-פרק 17-

1.2K 46 6
                                    

~נ.מ רייד~
קמתי לבוקר עם מלאך קטן לצידי מחובק איתי ,פאק היא נראת כמו מלאך קטן ,היא הדבר הכי חמוד שראיתי בחייי.
אני נוגע בשיערה וענייה נפתחות לאט ״בוקר טוב..״ מלמלה בשקט ״פעם ראשונה שאמרת בוקר טוב זה תמיד רק בוקר ופרצוף מאיים״ אמרתי מגחח ״עוד שניה הפרצוף הזה יחזור״ אמרה מצחקקת ״אה כן?״ שאלתי מביט בענייה חומות כמו דבש מטקטק היא בעצמה מריחה כמו סוכריה מתוקה ממכרת שאי אפשר לעזוב , היא קמה מהמיטה וגם אני ואז מבטה מופנה למכנסיי ואני מסתכל ורואה את זקיפת הבוקר ״אל תתלהבי זה זקיפת בוקר״ אמרתי מגחח ״אתה בטוח?״ שאלה בחיוך תמים ״בטוח״ עניתי מחייך ״אוקיי כי אני בטוחה שאני בקלות יכולה לגרום לך לאחת כזו״ אמרה מביטה בעניי ״בואי תגרמי לי לזה ״ אמרתי קורץ והיא נשכחה את שפתה התחתונה פאק..עוד שניה באמת תהיה לי זקפה בגללה ״יאללה יש בית ספר ״ אמרתי מתמתח מעט ״אל תגיד את המשפט הזה ״ אמרה בבירור ״אמא שלי אומרת את זה מלא והיא הבן אדם האחרון שאני רוצה לחשוב עליו..״ אמרה ושמעתי קצת כאב? בקולה ,התקדמתי אלייה וחבקתי אותה ״אני אוהב אותך״ אמרתי והנחתי נשיקה לראשה וחיוך התפרש על שפתייה נתתי נשיקה קטנה ויצאתי מהחדר למקלחת כי זקיפת בוקר לא תעבור לבדה .

~נ.מ אבי~
אלוהים הפרפרים שעוברים בבטני גדלים מרגע לרגע ,אני אחריי מקלחת חמימה לקחתי מהארון ג׳ינס בויפרנד גדול כחול גופיה אפורה וג׳אקט בצבע שחור כחול קהה ונייק לבנות

מ אבי~אלוהים הפרפרים שעוברים בבטני גדלים מרגע לרגע ,אני אחריי מקלחת חמימה לקחתי מהארון ג׳ינס בויפרנד גדול כחול גופיה אפורה וג׳אקט בצבע שחור כחול קהה ונייק לבנות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(הלוק של אבי)
וייבשתי את שערי,התאפרתי מעט ויצאתי מהחדר למטבח .
ראיתי שם את מייק שותה כוס קפה ״היי..״ אמר בקול צרוד ומובך מעט וחייכתי חיוך מזויף קטן ,הוא לא אשם במה שקורה עם אמא שלי..אבל הוא בחר להיות איתה אז...זה בעיה שלו כבר , אני רואה את טיילר נכנס למטבח בלי חולצה ״בלבלי אותו! אל תעשי לו חשבון!״ אמר שר ולוקח כוס מהארון וממשיך לזםזם את השיר ואני מגחחת אני באמת מנסה להשאר מאופקת ואז  הוא מסתובב אליי ״בלבלי אותו ,אבי מבלבלת את רייד ״ אמר עם חיוך קטן וגיחחתי ומייק מביט בנו בשוק ״מייק״ אמרתי מנסה להוציא אותו מההלם והוא הנהן ״ Your child is gay״ אמרתי וצחקקתי ומייק ישר נהפך לאדום והביט בטיילר ״רואה אבא גם אותך היא מבלבלת .. בלבלי אותו!!״ אמר ויצא בשירה ואחריי דקה שמעתי צעקה של ״אל תעשי לו חשבון!! בלבלי אותווו״ בזיוף עלוב ומתתי מצחוק ומייק גיחח גם , שתיתי שוקו ויצאתי מהמטבח לסלון וראיתי את רייד בטלפון ״היי״ אמרתי ״יאללה נזוז?״ שאל והנהנתי ויצאנו מהבית לרכב שלו,פעם ראשונה שאני הולכת לרכב של רייד וזה מרצוני זה מרגיש די מוזר, אני נכנסת למושב מקדימה ורייד מתניע את הרכב ואני מניחה את ראשי על החלון צופה בשמיים והשמש המבצבצת ,אני מרגישה משהו תופס את ידי ואני רואה את היד של רייד מחזיקה את שלי הוא נותן נשיקה ליד שלי ומחייך לכיווני ואני מרגישה חום בלחיי ״אני מת על זה שאת מסמיקה ״ אמר מחייך אליי והובכתי עוד יותר.
הנסיעה עברה ממש בטוב כי אני רגילה לעקיצות שלו ולפלירטוטים שלו אבל הפעם חוויתי משהו אחר..הפרפרים בבטני החלו לזוז במהירות שחשבתי עליו ישר ״נתראה בהפסקה?״ אמר נותן לי נשיקה והולך ,הלכתי לכיתה שלי ראיתי את מיה יושבת לה במקום הקבוע שלנו ,זה פעם ראשונה שהלכתי בלעדייה..אבל היא התלהבה ואמרה לי ללכת איתו לבד אז..״יש לך הרבה לספר לי! אז קדימה מהר״ אמרה במהירות ולקחה את ידי במהירות למקום הישיבה שלנו וגיחחתי .
סיפרתי לה הכל כל פרט ופרט קטן והיא רק התלהבה יותר ויותר ואפילו צרחה כמה פעמים , השיעורים עברו די מהר ובהפסקות לא ראיתי את רייד אבל אני בטוחה שהוא עם חברים כי גם אני עם חברות אז זה בסדר , גם לפעמים אפשר להיות לבד.

תודה על כל התגובות והכוכבים אתם מושלמים אני מאוהבת בכם אחד אחד ❤️

~חורגים לאוהבים~Where stories live. Discover now