~נ.מ אבי~
קמתי בבוקר מצמצתי עם עניי ופתחתי אותן מעט המחשבה הראשונה שעולה לראשי זה איך אני שורדת את השבוע וחצי הזה שאמא שלי בצימרים עם מייק עושים את מה שאני לא רוצה לדעת ואני תקועה כאן עם שלושת הבנים של מייק שהחליטו להרוס לי את החיים , החלטתי לקום אחרי עשר דקות במיטה של מחשבות איך אשרוד את היום אני יוצאת מחדרי אל כיוון המקלחת פותחת את דלת המקלחת ורואה את רייד.. מצחצח שניים ״בוקר טוב סאנשאיין״ אומר מגחח ״אל תפנה אליי״ אמרתי ברוגזנות מחכה שהוא יסיים ״בוקר מה את תוקפת ״ אומר ויוצא מהמקלחת ואני אפילו לא יענה לו כי דבר ראשון מי שמח על הבוקר וצוחק זה פאקינג בוקר ודבר שני אחריי אתמול אני ממש לא מתכוונת לסלוח להם אני מוציאה את מחשבותיי מראשי מנסה לשמור על ראש פתוח שוטפת פנים ועושה את שגרת הטיפוח שלי , מתאפרת מעט ומסדרת את שערי השיער שלי הוא גלי חלק כזה חום בהיר ,סיימתי במקלחת והלכתי חזרה לחדרי להתארגן , סיימתי להתארגן
הייתי לבושה בטייץ שחור וחולצה שחורה צמודה ג׳קאט ירוק קהה ונעליי נייק לבנות .ויצאתי מחדרי יורדת למטה למטבח אני רואה מזווית העין שלי כבר את ג׳ואי בסלון רואה טלוויזה לא ראיתי את רייד ואת טיילר אני הולכת לכיוון המטבח ורואה את טיילר.. אוקיי אבי הוא לא קיים הוא לא פה סתם רוח אני מתקדמת לארונית ולוקחת את אבקת השוקו ואני שומעת את הצחקוק של טיילר יופי לי ,אני מכינה לי את השוקו מתיישבת על כיסא בר שצמוד לאי במטבח יושבת שותה את השוקו שלי ״נהוג להגיד בוקר טוב ״ טיילר אומר ״תגיד לעצמך״ אמרתי לא מביטה בו אפילו ״שוקו זה לילדים ..״ גלגלתי את עניי ״אה ואנחנו רשומים לבית ספר שלך״ נחנקתי מהשוקו ״מה?!״ אמרתי בבהלה ״ איפה את רוצה שנלמד אנחנו הגענו מעיר אחרת לאן את רוצה שנלך אז״ ״לא בבית ספר שלי!״ נאנחתי אלוהים בבית אני צריכה לסבול אותם ועכשיו גם בבית ספר! , הסתכלתי על השעה בטלפון שלי שיטט עוד רבע שעה שמונה קמתי מהכיסא ״אני מסיע אותך״ טיילר אמר גיחכתי מתקדמת לדלת הבית ״אמא שלך אמרה שניקח אותך לבית ספר ״ ״יופי לאמא שלי אני לא נוסעת איתכם!״ .
אני יושבת ברכב של טיילר במושב האחורי הוא לא נתן לי לצאת מהבית ונשארו לי עשר דקות להגיעה אז לא הייתה לי ברירה, הוא התחיל לנסוע ״תעצור בסוף הרחוב ״ הודעתי ״ממש לא ״ ״אני הולכת עם חברה הכי טובה שלי כל בוקר לפחות תקח גם אותה ״ אמרתי בכעס , הגענו לבית של מיה יצאתי והלכתי לדלת בייתה דפקתי ולאחר שנייה היא פתחה ״אהובתיי״ אמרה מחבקת אותי והתחלנו ללכת לכיוון בית ספר התעלמתי מטיילר שמחכה ברכב אני נסעתי איתו דקה זה הספיק לי , אני ומיה דיברנו על מה שהיה אתמול שמעתי תריקת דלת מאחור והתחלתי ללכת מהר ״מיה אנחנו נאחר בואי מהר״ אמרתי לה והולכת מהר יותר ,זה לא בדיוק שקר אנחנו חמש דקות לשמונה ״אחממ״ שמעתי נהמה מאחוריי מיה עצרה והסתובבה לאחור שיט הלך עליי ״יאא אבי זה לא אח שלך ?״ ״מיה!״ אמרתי מיואשת ״תרצו טרמפ? ״ הוא הסתכל על מיה ״ברורר״ מיה התלהבה ונכנסה לרכב שלו ״מיה לא!״ אמרתי בכעס ״נוו אני במילא עייפה הייתי ערה עד מאוחר דודה שלי חפרה לי ״ גלגלתי את עניי ונכנסתי למושב האחורי לייד מיה ״למה את לא יושבת מקדימה ? ״ מיה שאלה ״ככה אני רוצה מאחורה ״ ״אבל יש לך בחילות מאחורה ״ ״מיה אני אתן לך סטירה ״ אלוהים הילדה הזאת מדברת יותר מידי ,היא שתקה וצחקה הוא התחיל בנסיעה ואני עצמתי את עניי כי מה שמיה אומרת זה נכון יש לי בחילה במושב אחורי הרכב נעצר הרגשתי שהקיבה שלי עומדת להתפוצץ פתחתי את עניי וראיתי רחוב? מה? ״תעברי קדימה ״ טיילר אמר ״אני לא רוצה תסע ״ ״אני לא אקח סיכון שאמא שלך תאשים אותי שאת מקיאה ״ ״אני לא אספר לה סע ״ ״טוב שנינו יודעים לאן הוויכוח הזה נגרר זה או שאת עוברת קדימה או שאני מעביר אותך קדימה ״ גלגלתי את עניי כי הוא היה מרים אותי לכיסא הקידמי ומספיק הרימו אותי אתמול , עברתי קדימה וטיילר נסע הבטי בחלון הבטן שלי מעט נרגעה ״רכב יפה אתה יכול לקחת אותנו כל יום?״ מיה אמרה ״אלוהים מיה ״ אמרתי אני מיואשת ממנה כבר ״מה אני צריכה עכשיו כל ערב ללכת עם דודה שלי להליכות וכאלה אין לי כוח ״ ״בשמחה ״ טיילר אמר ואני נשבעת שיכלותי לראות מזווית העין את החיוך שלו ״אנחנו נתוותר״ אמרתי ״עוד נראה ״ טיילר אומר עוצר תרכב בחנייה של בית הספר ואני ומיה יוצאות אוקיי שמונה ודקה עדיין יש לי בחילה מטורפת למרות הנסיעה חמש דקות , אני ומיה נכנסות בשער ״מיה אני אכנס באיחור אני הולכת לשרותים ״ ״אני אבו איתך״ ״לא לא צריך תודה אל תאחרי גם אני אבו תכף ״ אני רצה לשרותים של הבית ספר נכנסת לתא ומקיאה לאסלה ,אני מקיאה את כל מה שאכלתי בשבוע האחרון אני מרגישה יותר טוב קצת עדיין בחילה קלה אבל יותר טוב אני מנקה את פי ויוצאת מהשרותים אני מתקדמת לכיתתי , עברו כבר עשר דקות מהשיעור...אני דופקת על הדלת ופותחת ״בוקר טוב אבי , מדוע איחור כזה ?״ המורה אומרת ״סליחה גברת ריטה לא הרגשתי טוב ״ אני עונה ״מצתערת אבי תצתרכי להכנס לשיעור הבא את יודעת את חוקי בית הספר לא נכנסים לשיעור אחרי שמונה ועשרה ״ אני מהנהנת סוגרת את הדלת ומרגישה בחילה מטורפת עולה בגרוני שוב ורצה לשרותים .
סליחה שעצרתי כאןן מקווה שאתם נהנים מהספר עד כה :)
תצפו לפרק מיוחד!! שיעלה ❤️
אני מאוהבת בכםםם תודה על הכוכבים והצפיותתת !!
YOU ARE READING
~חורגים לאוהבים~
Romance״אני נכנסת לשוק ברגע שאני רואה שלושה בנים נכנסים למדבח כולם היו שריריים וגבוהיים ,פי היה פעור ״תסגרי תפה שלא יכנס לך זבוב ״ אחד מהם אמר וגיחח ״ממש מצחיק ..״ מלמלתי והם התיישבו ליידי על כסאות הבר שצמודים לאי ״אוקיי חמודים אז זאת אחותכם אבי תכירו אתם...