36/Kafe

76 7 7
                                    

Kafeye oturmuş yemeklerimizi sipariş etmiştik.

Yağızla Yiğit yan yana oturmuştu Emreyle de Su yan yana oturmuştu hata Emre suyla oturabilmek için Ferahla biraz mücadele etmişti ikisinin birbirinden hoşlandıklarının ve yakında sevgili olacaklarının farkındaydık. Yakın dönemde ders bahanesiyle sürekli birlikte takıldıklarını görüyorduk.

YKS günüde Su sınavının kötü geçtiğini söyleyip ağlamaya başladığında Emre direkt yanına gitmiş o günü beraber geçirmişlerdi ikisi baş başa yakında Suyu ne olduğu konusunda sıkıştıracaktım zaten neyse şimdi bana trip atmak için zaman kovalayan sevgilimi arayabilirdim.

Arama kısmına tıklayıp Meleğimin telefonu açmasını bekledim. Açınca ilk bakış açıma gözleri girdi ondan sonra bütün yüzünü kamera açısına aldı.

''Hi.''(selam)
''Hi whats up?''(Selam naber?) ''Good''(İyi)
''Won't you ask how i am?''(Nasıl olduğumu sormayacak mısın?) Bariz bir şekilde trip atıyordu ve ona trip atmayı ben öğretmiş başıma iş açmıştım. Geçenlerde adetliyken ona trip attığımda ne olduğunu anlamamıştı sonra ona tribin ne olduğunu anlatmıştım ve bana her gün trip atmaya başlamıştı sorun trip meselesinin ilişkimizi etkilemesinden korkmamdı çünkü Meleğim işi abartıyordu.
''No I don't ask.''(Hayır sormıcam) ''Hold on''(Bekle) bunu dedikten sonra masadan kalkıp bahçe kısmına çıkmıştım az insan var olduğu için rahatça bir masaya geçip oturdum.
''Baby can we talk this trip issue?''(Bebeğim trip sorununu konuşabilir miyiz?) oturduğu yerde dikleşip kafasını salladı. ''Baby i love you and i will contınue love you. We have a healthy relationship but if you trip over me all the time I won't notice even if it's a real problem.''(Sağlıklı bir ilişkimiz var ama sürekli bana takılırsan, bu gerçek bir sorun olsa bile fark etmem.)
Nefes alıp konuşmaya devam ettim. ''And then our relationship will break down. I don't want this please understand me.''(Ve sonra bizim ilişkimiz bozulacak ve ben bunu istemiyorum lütfen beni anla.) gerçekten böyle düşünüyordum ve ayrılma fikri bana hiç cazip gelmiyordu. ''I am sorry . I did not consider this option.''(Ben üzgünüm bu seçeneği düşünemedim.) ''Okey no problem Do you know we have graduation.''(Tamam problem değil. Biliyor musun mezuniyetimiz var.) ''What? Wait, graduation will be earlier or I am wrong?''(Ne? Bekle, mezuniyet daha erken olmuyor mu yoksa yanılıyor muyum?)

Haklıydı bir çok mezuniyet çoktan bitmişti ama bizim okulun mezuniyetini o dönemki öğrenciler yapar bu yüzden daha geç olur. ''We do it later because we organize the graduation.''(Biz daha geç yapıyoruz çünkü mezuniyeti biz düzenliyoruz.) ''Ah anladım peki nasıl bir şey planladınız?'' dedi. ' ayrılma fikri bana hiç cazip gelmiyordu. ''I am sorry . I did not consider this option.''(Ben üzgünüm bu seçeneği düşünemedim.) ''Okey no problem Do you know we have graduation.''(Tamam problem değil. Biliyor musun mezuniyetimiz var.) ''What? Wait, graduation will be earlier or I am wrong?''(Ne? Bekle, mezuniyet daha erken olmuyor mu yoksa yanılıyor muyum?) Haklıydı bir çok mezuniyet çoktan bitmişti ama bizim okul o seneki mezunlara yaptirdigi icin gece kalmisti .Bundan sonra mezuniyet konuşması ile geçti çocukların yanına geçtiğimde bizimkiler sınav hakkında çokça şikayete bulunmuştu Meleğimde onları dinlemişti. Sonrada evlere dağılmıştık.
...
Trip kelimesinin ingilizcede tam karsiligi olmadigi icin direkt olarak trip dedim.

VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin