08/Telefon numarası

206 15 0
                                    

Lavin'den
Dün meleğimle konuştuktan sonra ders çalışıp yatmıştım.

Yattığımda saat bir gibiydi ondan gözlerimin altı şişmişti. En kötüsü dersimiz TYT coğrafyaydı ve çok uykum geliyordu.

Dün meleğimle görüntülü konuşmuştuk o kadar tatlıydı yerdim ben onu insanın onu mıncıra mıncıra sevesi geliyordu. Onu  gördüğüm anlar o kadar mükemmeldiki sadece ders çalıştık ama olsun onla hiçbir şey yapmasak düz duvarı izlesek bile ilginç gelirdi.

Dün çekip hikayeye fotoğrafımızı atmış "Öğretmenim" yazmıştı bende hikayeme atmıştım bunun için sabahın köründe kızların sorgusuna çekilmiştim mesajlarımızı okumak istemişlerdi izin vermedim diye kızmışlardı ama meleğim rahatsız olabilirdi. 

Neyse en azından arkadaşlarıma açıklamıştım tek ailem kalmıştı birini sevdiğimi bilmeleri lazım. Birkaç gün sonra yılbaşıydı ve kutlarken onlara söylecektim. Keşke yılbaşına meleğimle girebilseydik ne kadar güzel olurdu.
...
Okul bitmişti eve gelmiştim ve kabul mesajı yazmaya çalışıyordum. İyi ki yazım kuvvetliydi bu işimi birazda olsa kolaylaştırıyordu. Meleğimle daha konuşamamıştık ve bing  mesaj geldi. Ben çekim yasasını güzel kullanıyorum.

Angelbilgin: Nasılsın?

Sen sor ve ben kötü olayım yok daha neler.

Lavinoz4:İyiyim sen?

Angelbilgin:İyi
Angelbilgin:Lavin ben bir şey fark ettim biz o kadar konuştuk
Angelbilgin:Ama bende numaran yok.
Angelbilgin:Verir misin

Lavinoz4:035**** numaram
Lavinoz4:Siz wp kullanıyor musunuz?
Lavinoz4:

Angelbilgin:Hayır kullanmıyoruz ne oAngelbilgin:Bide kaydettim aramadım kaydet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Angelbilgin:Hayır kullanmıyoruz ne o
Angelbilgin:Bide kaydettim aramadım kaydet

Lavinoz4:Tamam hallettim
Lavinoz4:Wp bir mesajlaşma uygulaması

Angelbilgin: Buldum yüklüyorum

Lavinoz4: Olur ordan konuşuruz

Angelbilgin:Geldi mi mesajım

Lavinoz4:Geldi
...
Wp
Meleğim:Lavin

Lavin:Meleğim

Meleğim: O ne demek?

Lavin: Meleğim

Meleğim: Anladım
Meleğim:Biliyor musun dünkü sınavı geçtim

Lavin: Aferin benim meleğime

Meleğim:Teşekkürler ders için

Lavin: Lafı bile olmaz

Meleğim: İngiltere'ye gelsen keşke

Lavin:Merak etme çok az kaldı bugün kabul mektuplarını yazmaya başladım
Lavin:Gelince benimle zaman geçirirsin değil mi

Meleğim:Tabi ki de sana gezdiririm her yeri

Lavin:Tamam

Ordan çıkıp meleğimin insta hesabına girdim arkadaşlarım ona takip etmeye başlamış mı diye bakacaktım. Evet Su,Ferah ve Yağız takip etmiş biraz daha aşa inince gördüğüm isim yüzünden sinirlenmeye başlamıştım Işık benim meleğimi takip ediyordu. Damarlarımda akan kan sanki vücudumu yakıyordu. Sinirden kızardığıma emindim. Eğer Işıl meleğimi takip ediyorsa tek bir anlamı vardı.

VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin