05/Güzelim

244 18 0
                                    

Angel;


Sabah bana bulaşan abimle uyanmak pek keyif getirmiyordu insana. İngiltere'de doğmuş büyümüş olabiliriz ama abim Türk kanının hakkını çok güzel veriyordu. Özellikle yanıma yaklaşan erkek olduğunda ama canım abim lezbiyen olduğumu bilmediği için beni erkeklerden kıskanmaya devam edebilirdi çünkü erkekler gram umurumda değil bugünlerde ilgimi cezbeden ve konuşmak için can attığım bir başkası vardı. Garip bir Türk Lavin. İsmi bile garipti kızın ama baya hoştu. Aklıma gelmesiyle telefonu aldım ve mesaj yazmak için dm kısmını açtım.

AngelTürk: Whats up??? (Naber?) (Türk saatiyle 7.23 londrada 5.23)

Mesajı attıp hazırlanmaya gittim çünkü birinin derslere ve kurslara gitmesi gerekiyordu.

Lavinoz4: Good, you? (iyi, sen?) (Türk saatiyle 10.00 Londrada 8.00)

Angeltürk: Fine I guess (İyi sanırım)

Lavinoz4: Why you guess? (Neden sayılır?)

AngelTürk: School so boring and tiring (Okul sıkıcı ve yorucu)

Lavinoz4: I can guess (Tahmin edebiliyorum.)

AngelTürk: I have to go. (Gitmem gerek.)


AngelTürk: Can we talk later? ( Sonra konuşabilir miyiz?)

Lavinoz4: That is great because I have to go to class. (Bu harika çünkü derse gitmeliyim.)

AngelTürk: Bays

Lavinoz4:Adios

Konuşmadan çıkıp gelen öğretmen baktım uzun ve sıkıcı bir ders beni bekliyordu.
Derse girmek yerine birkaç saat daha Lavinle konuşmak her ne kadar cazip gelse de gelecek için çalışmam lazımdı.


Saatler sonra okul ve kur bitmişti ve tabi ki de bende bitmiştim yatakta rahat bir pozisyon bulduktan sonra Lavinle olan konuşmaya girdim.



AngelTürk: Do you know what happened at school today (Bugün okulda ne oldu biliyor musun?)

Lavinoz4: Unfortunately we are not in the same school (Maalesef aynı okulda değiliz.)

Angeltürk Lol so funny ( Hahaha çok komik)

Lavinoz4: Let's tell the story (Hadi olayı anlat)

Angeltürk: My skirt ripped and nobody tell me (Eteğim yırtıldı ve kimse demedi.)


Angeltürk: This is so annoying. If lolo didn't tell me the other girls wouldn't have told me (Çok sinir bozucu Lolo söylemese diğer kızlar söylemicekti)


Angeltürk: We are friends with these girls and I guess they should have told me (Biz bu kızlarla arkadaşız bence böyle bir şey söylenmeliydi.)

Lavinoz4: How big a ripped(Ne kadar büyük bir yırtık vardı?)

Angeltürk: Not much just seems my legs and they may tell me anyway. (Çok değil sadece bacaklarım gözüküyor ama yine de söylemelilerdi.)

Lavinoz4: You are so right (Çok haklısın.)

Angeltürk: And the children insulted me because of my legs and the teacher was angry with me, not him (Ve okulda çocuğun teki bacaklarım yüzünden bana laf attı ve öğretmenler ona değil bana kızdı.)

Lavinoz4:This unfair do you toly your family? (Haksızlık ailene söyledin mi?)

Angeltürk: I told my dad and brother they were very angry (Söyledim babam ve abim çok sinirlendi.)


Angeltürk: They will came to school tomorrow and talk(Yarın okula gelip konuşacaklar.)

Lavinoz4:What was the name of the boy who abused you? (Seni taciz eden çocuğun ismi neydi?)


Lavinoz4: Can you send me his social media? (Yani sosyal medyasını atabilir misin?)

Angeltürk: Yes and why? (Evet ama neden?)

Lavinoz4: Send me I just look güzelim.(At sadece bakıcam)

Angeltürk: Well @**** (Peki @****)

Lavinoz4: Thank you (Teşekkürler güzelim.)

Angeltürk: You are welcome(Rica ederim.)


Angeltürk: Anyway (Neyse)


Angeltürk: How was your day? (Senin günün nasıl geçti?)


Angeltürk: Lavin


Angeltürk: Are you there (Orda mısın?)


Angeltürk: Hey!


Angeltürk: Did you sleep (Uyudun mu?)


Angeltürk: Probably yes(Galiba evet)


Angelbilgin: Good night (İyi geceler)


Bölüm sonuuuu.
Nasilsiniz? Umarim iyisinizdir
Vote ve yorum atarsaniz cok sevinirim.

VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin