Sabah sevdiğiniz kızla uyanmanın tadıda başka oluyormuş. Sabah erken kalkıp başıma dikilmişti gecede ara ara kalkmıştı geri uyutmuştum. Şimdi ise kahvaltı yapıyorduk eve dönmek istiyordu ama ben abisinin ona zarar vermesinden korkuyordum. Kahvaltı bitince odaya çıkmış giyinmeye başlamıştım Meleğim dün hazırlanmak için buraya gelirken üstünde olanları geri giymişti eşyalarını toplarken babası aramıştı.
-"Baba."
-"..."
-"Dün Lavinle kaldım abim o nasıl daha iyi mi?"
-"..."
-"Neden böyle yapıyorki ?"
-"..."
-"Bizi böyle yetiştirmediğinizin bende farkındayım ama dün çok korktum."
-"..."
-"Bende seni seviyorum baba neyse bugün eve geliyim mi?"
-"..."
-"Tamam görüşürüz."
-"..."
Telefonu kapatıp bana döndü.
-"Gidicek miyiz."dedim
-"Gidicem gel dediler."
-"Tamam çıkalım."
-"Sen gelicek misin?"
-"Ne olur ne olmaz seni evine götürücem baban dün seni bana teslim etti hem sevgilimin başına bir şey gelsin istemem." Kıkırdayıp.
-"Çıkalım."
....
-"Meleğim senle yukarı gelmicem ama burada bekliyorum eğer bir şey olursa direkt yanıma gelebilirsin tamam mi ?"
-"Tamam şimdi görüşürüz."
Sıkıca sarılıp "Görüşürüz." Dedim
O binaya girerken arkasından bakıyordum evlerinin karşısındaki kafeye oturup gözlerimi pencereye diktim eğer o aptal abisi onu kırıcak herhangi bir şey söylerse meleğimin güzünden akan yaş sayısı kadar morluk ve kırık olurdu vücudunda. Boş konuştuğumu sanmayın küçükken savunma sporlarıyla ilgilenmiştim bu sene on ikinci sınıf olmasa devam ederdim. En kısa zamanda Meleğimede bir şeyler öğretmeliydim ne olur ne olmaz. Yukardan ne oluyordu?....
Aradan yarım saat geçti gelen giden yok ve ben hala aynı pencereye bakıyordum. Bağırtı sesi vs gelmediği için oturduğum yerde duruyordum.
...
Bir saat daha geçti ama yine gelen giden yok. Ne yapıcağımı bilmiyordum tek istediğim sevgilimin yanıma gelmesiydi.
...
On dakika sonra Meleğim çıktı kapıdan onun kapıdan çıkmasıyla yanına doğru adımlamaya başladım.
-"Ne oldu iyi misin?"
-"Özür diledi abim neden böyle yaptığını konuştuk yukarı gelir misin abim senden özür dilecek?"
-"Hadı çıkalım yukarı."
Angel'den
Lavinle sarılmayı bırakıp binadan içeri girip evimizin olduğu kata geldim derin bir nefes alıp kapıyı tıklatım ardından duymadıklarını düşünüp zili çaldım. Çok geçmeden kapıyı açtı annem içeri girdim. Salonda abim bir koltukta babam bir koltukta oturuyordu babam uykusuzdu dün uyumadıkları çok belliydi. İçeri girdiğimde ikisinde annemide sayarsak üçünün bakışları beni bulmuştu bir şey demeden babamın yanına üçlü koltuğa oturdum annemde arkamdan gelip ikili koltuğa oturdu. Ortama garip bir sessizlik hakimdi hiç kimse ağzını açıp tek kelime etmiyordu.
-"Özür dilerim." Bu abimden gelen bir mırıldanmaydı o kadar sesiz ve içine söylemiştik doğru duyduğumdan bile emin değildim.
-"Affedersin bir şey mi dedin?"
-"Özür dilerim."
-"Neden öyle yaptın bir açıklaman var mi yoksa bana her zamanki gibi kıskandım mi dieceksin yada senden iğreniyorum ama babamların hatrına susuyorum. Abi çocukluğumuzdan beri yanıma yaklaşan her eril canlıyı bir şekilde benden uzaklaştırdın sevinsene artık bi erkeği dert etmene gerekmişken beni bi erkekle paylaşma derdine düşmiceksiniz. Eğer problem onun Türk oluşuysa bizde Türküz orda büyümedik yaşamadık ama Türküz annemizde bir Türk'le evli. Eğer problem benim eşcinsel oluşumsa abi senin en yakın arkadaşlarından biri gey ve sen bunu duyduğunda onu sonuna kadar savundun onunki de aşk dedin. Şimdi söyle benim yada onun neyinden iğrendin ve öyle davrandın."
-"Angel ben hiçbir zaman senden iğrenmem ki sen benim kız kardeşimsin her şeyimsin."
-"O zaman abi."
-"Dedin ya gey arkadaşın var diye."
-"Evet."
-"O aslında gey değilmiş ve sevgilimle yatıyormuş ben bunu dün sabah öğrendim ikisine de öyle sinirliydimki ve yapıcam ne diyeceğimi bilemedim akşam sen eşcinselim dedin yanına da bir kız vardı. Onun sana zarar vermesi fikriyle çıldırdım ondan öyle davrandım. Yoksa ben senden iğrenir miyim yada yargılar mıyım sen benim biriciğimsin."
Ardından bana yaklaşıp kollarını açtı sarılmak istiyorum ama sadece ilk adımı atıyorumdu ne zaman beni sinirlendirse böyle yapardı. Aya kalkıp ona sarıldım.
-"Anne baba abimle ablam beni dışlıyor."Diyip bize sarılmaya başlayan kız kardeşim ile gülmeye başladık
Lavin'den devam
Yukarı çıktığımda gayet mutlu bir aile tablosu vardı sanki dün hiç yaşanmamıştı.
-"Özür dilerim." Abisinin içeri girer girmez dilediği özürle ona baktım.
-"Baban ve annen burda laf etmek istemiyorum."
-"Yoksa ne derdin?"
-"Seni dün dediklerin dolayısıyla yerin yedi kat altına sokup çıkartırdım dünde Meleğim üzülmese sana gerekeni yapardımda ailem beni saygılı bir birey olarak yetiştirdi." Altan Altan laf sokmasan yaşayamam.
-"Haklısın özür dilerim saygısızca bir hareketti ama sen nasıl benim kardeşime benim diyorsun." Meleğimin yanına oturup abisinin gözlerimi ona çevirdim.
-"Haşa benim diye bir şey demedim çünkü o bana değil ben ona aitim."
Bu söylediklerimle meleğim kızarırken abisi sinirlenmişti.
-"Laflara bak laflara baba kızın elden gidiyor bir şey desene."
-"Ömrüm boyumca kızlarımı nasıl kocalarıyla paylaşacak derdine düşmüştüm ve şuan lavin beni o dertten kurtardı laf etmem bide kız üstüne benim memleketimden kardeşinizi örnek alın."
-"Bu savaşta yalnızsın" dedi kız kardeşi.
Kısa bir sohbetten sonra meleğimle dışarı çıkmıştık gezmek için
....
The British müzesindeydik ve etrafı inceliyorduk 2 saate yakın bir süre orayı gezdikten sonra akşam yemek yemek için etrafta yer ararken navigasyondan bir anda telefon gitti biz ne olduğunu anlamadan adam telefonu geri atıp hızlıca koşmaya devam etti. Telefonu hemen yerden aldık biz az önce soyulduk büfe eşyamız geri verildi.Ne?
-"Bu neydi?"
-"Burda çok yaygın adam telefonu çaldı."
-"Niye geri attı beğenmedi mi."
-"Bilmem belki model düşüktür." Diyip gülmeye başladık.
...
Yarım saatlik arama sonucunda kafe tarzı bir yerde yemek bekleyip sohbet ediyorduk abisinin neden öyle yaptığını anlatıyordu.
...
Akşama kadar İngiltere'yi dolaşmıştık zaten daha öncede geldiğim için çok bir yere gitmemiştik o beni Farklı yerlere götürmüştü sahaf,vintage eşyalar satan yerler vs. Şimdi ise eşyalarımı topluyordum gitmek istemiyordum iki günde ona çok alışmıştım bırakmak istemiyordum ama mecburdum hem daha ocak ayındaydık ağustosa kadar çok vardı. Ben onsuz yapamam sarılmak istiyorum her dakika. Bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp valizimi kaldırdım Meleğim ve babası bırakacaktı beni. Kayınbabamda sevmişti beni. Kaleyi içten fethetmek lazım. Meleğime döndüm yüzünde hüzün vardı. Aya kaldırıp sarıldım.
-"Böyle hüzünlü bakarsan gidemem."
-"Seni özlicem."
-"Bende meleğim bende ama gitmem gerek."
-"Bi daha ne zaman geliceksin."
-"Bilmiyorum ağustosta üniversite için gelicem bi o kesin."
-"Ağustosa çok var."
-"Ondan öncede gelmeye çalışıcam merak etme."
-"Her gün yazmayı unutma."
-"Unutmam ama şimdi çıkmasak geç kalıcaz."
-"Peki."
Benden ayrıldığında elimi tutup dışarı çıktık.
...
Havalimanına varmıştık Kemal abi(meleğimin babası) bizi yalnız bırakmıştı. Yaklaşık 15 dakikadır sarılıyorduk ve ayrılamıyorduk.
-"Artık gitmem gerek."
-"Biliyorum."
-"Sarılırsan gidemem."
-"Git sen."
-"Sarılmayı bırakmamız lazım önce."
-"Keşke senle gelebilseydim."
-"Gelirsin başka zaman."
-"Tamam git." Diyip kollarını çekti yanağıma küçük bir Buse kondurup.
-"Seni özlicem varınca yaz uçağa binincede yaz."
-"Tamam güzelim son kez öpebilir miyim?" Cevap vermeyip yanağını dönünce öptüm. Valizimi tutup bir adım geri gittim.
-"Görüşürüz sevgilim."
-"Görüşürüz."
Bir kaç adım daha atıp arkamı dönüp yürümeye başladım. Ondan uzaklaştıkça kalbim üşüyordu. Onu şimdiden özlemiştim.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAN KEDİSi
ChickLitAramızdaki bu kadar mesafe ve toplum bize engel mi olucaktı? Ben sevmiştim ve kimsenin aramıza girmesine izin vermicektim. Eşcinsel kurgudur eğer bu tür şeyler hoşunuza gitmiyorsa okumayın. Bütün karakterler ve olaylar kurmacadan ibarettir.