23/Zorba(S*E)

236 9 0
                                    

Su'dan
31 Aralık 2022 bizimkilerle yeni yıldan önce buluşalım demiştik ve bende buluşacağımız kafeye doğru yürüyordum. Kafam çok dolu olduğu için ne ara gelmiştim anlamadım içeri gidip bizimkilerin yanına adımladım. "Selam canolar" diyip Ferahın yanına oturdum Yağız,yiğit gelmişti ama malum kişi gelmemişti malum kişi diyince yanlış anladınız Emreden bahsediyorum. Bizimkiler çoktan siparişlerini vermişti bende filtre kahve isteyip sohbete katıldım. Deneme netleri... Ne güzel konu.
...
Aradan yarım saat geçmişti ve ben telefonuma bakıyordum ne yapim kez sıkıldım bu zeka pırıltılarının yanında düşük deneme netlerimi söyleyemezdim. Ben çalışıp aptal olanlardansam benim mi suçum. Aptal gibi hissediyorum kendimi özellikle Emre'nin yanında diğerleri bana Yardımcı olmaya çatışırken sürekli bana laf ederdi notlarıyla. Lavin ondan başarılıydı ama bana Emre laf ederdi eğer diğerlerini sevmeseydim ona katlanmazdım. O beni çok ağlattı. Evet duygusal bir yanım var şimdi o kısmı takmayın. Ben bunları düşünürken yanımıza gelen kişiyle kafamı kaldırdım.

Kimdi ki bu ve neden bana bakıyor.Yakışıklı çocuk esmer uzun boylu biraz da kalıplı spora gittiği belli yani.
"Selam yiğit nasılsın?" Dedi
-"İyi Ali sen?"
-"İyi bende seni görünce selam vermek istedim bir de bu güzel arkadaşınla tanıştırırsın belki."dedi Ali
Beni güzel buluyordu normal çok güzel kızım. Emre beğenmiyor. Kes o güzelden anlamaz bak Ali anlamış. Elimi uzattım.
-"Su ben Yiğitle okuldan arkadaşız." Dedim elimi sıkıp. Bıraktı.
-"Ali bende tanıştığımıza sevindim."
-"Bende."
-"Su gibi duru bir güzelliğin var." Ben teşekkür etmeden Ali'nin omzuna koyulan ele sustum.
-"Evet sevgilim güzeldir." Dedi Emre . Sevgili... Haberim yoktu olsa söylerdim.
-"Sevgilin mi kusura bakma görüşürüz yiğit." Diyip gitti arkasından baka kaldım.
-"İte bak güzelmişsin." Biliyordum devamını burnun büyük oran kötü kısasın çelimsizsin ve dahası.
-"Sen beni beğenmiyor olabilirsin ama beğenen var neden sevgilin olduğumu söyledin."
-"Sana yavşıcaktı."
-"Bu seni ilgilendirmez."
-"İlgilendiri..."
-"Çocuğu mu kurtardım dieceksin yine Emre yeter artık bizimkilere olan sevgimden sana katlandım ama devamı gelmiyor." Feraha döndüm. Cebimden biraz para çıkarıp ona verdim.
-"Kanka hesabımı halleder misin ben gidiyorum."
-"Bende senle gelim mi?"
-"Yalnız kalmak istiyorum."
-"Su..."
-"Sus emre katlanamıyorum artık biliyorum çirkinim biliyorum başarısızım sus artık sus kendin sanki mükemmelsin saygısız zorba." Diye söylenip kafeden çıktım.
Koşmaya başladım ağlıyordum ve kimse görsün istemiyordum.

Eve varıp kendimi odama attım yatağıma girip sesiz sesiz ağlamaya başladım.

Saat kaçtı bilmiyorum en son ağlıyordum uyuya kalmış olmalıyım. Bizimkilerden mesaj vardı nasıl olduğumu soruyorlardı. Emre birkaç mesaj atmıştı ama onun zorbalığıyla uğraşamazdım. Yataktan çıkıp üstümü değiştirdim elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçip bir şeyler hazırlamaya başladım. Tostum hazır olunca yemeğimi iştahla yemeğe başladım çok acıkmıştım.
Annem eve gelmicekti. İşi dolayısıyla bir şeye katılmalıymış ben de istemediğim için Ferahlarda kalacaktım. Ailesi severdi beni abisi zaman zaman abilik yapmış benim için birini bile korkutmuştu. Küçük bir olay bi ara anlatırım. Şimdiyse hazırlanmış kapıda Oğuz abiyi (Ferahın öz abisi)bekliyordum. Gelince binip selam verdim.
-"Ee su hanım var mi bir derdiniz anlatın bakalım."
-"Var gibi başka zaman anlatırım bugün onu düşünmek istemiyorum senin sevgilinle ne oldu?"
-" Ben unutmam yarın anlatırsın tamam mi ?"
-"Tamam hadi sevgilinle olanları anlat."
-"Bu gidişle evlenicez ama o biraz korkuyor."
-"Neyden?"
-"Toplum baskısı."
-"Nasıl yani."
-"Biliyorsun kadın evlendikten sonra çalışamaz diye bir algı var."
-"Eee"
-"Çiçeğimin ailesine bu insanlardan ya evlilik ya iş diyorlar çiçek benden bile bahsetmedi daha ne yazıcaz bilmiyorum."
-"Sen kadınların kendi ayakları üzerinde durmasını destekleyen birisin bence Çiçek abla senden bahsetsin evlenin sonra benim karım Çalışır de sonuçta kocasısın geri alacak halleri yok."
-"Haklısın ama Çiçek korkuyor."
-"İstersen bir gün buluşum çiçek ablayla bu konuları konuşuruz."
-"Haklısın kez telefon numarasını eve gidince verim."
-" Tamam olur."

Ferahlara gelmiştik yemek yedikten sonra bizimkilerle konuştuk ve kapattık Emre burda bile üste çıkmaya çalışıyordu.

Aradan yarım saat geçmişti biz film seçiyorduk bildirim gelmesiyle telefonu açmıştım.
Zorba(Emre): Konuşalım mi?

Ben:Hayır.

Zorba:Lütfen su 5 dakika sadece

Ben:Hayır.

Zorba:İyi yukarı geliyorum.

Ben:Evde değilim.

Zorba:Biliyorum ferahtasın

Ben:Gel Oğuz abi dövsün seni

Zorba:O da mi orda ya

Ben:Evet

Zorba: Lütfen
Zorba:Konuşalım

Ben: Emre sana katlanamıyorum artık yaptıkların yetti

Zorba:Yemin ederim üzecek bir şey demicem gel aşa 5 dakika.

Ben:Bekle
Kafamı kaldırıp Feraha baktım dürtüp telefonu çevirdim o mesajları okurken bitirmesini bekledim.
-"Gidicek misin."
-"Bence gerek yok donsun orda."
-"Git belki önemlidir."
-"Sanmıyorum ama Oğuz abiye ne dicem."
-"Odasında çiçek ablayla konuşuyor git gel sen."
-"İyi."
Kalkıp telefonu aldım cebime koyduktan sonra montumu ve ayakkabımı giyip aşa indim.

...
Diğer bölüm Emre'nin ağzından ve bu yılbaşı vakti ona göre okuyun.

VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin