplarımı kontrol etmeye başladım.
En son Instagram hesabımın keşfetine girip reelsleri kaydırmaya başladım.
Önüme çıkan reelsla biraz bekledim bir kıza aiti video mavi saçları olan çok güzel bir kıza melek gibiydi. Kekolar kız düşürmek için
-''Canın acıdı mı?''
-''Ne zaman?''
-''Cennetten düşerken.''
Gibi saçma bir diyalogla kız düşürmeye çalışır ama bu kız gerçekten gökyüzünden yere düşmüş gibiydi.Zaten kadınlara karşı bir ilgim olduğunu biliyordum ama biri ilk kez bu kadar güzel olduğunu düşünmüştüm.
Girdiğim transtan çıkar çıkmaz kızın hesabına girip bakmaya başladım. Kızın sosyal ve sevecen biri olduğunu anlamak zor olmadı hayvanlarla fotoğrafları vardı ve soğuk içeceklerle ne kadar kalın giyinmiş olursa olsun hem soğuk şeyler içiyordu benim aksime.
Fotoğraflardan anladığım kadarıyla kız Türk değildi. En sonda Londra etiketlenmiş bir fotoğrafla kızın İngiltere'de yaşadığını çözmek zor olmamıştı.
Kafa karıştırıcı şey ise ismiydi AngelTürk.
İsmini anlamaya çalışırken kızı stalklamayı bırakıp takip isteğine bastım hesabı açık olduğu için kolayca takip etmenin sevinciyle ve gelen ,ilham perilerimle telefonu kapatıp masa başına geçip bir şeyler yazmaya başladım.Yeni versiyona hazir miyiz?
Kitabi okuyup oy verip yorum yapan herkese cok tesekur ederimm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAN KEDİSi
ChickLitAramızdaki bu kadar mesafe ve toplum bize engel mi olucaktı? Ben sevmiştim ve kimsenin aramıza girmesine izin vermicektim. Eşcinsel kurgudur eğer bu tür şeyler hoşunuza gitmiyorsa okumayın. Bütün karakterler ve olaylar kurmacadan ibarettir.