39/ GÜZEL GEÇİRCEĞİMIZ GUNLERIN İLKİ

85 8 0
                                    


Küpe takmaya çalışırken titreyen ellerim sinirlerimi bozuyordu. Mezuniyete az kalmıştı ve ben aptal küpeyi takamadığım için gecikebilirdim. Bunu istemiyordum… Derin bir nefes alıp vermeye başladım bunun beni biraz olsa sakinleştireceğini umdum ama pekte işe yarar olmamıştı.  Küpemi çantama koyarak almayı unuttuğum bir şey var mı diye bakındım olmadığını görünce çantamı kapatıp ayakkabılarımı giydim ve hazırdım ( tek küpe takıyordum). Danışmanın olduğu yere ilerleyip benim için bir taksi çağırmalarını rica ettim.

Taksi durduğunda adamın kötü İngilizcesi nedeniyle onu zor da anlasam en son bir ortak nokta bulmuştuk ve parayı ödeyip taksiden inmeyi başarmıştım tek kalan sorun içeri girmekti bunun içinde hemen telefonumu çıkarıp feraha yazmaya başladım.

Ben: Kapıdayım

Ferah: Hangisi

Ben: A yazıyor

Ferah: Si***

Ben: Ne
Ferah: Arkanı dön

Ferahın dediğiyle arkamı döndüm görmeyi beklediğim şey kesinlikle şok geçirmiş sevgilim değildi. Kıpırdamıyordu yüzünde ise şaşkın olduğunu gösteren bir ifade vardı.

Ona doğru gidip kollarımı boynuna doladım çünkü onun tepki vermeye niyeti yoktu. Geçirdiği şok bitmiş olacak ki kollarını bana sardı. ‘’Çok özledim.’’ Dedim sadece ikimizin duyabileceği sesle ‘’Umarım benden bahsediyorsundur.’’ Diye karşılık verdi.

Kollarını daha doğrusu bana sarılmasını çok özlemiştim. Kollarımı biraz gevşetip yüz yüze gelmemizi sağlayıp  ‘’Senden bahsediyorum.’’ Dedim.

Su hafif öksürüp ‘’Ayrılın isterseniz.’’ Demesiyle kollarımı çözdüm ‘’Ne zaman geldin?’’ diye sordu canım sevgilim. ‘’Sabah’’ kafa salladı ‘’Neden ben şimdi öğreniyorum?’’ kollarımı ikiye yana açıp ‘’Sürpriz.’’ dedim ardından tekrar olumlu anlamda kafa salladı ‘’Bunları sonra konuşuruz şimdi sevgilimin mezun oluşunu görmek istiyorum.’’ Üstlerinde zaten cüppe ve kep vardı. ‘’ Sevgilin haklı içeri geçelim sonra tekrar özlem giderirsiniz’’ dedi Ferah.

Lavin ellimi tutuğunda törenin yapılacağı alana geldik Lavin önde yürüyüp bana yol gösteriyordu en sonda durdu ‘’Anne baba kız arkadaşım.’’ Dedi beni göstererek ardından onları gösterdi ‘’Sevgilim annem Açelya babam Taner.’’ Dedi. ‘’Aman tanrım çok gençsiniz abisi ablası olmadığınıza emin misiniz?’’ dedim şaşkın bir ifade ile kaleyi içten fethetmek önemli. Annesi söylediğim şeye memnun olmuş gibiydi Lavin onlara bir şeyler söyledi ardından tekrar bana döndü ve ‘’Onlarla otur beni izle olur mu?’’ kafamı olumlu anlamda sallayıp yerime oturdum Lavin ise yanağıma öpücük kondurup yanımızdan uzaklaştı.

Ailesinin yanında öptüğü için biraz utanmıştım. Ailesine göz ucuyla baktığımda bir şey konuştuklarını görüp önüme döndüm. Bir süre sonra arkadaki klasik müzik gitmişti ve daha haraketli parçalar çalmaya başladı. Bir öğretmen (galiba) sahneye çıkıp bir şeyler anlatmaya başladı. Ardından herkes ayağa kalktı ve istiklal marşını okumaya başladı. Marş bitip herkes oturunca sahnedeki kadın tekrar bir şeyler söylemeye başladı ardından ise sahneye Lavin çıkmıştı iki kişi ile fotoğraf çektikten sonra bir kütüğe bir şey çaktı en sonunda sıranın başına geçip beklemeye başladı. Öğretmenler bir şeyler anlatıp diğer öğrencileri çağırırken benim gözüm sadece Lavindeydi o da aynı şekilde sadece bana bakıyordu.  Aradan geçen zamanda sahne dolmuştu daha ben ne olduğunu anlamadan herkes kep atmaya başlamıştı.

Sahnedekileri alkışlarken onlar sahneden inip yanımıza geldi.

Lavin bana tekrar sıkıca sarılırken ailesi bizi izliyordu ne diyordu Türkler yer yarılsa da içine girsem. Lavin en son beni bıraktığında utanmış bir biçimde ailesine döndüm.
Onlar ise gülerek bizi izliyorlardı. Lavin ailesine bir şeyler konuşmaya başladı aralardan birkaç kelime anlamaya çalışıyordum ama pekte başarılı olamamıştım. Konuşma bitince annesi bana dönüp ‘’Siz gençler olarak kutlama yapın şimdi ama yarın akşam yemeğe bekliyorum kızımın sevgilisini yakından tanımak isterim.’’ Dedi. ‘’ Sizinle yemek yemekten şeref duyarım.’’ Saygılı iyi aile kızı online. ‘’Yarın akşam görüşürüz o zaman kendinize dikkat edin bir şey olursa arayın.’’ Diye uyarılarını da yaptıktan sonra babası Lavin’in yanağına bir öpücük kondurdu ve olduğumuz yerden uzaklaşmaya başladılar.

Onların gitmesiyle Lavin’e döndüm o zaten bana bakıyordu. Yanımızdan gelen şaşırma nidalarıyla ikimizin de oraya bakmaya başladık telefonda tanıştığım Lavin’in arkadaşları. ‘’ Yüz yüze ilk gelişimiz ay ben heyecanlandım.’’ Dedi Yağız yanında duran Yiğit’e bunlar en son sevgili mi olmuşlardı ben o kısımları kaçırmıştım galiba. Su bana doğru elini uzatarak başlangıcı yapma kararı almıştı anlaşılan. ‘’Zaten tanıştık ama ben Su.’’ Dediğinde gülüp elini tutup sıktım. ‘’İsim söylemeye gerek yok.’’ Dedim.

‘’El sıkışabilirsiniz izin veriyorum.’’ Dediğinde ona bir bakış attım ondan izin istemiş gibi mi gözüküyorum oradan  ‘’Oradan bakınca izin alacak biri gibi mi görünüyorum?’’  gözleriyle tüm yüzümü taradı ‘’Yok dünyanın en güzel kızı gibi görünüyorsun.’’ 
‘’Bunları kimden öğrendin?’’ yüzünde şaşırmış bir ifade ile ‘’Kız desene teşekkürler sevgilim filan bu ilişkinin odunu bence sensin.’’ Gözleri kısarak ona bakıp arkadaşlarına döndüm ‘’Ne yapacaksınız ona göre sevgilimi kaçırıcam?’’ ‘’Müdür sürpriz parti var dedi bilmiyoruz.’’ Dedi Yağız bana hitaben. ‘’sürpriz olan yere nasıl gidicez?’’ dedim. ‘’Servisle hadi geç kaldık zaten.’’ Dedi Emre ardından kolunu Suyun omzuna atıp önden gitmeye başladılar. Galiba bunlarda olmuştu.

Geldiğimiz yer deniz kenarı bir yerdi.  Hava hafiften kararmıştı ve deniz her zamanki gibi mükemmeldi. ‘’Ee ne yapıyoruz burada?’’ diyen Su ile ona döndüm haklıydı etrafta tekne ve yat benzeri deniz taşıtları vardı en yakın mekan bile küçük bir noktadan ibaret gibiydi.

Kolumu Lavin’in beline sardığımda oda kolunu omzuma attı. Emre Suya Türkçe cevap verince çokta umursamadım şuan tek odak noktam yanımdaki kızın mükemmel kokusuydu. En son vedalaşırken içime çektiğim kokusu başımı döndürecek kadar güzeldi. Garip bir huzur veriyordu bende bana verdiği huzurla gözlerimi yumdum. Yanımdaki sesler hafiften boğuklaşırken kafamı daha çok boynuna bastırdım.  Boğuk seslerden Lavinin ‘’Güzelim yata binicez hadi.’’ Demesini seçtim. ‘’ Biraz daha kalalım.’’

Yanımdaki gülüşmelerle gözlerimi açtım bizle birlikte gelenlerin çoğu yata biniyordu. Kafamı Lavin’in boynundan çıkarınca direkt yüzüne baktım. ‘’Uykun varsa seni oteline götürürüm.’’ Demesiyle kafamı olumsuz anlamda sallayıp ‘’ Sadece mayıştım.’’ Dedim kafasını olumlu anlamda aşa yukarı salladı.

  Diğerlerinin arkasından yata adımladık çok büyük değildi ama çoğu kişi gelmemişti. Önünde büyük bir alan vardı arka tarafta ise öne karşı daha küçük bir alan. Ön tarafa geçip bir koltuğa oturdum topuklularla yürümek o kadarda kolay değildi.

Lavin direkt yanımda yerini almıştı. Müziğin açılmasıyla birkaç kişi dans etmeye başladı bazı kızlar ayakkabılarını çıkarmış yalın ayak dans ediyorlardı. Bende onlara katılıp ayakkabılarımı çıkardım ve ayaklandım ve Suyla dans etmeye başladım Lavin sadece izliyordu. Bir süre sonra oda kalkıp bize eşlik etmeye başladı.

Gecenin sonuydu yat kıyıya yaklaşmaya başlamıştı. Bense Lavinin koluna yaslanmış gelmeye karar verişimin hikayesini anlatıyordum. Huzurlu ve mutluyduk. Güzel bir gündü güzel geçireceğimiz günlerin başlangıcıydı bunlar. Ben Ve Lavin hep beraber kalacaktık





VAN KEDİSiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin