25/Problemler

119 7 0
                                    

Lavin'den
Sınıfa doğru yürüyordum insanların garip bakışları üzerimdeydi ama artık alışmıştım çocukluğumdan beri sürekli diğerleri tarafından dışlanmıştım kimse sevmezdi beni. Bunda anne babamın olmamasının etkisi büyüktü. Kafan karıştıysa karışmasın ben evlatlığım annemler ben 8 yaşındayken evlat edinmişti beni. Neyse işin özeti diğerleri benden haz etmezdi lisedeki arkadaşlarım ise böyle şeyleri takmayan ben üzülünce beni teselli etmekten ileri gitmezlerdi. Sınıfa girdiğimde sırama geçip eşyalarımı koydum Emre'de ardımdan geldi.
-"Hadi sözel sınıfa gidelim."
-"Kanka sen iyi misin ateşin filan yok di mi?"
-"Ne alaka Lavin ?"
-"Canım sen sözelleri sevmezsin."
-"Artık seviyorum gidelim."
-"Gidelim bakalım." Dediğimde 32 diş sırıtmaya başladı ve koridora doğru adımlamaya başladı bende arkasından ilerledim.
Sınıfa girince Suyun sirasına oturduk daha gelmemişti büyük bir olasılıkla servis geç kalmıştı.
-"Ee kanka bize dün bir şey anlatmadın ne yapacaksın?"dedi
-"Zamanı gelince görürsünüz."
-"İyi ağzını bıçak açmasın."
-"Hişt asıl size ne oluyor çözdünüz mü kavgayı?"
-"Ne kavgası?"
-"Suyla yılbaşı gecesi tartışıyordunuz şimdi kızı bekliyoruz."
-"Bir şeyler oldu zamanı gelince görürsünüz."
-"Bana bak kıza kötü davranmayı bırakmışsındır umarım."
-"Ne kötülüğü?"
-"Meleğim söyledi sen kaza kötü davranıyormuşsun Su'da buna üzülüyormuş."
-"o bile fark etmiş."
-"Cidden Suyal hep şaka dediğiniz için kazın üzüldüğünü anlamadık."
-"Artık öyle davranmıcam."
-"Umarım."
Gelen bildirim sesiyle odağım telefonum daha doğrusu meleğim oldu.

Meleğim:Geç kalmış bir günaydın
Meleğim:Uyanamadım.

Ben:Bir şey olmaz sevgilim
Ben:Hasta filan değilsin değil mi?

Meleğim:Yok yorulmuşum sadece

Ben:Meleğimmmm

Meleğim:Efendim

Ben:Benim sana bir şey söylemem lazım

Meleğim:Söyle güzelim

Ben:Bizim okul eşcinsel olduğumu duydu
Ben: Biri itiraf sayfasında paylaşmış

Meleğim:Bu sana problem mi

Ben:Yok
Ben:İlişkim beni ilgilendirir
Ben:Ama biri seni rahatsız ederse söyle güzelim

Meleğim:Tamam söylerim
Meleğim:Hani biz eşcinselliğimiz bilinmiyor diye saklıyorduk ya ilişkimizi

Ben:Yo ben saklamıyordum

Meleğim:Ben saklıyordum
Meleğim:Artık saklamamıza gerek kalmadı değil mi

Ben:İstediğine söyle
Ben:Bir şey olmaz

Meleğim:Tamam
Meleğim:Şey

Ben:Ney

Meleğim:Biz fotoğraf çekilmiştik ya onları paylaşsak mi?
Meleğim: çok aptalca boşver

Ben:sss
Ben:Bundan iyi teklif duymadım foto seçelim hemen.

Biz Meleğimle fotoğraf seçerken Su'da gelmişti ve emreyle konuşuyordu normal bir şekilde NORMAL bu garipti ama Su'yun mutluluğu yüzünden okunuyordu.

-"Ayyyy." Diye bir çığlık geldiğinde meleğime ders başladı diyip kapatıp sesin geldiği yöne baktım.
-"Ne oldu?" Sınıftan biri kıza neden bağırdığını sorunca bizde dinliyorduk.
-"Sınıfta bu var ya vizede aşık olursa?" Beni göstererek evet başlıyoruz.
-"Pardon bana mi diyorsun?"
-"Burada senden başka hasta olan mi var?"
-"Hasta benim bildiğim bir hastalığım yok."
-"Kızlarla olmak bir hastalık."
-"Adını dahi bilmediğim kez gelmiş aşk hayatıma karışıyor sormazlar mi nerden buluyor bu götü?"
-"Anlamadım."
-"Anlamazsın tabi bu IQ seviyesiyle bu yaşa nasıl geldin merak konusu? Neyse aşk hayatım seni ilgilendirmez ve eğer benim size aşık olmamdan korkuyorsanız korkmayın ben beyini,düşünme kabiliyeti ve saygılı insanlardan hoşlanıyorum altını çiziyorum insan sizin gibi ne olduğu beli olmayan saygısız canlılardan değil." Dedim
-"Canım anlamadıysan özet olarak benim birini sevmem için o kişinin beyni olmalı sende olmayan şey yani anladın." Diye de devam ettim.
-"Sen bana ne demeye çalışıyorsun?"
-"kıza iki üç kez anlattım anlamadı problem bunda ya."
-"Bana bak sen." Dediğinde ona döndüm
-"Bak canım üzülme tamam mi annemle babam beyin cerrahi sana bir beyin nakledebiliriz diye sorarım." Koz yüzüme bön bön bakarken konuşmaya devam ettim.
-"Cinsel yönelimim ben dışında kimseyi ilgilendirmez eğer rahatsız oluyorsanız önüme çıkmayın yada bana laf etme çabasına girmeyin yoksa bütün foyalarınızı tek tek ortaya dökerim bu yüzden beni boşuna yormayalım değil mi?" Kimseden ses çıkmayınca koza döndüm döndüm.
-"Bunu bütün okula yay ve akılarına girmesini sağla yoksa seni insan içine çıkılmacak hale getiririm okey?"
-"Tamam."
-"Aferin. Dersinizi dinleyin milletin hayatına kafa yormayın."
Diyip sınıftan çıktım.

VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin