15/Hazırlık

151 13 0
                                    

Lavin'den;
Meleğimle konuştuk sorun yoktu her şey çözülmüştü. Şimdi gerçekleri aileme anlatıyordum onlarda dikkatle beni dinliyordu. "Yani anlıcağınız aldatma filan yok kızın kardeşiymiş." diyip cümlemi sonlandırdım. "Kızım keşke önce kızla konuşsaydın kendini harap ettin 2 günde sana bir şey olucak diye çok korktuk."dedi babam haklıydı."Bilmiyorum baba ona çok kırgındım kafamda tam çalışmıyordu yaptım öyle bir hata."dedim."Neyse sorun çözüldüyse aranız iyiyse problem yok."dedi annem. "Benim vizem hala geçerli mi?" Dedim. Annemle babam birbirine baktılar sonra bana döndüler konuşan babam oldu "Daha zamanı varda neden ne yapacaksın?" "Şimdi ki biliyorsunuz ki bir kaç gün sonra yılbaşı ben diyorum ki ben yeni yıla İngiltere'de gireyim nasıl fikir?" Şu an ciddi olup olmadığıma bakıyorlardı ve komik gözüküyorlardı annem şaşkınlıktan çıkıp "Şaka mi yapıyorsun." dedi. "Ben ciddiyim annecim lütfen gidiyim iki üç gün lütfen." Yalvarır bakışlarımı atıyordum tatlı durmayı deniyordum. "Sen odana git biz annenle konuşup karar alalım." dedi babam. "Umarım kararınız olumlu olur." diyip odama geçtim sadece şansımı denemiştim izin vermezlerse çok üzülmezdim ama verirlerse çok güzel olurdu.
...
Aradan yarım saat belki kırk beş dakika geçmişti annem beni çağırdı tekrar. Salona geçtim tekli koltuklardan birine oturdum annem konuşmaya başladı."Daha önce hiç tek başına şehir dışına çıkmamıştın o yüzden biraz tereddüte kaldık ancak yakın zamanda İngiltere'ye gidip tek başına yaşayıp okul okumayı düşünüyorsun bu yüzden babanda bende senin 2 günlüğüne İngiltere'ye gitmeni onaylıyoruz 31Aralık sabah gideceksin 1 Ocak akşam uçağa biniceksin tamam mi?" dedi sonrası benim sevinç çığlıklarım. Gerçekten çok mutluydum meleğimin yanına gidecektim yüz yüze gelicektik belki ona sarılmama izin verirdi kokusunu içime çekmeme yada belki o aşık olduğum saçlarını öpebilirdim bilmiyorum sevdiğim kadını yüz yüze ilk defa görecektim ve çok heyecanlıydım.Bi anda kafama dank edenlerle konuşmaya başladım "Benim bavul hazırlamam lazım bir de pasaportum nerde yanında ne giysemki ay ben nasıl hazırlanacam kızları mı arasam?" O sırada çok sevgili annem ve babam bana gülmekle meşguldü aşka hiç saygıları yok "Kızım sakin mi olsan daha bir günün var." dedi babam. "Baba sen gençken annemin karşısına çıkınca heyecandan bayılmış adamsın bana sakinlikten bahsetme lütfen." Ah evet böyle bir olay vardı annemin kuzeni babamın arkadaşıymış bir gün annemin kuzeni babamı evlerine davet etmiş o sırada annemde teyzesinde olduğu için babam annemi görmüş ve bayılmış bildiğiniz dan diye. "Kızım haklı bayılmıştın seni ayıltana kadar aklımız çıkmıştı." dedi annem haklı kadın umarım bende bayılmazdım."Size iyi konuşmalar ben gidip kızları arıyorum bays." Diyip odama geçip kızlara yazdım.
Ben:Kızlar yılbaşında İngiltere'ye gidiyorum hemen bize gelin.

Su:kız neden gidiyorsun siz Angel'e konuşmuyorsunuz ki

Ben:Konuşuyoruz gelin anlatıcam size hadiiii

Ferah:Evden çıktım 30 dkya oradayım

Su:Her şeyi anlatacaksın haberin olsun.

Ben:Tamam gelin anlatırım
Kızlarla konuşmadan çıkıp kabin boy valizimi çıkardım. Makyaj malzemelerimi hazırlamaya başladım.
...
Kızlar gelmişti ve odam savaş alanından beterdi 5 kombin ona göre de ayakkabı ve aksesuar koyuyorduk. En son beş kombimde kazırdı bir elbise, iki etek onlar için crop iki sweat,bir kargo pantolon,bir paraşüt pantolon,bot,converse,deri ceket ve diğerleri. Sonunda valiz ve çantam hazır olduğunda kızlarla odaya baktık baya dağılmıştı bizde çok yorulmuştuk annem gelip bize yemeğin hazır olduğunu söyleyene kadar biz akşam olduğunun bile farkında değildik sofraya geçtik. "Anne odam çok dağıldı ve toplayamam çok yorgunum geldikten sonra toplasam olur mu?" Dedim çünkü o dağınıklığı toplacak kadar enerjim yoktu "Ben toplarım merak etme." "Harikasın annem benim." Dedim bundan sonrası normal sohbeti okul,aile,heyecanım vs...

VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin