Işıkla olan problemimiz bitmişti. Artık çokta muhattap olmuyorduk galiba o günkü konuşmam işe yaramıştı bilmiyorum.
Şu an kantindeydik Emreyle ve dersler hakkında sohbet ediyorduk. Sohbetimiz yanımıza yaklaşan Su ve Ferahla oraya çevrildi. Oturmuyorlardı başımızda dikiliyorlardı bir şey olmuştu çok belliydi.
Emre dayanamayıp "Kızlar otursanıza."dedi. Su bana bakmaya devam ediyordu "Lavin sana bir şey göstermemiz lazım."dedi "Tamam sakin olun oturun gösterin ne olmuşsa artık." Dediğim şeyle ikisinde oturdu.
Ardından Su telefonunu çıkarıp bir şeyler yaptı ve bana çevirdi. Gördüğüm şeyle yıkılmıştım benim Meleğim ve başka bir kız masada oturuyordu fotoğrafın açıklaması "My darling❤️" bu olmamıştı değil mi gözlerim bana oyun oynuyordu ben yanlış görüyor olmalıydım bu doğru olamazdı ki Meleğim beni aldatmazdı "Be-ben yanlış görüyorum değil mi lütfen yanlış görüyorsun diyin bana." "Özür dilerim Lavin."
Bunu bana yapmadım de Melek bana bunu yapmadım de kalbim ağrıyordu sanki artık atmak istemiyor gibiydi. Böyle olmamalıydı biz sevgili olmalıydık onun darling i ben olmalıydım benimle böyle fotoğraf paylaşmalıydı.
...
O fotoğrafı gördükten sonra yaşanan şeyleri tam olarak hatırlamıyorum Şu ve Ferah beni yangın merdivenine götürmüştü ağlarken kimse görmesin diye fakat ben ağlamayı bırak şoktan bile çıkamamıştım.
Resmen Meleğim aslında Angel çünkü artık sevgilisi var neyse benle konuşurken başka insanlarla da konuşmuş ve onlardan biriyle sevgili olmuştu hem kandırıldığım için hemde sevdiğim kızın başkasıyla olduğunu gördüğüm için acıyan kalbimle o merdivenlerde 1 saate yakın oturmuştum bir süre sonra karnım ağrımaya başlayınca okuldan izin almış eve gelmiştim.
Geldikten sonra yatakta uzanıp tavana bakmak dışında aktivite gerçekleştirmemiştim. Canım yanıyordu hem ruhsal hem de fiziksel olarak dayanamıyordu tek istediğim bunların hepsinin bir rüya olması fakat maalesef gerçekti. Aslında Angel'a yazıp ona neden böyle bir şey yaptığını sormak istiyordum fakat eğer kırıcı bir şey söylerse ruhum bunu kaldıramazdı o yüzden daha iyi olduğum bir anı bekliyordum aklımdaki soruları sormak için. Neden böyle bir şey yaptın ki Angel neden sevdiğim için mi,değer verdiğim için mi?
....
Annemle babam işten gelmişti beni o halde görünce karnımın ağrısı azalsın diye yemek yedirip ilaç içirmişlerdi. Salona geçtiğimizde babamın dizine uzanıp her şeyi anlatmıştım onu nasıl tanıdığımdan konuşmalarımızdan her şeyi onlarda dinlemişlerdi sadece saçımı okşayıp göz yaşlarımı silmişlerdi bende her şeyi anlatmanın ve ağlamanın verdiği etkiyle uyumuştum.
...
Sabah başım çok ağrıyordu yataktan zorla kalkıp kahvaltı yapmıştım cumartesi olduğu için geri yatağa girip şarkı dinlemeye devam etmiştim dünden beri telefona bakmamıştım ve ondan habersizdim bu bile canımı sıkıyordu. Özlemiştim onu.Öğlene doğru telefonumu açıp ona yazmaya karar vermiştim ne çıkacağını çok merak ediyordum neden ben değil o kız yada neden ikimizi aynı anda idare etti o böyle bir insan değildi benim için ben onu iyi niyetli,tatlı,yardım sever bir kız olarak tanımıştım. Ve hala iki kişiyle aynı anda konuştuğuna inanamıyordum. Ama bu olanları değiştirmiyordu. Maalesef
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAN KEDİSi
ChickLitAramızdaki bu kadar mesafe ve toplum bize engel mi olucaktı? Ben sevmiştim ve kimsenin aramıza girmesine izin vermicektim. Eşcinsel kurgudur eğer bu tür şeyler hoşunuza gitmiyorsa okumayın. Bütün karakterler ve olaylar kurmacadan ibarettir.