-פרק 2-

1.8K 64 7
                                    

לפני שנתחיל את הספר ..
לאמא שלי יש יום הולדת ! והיא הדבר תהור בחיי אני אוהבת אותך אמא ברמות!
תעריכו את אמא שלכם לא לכולם יש
תהנו בסיפור;)
~נ.מ אבי~
סוף סוף נגמר שיעור מטמטיקה אחרון! אין לי כוח ללימודים האלה כבר! ,אני ומיה יצאנו מבית הספר מתקדמות לכיוון הבית מיה סיפרה לי על הבחור שהיא מדברת איתו באינסטגרם, איתי האמת התחילו כמה פעמים אבל לא יצא מזה משהו , אחרי כמה דקות הגענו לבית של מיה ״ביושש תעדכני ! ״ מיה אמרה התחבקנו ונופפתי לה לשלום התקדמתי לכיון בייתי ולאחר דקה הגעתי , נעמדתי מול בייתי אוקיי אני אכנס לבית אתארגן ואז הם יבואו ואהיה נחמדה והכל ילך טוב זה רק שני אנשים חדשים לא משהו מיוחד דפקתי על דלת הבית ולאחר כמה שניות נפתחה הדלת נעמד מולי נער? או שהוא גבר עם טרנינג אפור ללא חולצה שיער חום קהה ועיניים חומות גבוהה עם גוף שרירי , הוא סורק את כל גופי ״ היי..״ אמרתי ונכנסתי לבית הוא סגר את הדלת מביט בי ״אמאא״ אמרתי הולכת למטבח ״היי מתוקה! חזררת ״ אמרה מחבקת אותי רגע..אמא? מחבקת? והנה..מייק..״היי אבי מה נשמע?״ ״אה..בסדר״ ״כולם לבוא למטבח!!״ מייק צעק מי ישמע כמה אנחנו אני מתיישבת על כיסא הבר שלייד האי במטבח ואני נכנסת לשוק ברגע שאני רואה שלושה בנים נכנסי למטבח כולם היו שריריים וגבוהיים פי היה פעור ״שלא יכנס לך זבוב ״ אחד מהם אמר וגיחח ״ממש מצחיק ..״ מלמלתי הם התיישבו ליידי על כסאות הבר ״אוקיי חמודים אז זאת אחותכם אבי תכירו אתם מעכשיו אחים לא משנה מה אתם תשמרו עליה ותגנ-״ אימי באה לסיים אך קטעתי אותו ״אני ממש לא צריכה שהם ישמרו עליי! אני לא ילדה בת שלוש שצריכה שומרים! ״ צעקתי וקמתי מהכיסא ״אבי בואי לפה
מייד!״ אימי צעקה עמדתי במקום ״זה פאקינג הבית שלי אני לא צריכה לקבל חוקים והוראות !״ אמרתי בכעס ועליתי לחדרי וישר שלחתי הודעה למיה , לאחר כמה דקות שאני בשיחה עם מיה אמרתי שאני צריכה מקלחת טובה זה ירענן אותי ויתן לי אנרגיות חדשות לקחתי לי חזייה חוטיני ואת הפיגמה שלי ,לקחתי לי מגבת מהארון והלכתי למקלחת , הלכתי במסדרון ראיתי מלמעלה שני בנים של מייק צופים בטלויזה ! אלוהים הם עוד ישתלטו לי על הכל אוקי רגע רגע אבי! תרגעי אוקיי הכל יהיה בסדר , אני באה לפתוח את דלת אדים מטורפים יוצאים מן המקלחת ויוצא אותו הבחור שפתח לי את הדלת מגבת כרוכה בחלקו התחתון ״היי״ אמר מגרד את אוזנו ״הי..״ אמרתי בכעס באתי להכנס למקלחת אך הוא תפס את ידי מביט בעניי ״אני מבין את העובדה שאת לא מרגישה בנוח עם זה שגרים אצלך אנשים בבית אבל אליינו אל תדברי ככה גם לנו זה לא מרגיש נוח לגור בבית עם אנשים זרים״ אוקיי מבינה אותו אבל ..אוקיי הוא צודק ״אוקיי סליחה עכשיו תשחרר אותי ״ הוא שחרר את ידי ונכנסתי למקלחת שמתי את הבגדים שלי על הכיור ואת המגבת ,הורדתי את בגדיי ונכנסתי לזרם חם של המים זה כיף מקלחת נעימה אחריי כל מה שהלך לי פה אבל הם נחמדים ? לפחות הבחור ההו שעצר אותי כאן לפני שנכנסתי למקלחת , סיימתי להתקלח וניגבתי את גופי באתי לקחת את החזייה שלי ופאק רגע מה זה ! איפה היא ?! אוקיי רק חזיה אולי היא נפלה לי בחדר ? באתי לקחת את החוטיני פאקקק מההה איפה הואאא ,שמתי על עצמי מגבת ורצתי לחדר שלי פתחתי את הדלת ובאתי להוריד את המגבת ונבהלתי זה שעצר אותי בשרותים שוב על המיטה שלי!! ״ מה אתה עושה זה החדר שלי! צא מפה!״ אמרתי בכעס ״אוקיי..עם את אומרת חבל שככת את הדברים שלך אצלי..״ ״מה?״ אמרתי לא מבינה הוא הרים את החזיה והחוטיני שלי ״חתיכת בן זונה תביא את זה עכשיו !ותעוף לי מחדר!״ ״מה בלי שלום? או מה קורה איזה כיף לראות אותך״ הוא אומר עם חיוך ״תכף תקבל כפכף לראש תעוף לי מהחדר ,ותביא לי את הבגדים שלי!״ ״עם את מתכוונת לחוטיני הורדרד הזה בגד אז לא אכפת לי אבל את לא רוצה לדעת מה אני עושה עם בנות שלובשות כאלה ״ אמר וגירד במפשעו גלגלתי את עניי ודחפתי אותו אח מחוץ לחדרי התנשפתי הוא כבד! , עברה איזה דקה שאני שוכבת במיטה עם מגבת החלטתי להתלבש , בסוף לבשתי פיגמה קצרה היא האהובה עליי! אז זה אולי יעלה לי תמצב רוח..?

(הפיגמה)אוקיי אני ארד למטה? בסדר אני מסוגלת , ירדתי במדרגות ראיתי את האחד שהציק לי יושב בספה עם שני אחיו אלוהים ,הלכתי למטבח לאמא שלי היא תמיד שם איכשהו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(הפיגמה)
אוקיי אני ארד למטה? בסדר אני מסוגלת , ירדתי במדרגות ראיתי את האחד שהציק לי יושב בספה עם שני אחיו אלוהים ,הלכתי למטבח לאמא שלי היא תמיד שם איכשהו .
״אמא״ ״כן מתוקה?״ ״מתי הם הולכים?״ היא צחקקה ״בנים בואו למטבח כולם!!״ צעקה והבטתי  בה מבט כועס לאחר שניה וחצי הם כבר התיישבו ליידי, ״אוקיי חמודים אז תכירו והפעם בלי צעקות או ללכת!״ אמרה והביטה בי וגלגלתי את עניי ״יאללה אז בנים תציגו את עצמכם״
וכל העניים עברו אליי ״טיילר״ צייץ האחד שהציק לי ״ממממ איזה יופי לדעת שלמציקן יש שם״ אמרתי מנסה לשלוט על עצמי ״רייד״ אמר השני ״לפני שאת שופטת אותי אני אחלה גבר ״ בטח שמענו כבר ״ג׳ואי״ אמר השלישי הוא היחיד ששמעתי עליו ממייק ״כן את זה אני כבר יודעת אבא שלך חפר לי עלייך״ ״מה אמר עליי?״ ״להגיד?״ הוא הנהן ״סבבה אז לך תשאל את אבא שלך״ ״אבי! ״ אימי צעקה ״מה!״ אמרתי בכעס ״הם אחים שלך את לא תדברי אלייהם ככה! ממש ממש לא! ותחליפי את הפיגמה הזאת היא קצרה יש לך בבית ארבעה גברים! אין יותר להתלבש איך שאת רוצה ״ ״למה ?!״ ״ככה צניעות קצת ממש לא מרשה לך להתלבש ככה גם עם הבגדי מועדון שלך ! מאוד לא צנועים!״ הרגשתי כעס , כעס מטורף שהופך לכאב? אני לא אבכה.. אני מחזיקה את עצמי אני חזקה ״טוב אמא אז עם את רוצה תהני לך בנית לעצמך במילא חיים חדשים לא? אז אני גם יעוף מהחיים שלך כי את כולכך לא רוצה את הבת שלך נכון?! אז אני אלך ותשארי לך עם הבנים האהובים שלך והחבר המפגר שלך! אבל אני מרגע זה כבר לא הבת שלך כמו שאת אבא שכחת מהר אז תשכחי אותי גם!״ אמרתי ורצתי למעלה לחדרי .

פרקק שנייי:))
איךך???אהבתםם??
מתרשת בטירוף! אני מכריזה על ספר חדששש!!!
יחלו לעלות פרקים😊
מקווה שאתם נהנים מהספר❤️

~חורגים לאוהבים~Where stories live. Discover now