-פרק 12-

1.2K 38 4
                                    

כמה שאני מעריכה את כל הצפיות והכוכבים והתגובות אתם לא מבינים!
תודה לכולכפ אתם באמת לא מבינים כמה אתם משמחים אותי:))
~נ.מ אבי~
פתחתי את רגליי מעט ואז הוא פשוט לחץ עלייהן ופתח אותן לרווחה אני הייתח שניה מלקום וללכת זה ממש לא נעים ,המדבקה שהייתה על איברי התרוממה מעט וליבי היה על מתאיים , הוא סיים לאפר את כל גופי וקמתי הוא החזיק בידו בגד גוף תחרה שחור שלא ראיתי בו אפילו טיפת בד שמסטיר ״אוקיי זה הלבוש שלך תורידי את המדבקות ותלבשי ״ אמר ויצא מהחדר בלי שהספקתי לשאול , הבטי בבגד גוף הזר הזה הוא כולו שקוף זה נראה יותר לבוש זנותי, ״כנס״ אמרתי והוא נכנס במהירות ״לא עשית כלום  ,״ אמר בפשטות ״אני..מצתערת זה ממש חשוף אני רק בת 15..״ אמרתי בחשש הוא התנשף ואמר ״אוקי אני מבין זה לא חשוב לך עניין הדוגמנית אני מבין את יכולה ללכת..״ אמר ומלמל לעצמו ״רואים שלא אכפת לה מזה באמת , היא סתם עשתה ״ אני חושבת שהוא יותר אמר מאשר מלמל והמוח שלי בגד בתחושת הלב שלי ומייד מאותו הרגע הבנתי שאעשה הכל כדי להשיג את המטרה שלי , ״אני אעשה את זה ״ אמרתי והוא הסתובב אליי ״את יודעת עם זה לא חשוב לך כולכך..״ וקטעתי אותו ״זה כן אני שתי דקות מוכנה ״ אמרתי והוא יצא מן החדר ולבשתי את הבגד גוף הזה , לבשתי וכל גופי היה חשוף חוץ מחתיכת בד קטנה שהסטירה את איברי ופתמוטיי אבל זה לא משנה לי יש מטרה ואני אשיג אותה ! ״כנס״ אמרתי והוא נכנס וחיוך רחב עלה על פניו ״בוס!״ הוא צעק ונבהלתי מעט ותוך שני דקות עמד האיש שפתח לי את הדלת הוא היה שחור שיער ועם זיפים שחורים על פניו ,חייך ושיניו הלבנות בצבצו ״ואוו ״ אמר בצורה שעם הוא לא היה סוכן דוגמניות הייתי חושבת שהוא נדלק עליי , התחלנו בצילומים והם החמיאו לי בלי סוף! זה היה כולכך מושלם! , הרגשתי הכי מאושרת בעולם!.

~נ.מ רייד~
השעה חמש וחצי כבר ואבי יצאה בשלוש ולא מבין איפה היא כבר ״ג׳ואי״ צעקתי מהמדבח והתקדמתי לסלון והוא התסובב אליי בשאלה ״איפה אבי?״ שאלתי ״לא יודע מה אני בייביסיטר״ ואז גלגלתי את עניי והוא הוסיף ״אההה היא אמרה לי משהו בוק? נראלי אני לא זוכר אבל היא ממש התלהבה״ הוא אמר ועלה לחדרו , בוק? מאיפה בוק? אני אבדוק את זה , אני עושה את האפלקצית אילתור בטלפון על אבי  אל תשאלו למה יש לי את זה כי היא משוגעת שיכולה לברוח למאדים באמצע החיים ובום! מצאתי זה כמעט שעה מפה! אני אבדוק בוויז כמה בדיוק ״29 דקות ״הוויז אמר אה מעולה ! בלי פקקים בכלל , אני יוצא במהירות לאופנוע שלי מתניע ונוסע הכי מהר שאני יכול לא אכפת לי מאף אחד אחר אני אבדוק איפה היא גם עם היא סתם עם חברות עכשיו שותה שוקו לא אכפת לי , אני מגיעה לכתובת שבה היא המצאת ואני חונה מול וילה ענקית ונכנס במהירות ודופק על הדלת ואף אחד לא פותח לי ״לפתוח!״ אני אומר בקול ומנקה בת גיל שישים פותחת ״היי איך או-״ אמרה ועברתי אותה מחפש את אבי איפה היא! , אני עובר דלת דלת ועולה לקומה שנייה ושומע צחקוקים מדלת אחת אני פותח בשקט והעניים שלי רואות אדום  ברגע שמה שאני רואה זה את אבי ערומה עם  בגד גוף שחושף את כל גופה היא עם כיסוי עניים ועושה תנועות זנותיות ועל המיטה יושבים שני בחורים אחד שחור שיער שהוא ערום בחלקו התחתון והזין הקטן שלו זוקר והוא עושה מה שאני לא רוצה רןצה לחשוב שזה מה שאני חושב ומבטו נח על אבי עם חיוך על פניו והשני מצחקק עם מצלמה ביד וזורק לאבי מחמאות והוראות , הדם שלי רותח מבעבע אני אהרוג אותם . אני מתפרץ לחדר ואבי נבהלת ומורידה את הכיסוי ואני מחזיר לה אותו ״אל תורידי!!״ אני צועק והיא רועדת לשניה ולא מורידה ״אתה חתיכת זין!״ אני אומר חונק את הבחור עם השיער השחור שאוננן על מחשבות על אבי והבלודיני קם מנסה לברוח ואני מייד קם ״אתה בורח ?״ אני אומר בגיחוח הוא מוציא אקדח ואני מרים יידיים וישר קופץ עליו ולוקח את האקדח עם יש לך אקדח לפחות תדע להשתמש ״ שניכם למיטה!״ צעקתי מאיים עלייהם עם האקדח ושני הבנים עשו כדברי ״אבי תסגרי אוזניים ״ אמרתי לה אני לא נותן לה לצאת מהחדר הזה אני לא יודע איזה עוד מטורפים יש בבית הזה , אני מביט באבי היא סגרה את אוזנייה וכיסוי עניים שחור על ענייה והיא רועדת אני מביט בשני הבחורים יורה לאחד ברגל שלוש פעמים לבלונדיני ולשני בלב , אני לוקח את המצלמה ושובר אותה לרסיסים אבי מורידה את כיסוי העניים ומביטה בחדר ובי ודמעות זולוגות על ענייה פאק.. אני מוריד את חולצתי ושם עלייה ״הכל יהיה בסדר אני מבטיח״ אני אומר מביט בה היא קפואה במקום רועדת ובוכה ״אני נשבע שהם שילמו על זה ״ אני אומר ומבטה עובר עלייהם וגל של דמעות יורד מענייה אני מרים אותה במהירות יוצא מהבית מעלה אותה על האופנוע ומתניע הכי מהר שאני יכול .

מה קרה לאבי ?!
רייד בא ומציל אותה!!!
פרק הבאאאאא תצפווו!!
יש לי רק כמה מילים לומר לבנות שנוצלו מינית או עברו הטרדות  אני איתכן עברתי דברים כאלו ואני מצתערת לכל מי שעברה דבר דומה או אחר אז אני איתכן בזה ❤️

~חורגים לאוהבים~Where stories live. Discover now