Emre'den öğlen;
Kafeye girip bizimkilerin yanına adımladım tek amacım Su'yu görmekti sevdiğim kadını. Masanın yanında tanımadığım bir vardı kimdi bu? Suyla el sıkıştılar. Benim sevdiğim kadına yürüyordu. Yanlarına gidip elimi çocuğun omzuna koydum.
-"Sevgilim güzeldir."
Bunu neden dedim bilmiyorum ama söyledim. Ve o gitti. Suda bana bağırıp çağırıp arkasından çıktı. Haklıydı ona zorbalık yapıyordum saygısızdım ama en kötüsü ona onu sevdiğimi söyleyemicek kadar özgüvensizdim. Berbat biriydim. Ondan özür dilemeliydim afetirmeliydim kendimi hemen arkasından kafeden çıktım. Koşuyordu ağladığında kimse görmesin diye koşardı benim yüzümden ağlıyordu sevdiğim kadın. Ne olursa olsun bugün ona kendimi afettiricektim. Ona onu sevdiğimi söylecektim bu akşam.
...
Su'yu bekliyordum gelicem demişti gelirdi değil mi? Gelmesene ona koşmazdım haklıydı gelmemekte ne yaparsa haklıydı beni saatlerde yumruklasa bile haklıydı. On dakika sonra kapıya çıktı yanıma geldi.
-"Neden geldin?"
-"Seninle konuşmam lazım."
-"Konuşmak istemiyorum yüzünü dahi görmek istemiyorum."
-"Neden?"
-"Neden mi 2 senedir bana zorbalık yapıyorsun sürekli aynı şeyler ilk başta şaka üşür dedim ama artık olmuyor çirkinsin su beceriksizsin su kilolusun su koşasın su insanlar sana acıyor su kimsenin sevgisini haketmiyorsun su biliyor musun haklısın babam bile bana katlanamamış gitmiş bundan sonra karşına çıkmam sende ne çirkinliğime katlanırsın nede aptalığıma tamam mi rahat bırak beni." Ve ağlamaya başladı benim yüzümden.
-"Su ben özür dilerim."
-"Dileme beni rahatsız etme."
-"Su..."
-"Konuşma üşüyorum ve gidicem bi daha sakın benle konuşma." O gitmeden sarıldım ona. Karşılık vermedi ama gitmedi kaldı sıkıca sarılmama izin verdi.
-"Su ben sana övmeyle davranmak istemezdim."
-"O zaman neden öyle davrandın?" Ağlıyordu.
-"Ben seni seviyorum ve sen bunu anlama diye sürekli böyle davrandım aslında çok güzelsin Su her şeyin çok güzel."
-"Yalan söylüyorsun."
-"Söylemiyorum seni çok seviyorum iki senedir her gün sana bir şey olucak diye çok korkuyorum seni herkesten koruyorum."
-"Neden neden beni sevdin?"
-"Bilmiyorum sadece sevdim."
-"Gerçekten seviyor musun yoksa dalga mi geçiyorsun?"
-"Cidden seni her şeyinle seviyorum bana zaman ver sevdiğimi göstericim."
-"Bana şaka yapıyorsun eğer..."
-"Yapmıyorum göstericem izin ver lütfen."
-"Tamam ama artık gitmem gerek."
-"Git ama ağlama."
-"Ağlamıcam."
-"Görüşürüz."
-"Görüşürüz."
-"Dur seni öpebilir miyim yanağından?"
-"Olmaz."
-"Lütfen yılbaşı hediyesi."
-"Tamam."
Yanağına küçük bir öpücük kondurup çekildim ve hemen ardından arkasını dönüp koşmaya başladı. Utandı. Bundan sonra onu üzecek bir şey yapmıcam sadece onu mutlu edicek ve sevdiğimi kanıtlıcam onu her şeyden çok seviyoruz. Öyle yapıyoruz.Bundan sonraki bölümler kaldığımız yerden devam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAN KEDİSi
ChickLitAramızdaki bu kadar mesafe ve toplum bize engel mi olucaktı? Ben sevmiştim ve kimsenin aramıza girmesine izin vermicektim. Eşcinsel kurgudur eğer bu tür şeyler hoşunuza gitmiyorsa okumayın. Bütün karakterler ve olaylar kurmacadan ibarettir.