-פרק 19-

1.2K 36 3
                                    


~ נ. מ אבי~
נסענו למסיבה ואספנו את מיה ,זאת מסיבת בית אז זה בבית של אחד החברים של רייד .
נכנסנו לבית וישר מלא חברים של רייד לקחו אותו ולא הספקתי להגיד משהו הוא נעלם כאילו לא היה , מיה הייתה בקרב פלירטוטים עם איזה בחור והוא סימן לה לבוא ״בואי״ היא אמרה לי והביטה לכיוון הבחור ״מיה לכי תהני אני אהיה בסדר״ אמרתי וחייכתי אלייה והיא חבקה אותי והלכה אל אותו בחור , בקושי עברו חמש דקות וכבר אני לבד? הסתובבתי בבית והיו הרבה אנשים ואני מתכוונת הרבה .
הסתובבתי קצת ויצאתי לחצר הייתה בריכה גדולה והיה שם חבורה של ארבע בנים ושני בנות , הבנות היו בחזיה ותחתון והבנים בלי חולצה לא הבנתי מה הולך שם אז הלכתי מהר לכיוון דלת חזרה לבית ריח אלכוהול חזק התקרב אליי ושמעתי צעדים ממש חזקים מתקרבים אליי במהירות ״הופההה״ שמעתי קול מאחורי והסתובבתי לאט .. ראיתי בחור שיכור לחלוטין הוא בקושי עומד הוא זז מצד לצד עם חיוך על פניו ״בואי בואי תהני קצת״ אמר ולקח את ידי ״אני צריכה ללכת..״ אמרתי כי בואו..אני לא רוצה להשאר עם מישהו כזה והוא משך את ידי לכיוון החבורה שהייתה שם נושא רק רצצתי לברוח, כולם שם היו בהיי מטורף נראלי הם שתו כמות אלכוהול וסמים שבכל בארץ לא עשו ״בואי קחי משהו ״ אמר אותו אחד שלקח אותי לשם , פחדתי לקחת לא רציתי אני גם לא טיפוס של שתייה או משהו כזה ״קחי נו״ התעקש .
״תשתי ״ אמר
״תשתי ״ הצתרף אליו עוד ילד
״תשתי״ שלושה אנשים אמרו
״תשתי״ חמישה אנשים אמרו
״תשתי ״ אמרו כולם מהר
וכבר נלחצתי לא ידעתי מה לעשות אני מוקפת באנשים עם כוס וודקה בידי והם לוחצים עליי לשתות את זה כולכך פחדתי .
שתיתי ומאותו הרגע הבנתי לבד שזו הייתה טעות ענקית...
הרגשתי סחרחורת..כאבי ראש ,התרסקתי על הרצפה משכו אותי לספה בבריכה הרגשי מחרפת הכל הדהד סביבי ״איזה שווה..״ שמעתי בהד ״בואי תראי לנו משהו״ שמעתי שוב הד חשבתי שזה בראשי עד שראיתי את אותו הבחור שמשך אותי לפה מעליי ״אני רוצה לראות אותך ״ אמר והחל לגעת בשמלתי״ לא..״ אמרתי בלחש וקושי וניסיתי להזיז אותו ממני וכבר השמלה הייתה על הרצפה , הרגשתי יד נוגעת בחזה שלי ״לא..לא״ אמרתי מתנגת בכוחות הבודדים שייש לי , החזיה כבר לא הייתה עליי הרגשתי רטיבות על החזקה שלי ורוק דביק וקר על הפטמות שלי ״די..״ אמרתי ודמעות החלו לרדת ממני ניסיתי לצעוק לברוח לעשות משהו .. אבל לא היו לי כוחות והעניים שלי נעצמו לאט לאט..
שמעתי בום ועוד בום וקמתי ועניי נפתחו מעט מה שראיתי היה דם בכל מקום , ברצפה בספה עליי וראיתי מישהו..זז במהירות ונותן אגרופים למישהו ששכוב על הרצפה מדממם .
פחדתי כולכך בבקשה רייד בוא כבר ״רייד..״ אמרתי בלחש ובכוחות האחרונים שלי ״רייד..בבקשה רייד תציל אותי..״ אמרתי וכבר לא הצלחתי לומר מילה ,לאחר כמה שניות ״אני פה נסיכה שלי אני כאן ״ שמעתי הדהוד ״ר-י-ד״ אמרתי בגמגום , ושוב זה מגיע.. חולשה ועייפות ו..שוב נרדמתי .
~נ.מ רייד~
אני נשבע שאני אהרוג אותו אמרר את החיים שלו עד יומו האחרון הוא כולכך יצתער על זה , ראיתי אותה על ספה ערומה בחלקה העליון שכובה על הספה ובקושי זזה היא כאילו מתה ״לעזזל מה עשו לך , אני אהרוג אותם״ אמרתי וליטפתי את פנייה הורדתי את חולצתי שהייתה בדם אבל זה הדבר היחידי שאני מוצא ושמתי עלייה ישר , כולם היו מדממים על הרצפה ולקחתי אותה והלכתי לרכב.

סוריי שלא עולה פרקים אין כולכך זמןןן
תהנוו❤️❤️

~חורגים לאוהבים~Where stories live. Discover now