-פרק 21-

1K 36 7
                                    

~נ.מ רייד~
_בבוקר של אחרי המסיבה _
אני מרגיש נשימות קטנות על גופי ותזוזות קטנות ואני יודע שזו אבי ואני פוקח את עניי לאט והדבר הכי יפה בעולם בוהה בי ״סליחה שהערתי אותך ״ היא אמרה בקול חמוד ״מצידי תעירי אותי כל הזמן ״ אמרתי מחייך ובא לנשק אותה אך היא שמה יד על פייה ״מה יש? שומרת נגיעה ״ אמרתי מגחח ״לא ציח חצי שניים וגם אתה זה דוחה ״ ״אל דאגה אני בטוח שגם עכשיו הטעם שלך מתוק ״ אמרתי מסיט את ידה ומנשק אותה , הנשיקה מתעמקת והיא פותחת את פייה כדי שלשוני תיכנס , פאק הטעם שלה כולכך טעים אני רוצה אותה בפה שלי כל היום .
התנתקנו כי לא הצלחנו לנשום כבר ״טוב אני אלך לצחצח שניים ברשותך ״ היא קמה ואני מושך את ידה והיא מביטה בי בבלבול ״אני רוצה שכולם ידעו שהייתי בפה המתוק שלך ״ והיא קמה ומחייכת ״איזה נוףף״ אני אומר מביט ביישבן שלה זז מצד לצד , היא מסתובבת אליי ״פשוט סוטה״ אומרת יוצאת במהירות כל חלק וחלק בה אני אוהב , פעם חשבתי שאהבה היא לא קיימת שזה חרא סטוץ וביי לא מעבר אבל היא...רק מלחשוב עלייה הזין שלי והלב שלי פועם .

~נ.מ אבי~
אני מצחצחת שניים בזריזות ויורדת למטה , ״ איך את?״ ג׳ואי בא אליי בריצה ופרצוף מודאג מה יש לו? ״אני מושלם ואתה?״ שאלתי והוא הביט בי במבט מוזר כאילו הגעתי מהירח ״ג׳ואי הכל בסדר? שתיתה אקונומיקה?״ שאלתי בגיחוח ״אתמול בערב..״ אמר בהיסוס מתקדם אחריי למטבח , מה היה אתמול בערב? ״מה היה אתמול?״ שאלתי מה הוא רוצה ממני ? ובדיוק טיילר נכנס למבטח וחיוך קטן עצוב יש על פניו כשהוא מביט בי ״איך את?״ שאול בדאגה ״אתה מדבר אליי??״ שאלתי את טיילר מה יש לכולם ? למה הם מוזרים ?.
״אני בסדר מה יש לכם ״ אמרתי ושותה את השוקו שטיילר שם מולי .
״אבי אני יודע על אתמול אני נשבע לך אנחנו נפרק אותם ״ טיילר אמק וג׳ואי אישר לו עם ראשו ״מה יש לכם יא מוזרים ?״ אמרתי ורייד נכנס מחבק אותי מאחור וגורם לחיוך לעלות על פניי ״רייד נראלי אחים שלך שתו אקונומיקה הם מוזרים ״אמרתי לוגמת מהשוקו ״מוזרים?״ שאל והנהנתי הוא התרחק ממני והם דיברו שלושתם , חצופים לא יפה סודות בחברה ״לא יפה סודות בחברה ״ אמרתי בפרצוף נעלב ציני רייד התקרב אליי ולחש באוזני ״דיברנו כמה את יפה ״ אמר נשק לראשי .

~נ.מ רייד~
אני חושב שהם נתנו לה חומר חזק כולכך שהיא לא זוכרת מה שהיה אתמול . ״אבי מה עשית אתמול ?״ שאל טיילר ״אממ אני לא זוכרת אבל מה שכן אני זוכרת זה שאכלתי סושיי עם מיהה ואז מיה נחנקה ואני צחקתי עלייה ״ היא אמרה וצחקקה , אני אמות מהצחוק היפה הזה אבל זה היה לפני מלא זמן ״ טוב נראלי טיילר וג׳ואי קמו הפוכים כן?״ אמרתי מביט בהם והם הנהנו ויצאו מהמטבח ״בנים כאלה מוזרים ״ אבי אמרה ולקחה שלוק אחרון מהשוקו שלה ״לא השארת לי?״ אמרתי במעט נעלב ״חשבתי אתה רוצה את זה בכלי אחר..?״ אמרה מגחחת ״מממ איזה ?״ אמרתי מתקרב לפייה ומנשק אותה טועם את לשונה עם השוקו המתוק ומתנתק ״בהחלט שוקו טעים ״ אמרתי קורץ לעברה .

עברה איזה שעה וחצי וכולנו בסלון אבי ומיה אני ואחים שלי , מיה יושבת בערסל לייד הספה וטיילר וג׳ואי ליידי ומיה מחובקת ביידי אני רוצה להשאר ככה לנצח .
״טוב מה רואים??״ טיילר שואל עם שלט הטלוויזה בידו ״סרט אימה!״ מיה צעקה ואבי שלחה לה מבט מזהיר ישר ומיה גיחחה ושלחה יק מתנצלת לעברה וגיחחתי ״לי יש רעיון!״ אבי אמרה בהתלהבות ״לא ברבי!״ ג׳ואי אמר לה באיום ״אפילו לא אמרתי ! ״ היא אמרה בכעס תינוקי ״נו מה את רוצה לראות ״ טיילר שאל ״ברבי בחופשה?!״ היא אמרה בהתלהבות וגיחחתי ״תגידי את סתומה?״ הוא ענה לה ״תזהר״ עניתי לו באזהרה והוא הרים את ידו בכניעה ״ ואי הם כאלה מעצבנים״ היא לחשה לי ״רק את אוהבת ברבי״ אמרתי בגיחוח וישר ידעתי שאני מתחרט על זה והיא קמה ממני בכעס והלכה לשבת עם מיה על הערסל ״באלגן בטלנובלה ״ ג׳ואי אומר מצחקק ״ברבי זה של תינוקות הוא הוסיף ״ וכבר ראיתי את הפרצוף היפה שלה מאדים בהצלחה לך אחי.... והוא הביט בי במבט של 'פאק אחי מה אני עושה' תאכל תחרא שבילתה .
״אני תינוקת ? אתה בגיל שלי! דביל״ היא אמרה בכעס ״אבל את ילדותית ״ הוא אמר בחיוך ״אני?״ היא אמרה בשאלה והוא הנהן , ואיי ואיי מה יהיה פה ״כן את ״ הוא ענה לה ״אני??? אני פאקינג ילדותית!! אני עברתי חצי ממה שאתה וכל מי שאתה מכיר בחיים שלך ואני בת 15 להזכירך אז אני עדיין ילדה !!! ודבר נוסף ברבי היא פאקינג מושלמתת!! אוקייי אז אל תעז לדבר עלייה אחרת תקבל בעיטה לבצים!״ היא אמרה והתנשפה ״סיימת?״ הוא אמר בגיחוח והיא ישר קמה והתקדמה לכיוון שלו והבנתי שזה הרמז שלי לעצור הרמתי אותה על הכתף שלי והיא צרחה וזזה ״תוריד אותייי הוא לא יעז לדבר על ברבי!!!״ אני מת ממנה ״אוקיי אוקיי בואי נלך לחדר ״ אמרתי והרמתי אותה לחדר .
הורדתי אותה על המיטה והיא באה לקום אך עליתי מעלייה ישר ״אני עצבנית ״ היא אמרה והיא משגעת אותי היא הדבר הכי חמוד בעולם אבל הכי סקסי בו זמנית אני ברגע יכול לקרוע ממנה את הבגדים ״אתה פשוט סוטה ״ היא אמרה איך היא יודעת? ״אני אפילו לא צריכה לנחש כי כל פעם שאנחנו כולכך קרובים ואתה מסתכל על נקודה מסויימת ולא מדבר אז אתה חושב על סצנה סוטה שאתה רוצה שיקרה באותו הרגע ״ פשיי למדה ״אני יכול לעשות מתנת סליחה?״ אמרתי בשאלה והיא הנהנה ונשקתי לראשה
״אני ״
*נשיקה בראש*
״אוהב״
*עוד נשיקה בראש*
״אותך
*נשיקה בראש*
לחייה הסמיקו והיא קברה את פנייה בחזה שלי .
״בואי נראה את הברבי שלך״
אמרתי מגחח יורד מעלייה והיא נכנסת לחיבוק בין ידיי .

ניסיתי הכי ארוך שיכולתי:)))
אני מצתערת שלא עולים פרקים יש לי לימודים והכנות לבגרויות ואני עובדת ויש לי עוד הרבה דברים אז לא כולכך זמן פנוי אבל אני משתדלת ממש ;)))

עם יש שגיאות או כתב לא ברור כי אני כותבת ממש מהר כדי להספיק לכתוב לכם כמה שיותר אז סליחה על זה:)

~חורגים לאוהבים~Where stories live. Discover now