-פרק 3-

1.7K 53 11
                                    

~נ.מ טיילר~
ראיתי , ראיתי את הכאב של אבי בעניים שלה ״אני מצתערת חמודים זה קשה לה המצב הזה היא תתרגל״ עמליה אמרה ,קמתי מהכיסא ועליתי למעלה עמדתי לייד דלת חדרה שמעתי את קולות הבכי שלה .. החלטתי לעזור פתחתי את הדלת היא הייתה על המיטה בוכה מתפרקת ,התיישבתי ליידה ליטפתי את שיערה והיא נבהלה מעט והסתובבה אליי ״מה..אני״ היא גמגה ונגבה את דמעותיה ״זה בסדר אני פה את יכולה לשתף״ אמרתי בקול רך ״אני לא צריכה עזרה .. אני בסדר״ ונגבה את דמעותייה שוב ,ענייה היו אדומות גם אפה היה אדמדם התקרבתי אלייה וחבקתי אותה היא התמסרה לחיבוק שלי ונמסה לחזה שלי והוציאה את כל הכאב שייש בתוכה .
לאחר כמה דקות החזקתי את פנייה ״אני מצתער שאת צריכה לעבור את זה , אני מבין את הכאב שלך.. אני גם עובר פה תהליך ״ ״איזה תהליך אתה מתנהג כאילו זה הפאקינג בית שלך! אמא שלי לא שמה עלי וכל היום מתסובבת אחרי אבא שלך !, לקחו לי כבר את אבא שלי עכשיו תיקח את אמא שלי!״ אמרה בכעס וגל של דמעוצ ירד מענייה , כעסתי ניסיתי להשתלט על הכעסים שלי אבל לפתע דפיקה בדלת החדר הסיחה את דעתי רייד פתח ״מה יש?״ אמר ונכנס לחדר מתיישב על המיטה אני יודע שברגע זה הלך עליינו ״מה את בוכה? ״ אמר וצחקק ״תעופו לי מחדר!״ צעקה ״אפ אפ אפ תרגעי זה שאמא שלך אוהבת את אבא שלי זה לא בעיה שלי אז את הצעקות שלך תצעקי במקום אחר לא עליי מובן לך!״ היא גלגלה את ענייה ופאק עכשיו הלך עלייה..״תגלגלי עד מחר את העניים האומללות שלך , אמא שלך ואבא שלי הולכים מחר לצימרים ליום הולדת של אמא שלך אז את תקבלי טיפול יפה מאוד ״ אמר ויצא מהחדר עם חיוך ואני אחריו , ״רייד!״ צעקתי הוא הסתובב אליי בשאלה ״מה היה עכשיו היא בת 15! מה אתה מאיים עלייה! ״ ״טיילר רוצה לך אלייה תחבק את הילדה שצורחת עלייך על זה שלא עשית כלום״ אין לי מה להגיד כי הוא צודק.

~נ.מ אבי~
הייתי בשיחה עם מיה פרקתי לה הכל ״אהובתי אני מצתערת בשבילך יודעת מה יש לי רעיון יש לך דקה לנקות את הפנים היפות שלך מכל הדמעות המלכלכות ״ מיה אמרה ״מ-״ לא הספקתי להגיד מילה והיא ניתקה ,
שטפתי פנים ושמעתי דפיקה בדלת הבית ירדתי במהירות למטה אבל כבר פתחו לה תדלת זה היה רייד..התקדמתי אל הדלת ״זה שלי״ אמרתי והוא התעלם ממני ! ניסיתי לדחוף אותו להזיז אותוו הוא כבד כל השרירים האלה שוקלים הונים מיה פשוט צחקה ״תגיד אתה פנוי?״ מיה שאלה עם חיוך על פנייה ״מיה!״ צעקתי ״מה..״אמרה בתמימות ״אין לי אבל אשמח להכיר אותך״ אמר ״גם אני״ מיה אמרה קורצת ״טיילר!״ צעק רייד והתקדם אליינו ונעמד מולי ״מה?! , מיה בואי כבר ״ אמרתע בכעס באתי לקחת את היד של מיה וטיילר הרים אותיי! כאילו אני שק תפוחי אדמה ״דיי תוריד אותי!!״ צרחתי מרביצה לגבו ״את באמת חושבת שאוריד אותך?״ טיילר אמר והבטי במיה ורייד והם התנשקו!! ״לאללא מיהה״ צעקתי,רייד הרים אותה כאילו היא נסיכה בארמון ועלו לחדר שלו ״דיי פאקינג תוריד אותי!״ צרחתי מנסה לרדת מבין ידייו לאחר כמה דקות שמעתי צרחה מלמעלה ניסיתי לזוז טיילר לא משחרר אותי .
הוא עלה למעלה מחזיק אותי ״תשמעי״ אמר וגיחח הצמדתי את אוזני לדלת פאק.. לא זה לא קורה עכשיו ״מיהה!״ צרחתי וטיילר ישר הוריד אותי לסלון הוא שיחרר אותי סוף סוף רצתי למעלה אך ג׳ואי חסם אותי במדרגות ״לאן?״ ״דיי כבר אתם פאקינג אונסים את חברה שלי!״ ושמעתי את הגניחות מתגברות מרגע לרגע , רצתי למטבח נשמתי עמןק אוקיי אני אלך לשכנים ? הם תמיד אומרים שהם יעזרו לי ,התקדמתי לדלת הבית בשניה שהנחתי את היד על היידית נגררתי אחורה לרגע עלה לי רעיון את טיילר אפשר לרכך בבכי הוא לא עומד בזה כשבכיתי בחדר הוא היה רך ,טיילר זרק אותי על הספה ואני פשוט חשבתי , אני יודעת מה יגרום לי לבכות בשניות אבל אחרי זה יקח לי זמן להוציא את זה מהראש שלי אבל אמרתי שעדיף לי לבכות שבוע בגלל זה מאשר להתקע איתם שבוע חשבתי על אבא , חשבתי על איך הוא עזב את הבית בגלל אמא על זה שאמא בגדה בו והעיפה אותו מהבית ישר דמעות עלו בעניי וטיילר ישר שם לב לזה ״פאק..״ אמר ביאוש וגו׳אי ישר התקדם לעברי כי ידע שטיילר לא יוכל לעמוד בזה אבל גם את ג׳ואי אני אשבור , בכיתי צרחתי יבבתי כל עניי האדימו ״טוב.. תרגעי לכי תביאי תחברה שלך״ רצתי למעלה במהירות פתחתי את הדלת וראיתי את מיה יושבת חצי רדומה על המיטה ורייד בטלפון ״מה!!״ צרחתי ״יאא אהובתיי סוף סוףף הצלת אותי הוא שעה שם לי פה פורנו בקולי כולות אני נרדמתי ״ אמרה וחבקה אותי צלצול הטלפון שלה עצר את החיבוק ״הלו אבא?״ ״שיט אני באהה״ אמרה ורצה לעבר הדלת ״אהובתי ששכתי שדודה שלי מחול באה אליי היא בדרך ביי נדבר ״רגעעע אני גם יבןאא״ צעקתי וירדתי למטה וכמובן מי עמד מול הדלת
רייד ״זה לא חוקי מה שאתם עושים״ אמרתי ״מה אנחנו עושים ״ ג׳ואי אמר ״זה עינוי קטינה עם לא הטרדה״ ״תאמיני לי שעם ההייתי נוגע בגוף שלך זה היה מרצונך״ רייד אמר מגחך באתי ללכת לחדרי ורייד חוסם את דרכי הוא גבוהה שרירי עיניו הכחולות נוצצות הוא נראה טוב.. מה?! מה אמרתי הרגע לאלאל ״אתה מוכן לתת לי ללכת לחדר שלי!״ הוא פשוט חייך ולאחר שנייה טיילר הרים אותי ירד לסלון והושיב אותי בספה ״דיי כבר!״ צרחתי וקמתי מהספה״ ״תשבי כדאי לך מאוד למה אחרת את תיהיה דבוקה לספה ״ רייד דיבר וכולם שתקן ,התיישבתי ״את מקשיבה לנו ככה זה הולך ״ גיחחתי ״אחרת את תקבלי את מה שמגיע לך״ ״טוב שמענו , זהו נגמר הנאום המרגש?״ ״אבי תאמיני לי לא כדי לך לשחק משחקים״ ״מה תעשה לי תאנוס אותי? תרביץ לי?״ הוא לא ענה כמובן .

איך הספר בנתיים?!
מקווה שטוב ושאתם נהנים

~חורגים לאוהבים~Where stories live. Discover now