Pov: Izabella

1.7K 39 5
                                    

- Alejandro - zaczęłam się wydzierać, żeby przyszedł do mojego pokoju.

- co się drzesz. jest 10 ludzie chcą spać- powiedział oburzony.

- po pierwsze, jakim cudem jestem u siebie w pokoju i czemu kurwa spałam na imprezie z Pablo - zaczęłam znów się drzeć.

- po pierwsze. spałaś z nim bo zniknęliście nam po 24, jak byliście dość  mocno pijani. A po drugie twój brat po nas przyjechał o 3, wiec cię zaprowadziłem do auta, a potem do Twojego łóżka- powiedział i wyszedł z pokoju. a mnie zostawił w szoku, co tam się kurwa działo ja nic nie pamiętam. 

Wstałam z łóżka. podeszłam do szafy wyjęłam z niej biały top i czarne spodnie cargo. wraz z rzeczami poszłam do łazienki,  wzięłam szybki prysznic, potem ubrałam się w ubrania, które przedtem przygotowałam. włosy związałam w luźnego koka, i wyszłam z łazienki. usiadłam się przed toaletką i zaczęłam się malować. zrobiłam lekki makijaż. wyszłam z pokoju kierując się do kuchni zastałam tam kuzyna wraz z moim bratem Fabiolo. 

- zobacz kto wstał - powiedział Alejandro a ja przewróciłam oczami bo się drze a mi głowa pęka.

- nieźle Izi wczoraj się bawiłaś kiedy poznam twojego męża - powiedział się uśmiechną fałszywie. ja tylko spojrzała na niego zło wrogo.

- po pierwsze nie jest to mój "mąż" a po drugie nie drzy mordy bo głowa mi pęka.

- dobrze dobrze co dziś będziesz robić ? bo my z Alejandro wychodzimy na trening - powiedział fabio. cała wolna chata dla siebie żyć nie umierać. 

- ja będę siedzieć w domu i zaproszę Paule i pewnie będziemy oglądać film - powiedziałam i wzięłam łyka wody z butelki którą wyciągnęłam z lodówki. 

- no dobra to my idziemy do później - powiedział i wraz z fabio wzięli torby sportowe i wyszli z domu zamykając z sobą drzwi.

od razu jak wyszli zadzwoniłam do Pauli i powiedziałam żeby przyjechała bo nikogo w domu nie ma po około 20 minutach usłyszałam dzwonek do drzwi wiec poszłam otworzyć. 

- hej, wchodź - powiedziałam, i po chwili przytuliłam ją na przywitanie.

- no cześć, słyszałam co nie co o tobie coś ty zrobiła dziewczyno, będziesz się spowiadać - zdziwiłam się, bo nie zbyt  wiem o czym ona gada. obudziłam się jakąś godzinę temu, a ta mi z jaką spowiedzią wyskakuje. 

- o czym ty mówisz, co niby znowu zrobiłam. ja dopiero co się obudziłam a ty mi z jakąś spowiedzią wyskakujesz - popatrzyłam na nią a ona patrzy się na mnie pytająco. 

- jest głośno o tobie w necie. nie widziałam że masz chłopaka i mi nic nie powiedziałaś najlepszej przyjaciółce. wiesz co - powiedziała i zrobiła oburzoną minę. 

- co niby jest pokaż. mi to szybko - Paula wyciągnęła telefon i pokazała mi wpis na platformie z wiadomościami. gdy to zobaczyłam myślałam że się z wstydu spale. 

- nie mówiłaś że twój kuzyn gra w fcbarcelonie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- nie mówiłaś że twój kuzyn gra w fcbarcelonie. a też że masz chłopaka, jeszcze do tego jest on nim Gavi - ostatnie zdanie prawie wykrzyczała. 

- nie jest to mój chłopaka, i nigdy nie będzie. racja nie powiedziałam ci że mój kuzyn gra w fcbarcelonie ale to tylko dlatego że nie chciałam rozgłosu swoją osobą. - powiedziałam, i skierowałam się do kuchni. 

- Ale jestem twoją najlepszą przyjaciółką, mi mogłaś powiedzieć. i niby mam ci uwierzyć że nie jesteś z Pablo. widziałam jego post na instagramie, całowałaś się z nim, wiec nie próbuj mnie oszukiwać. - spojrzałam na nią  zirytowaniem bo zaczynało mnie to wszystko już irytować.

- Okej rozumiem, możesz być na mnie zła że ci nie powiedziałam, ale to z tym całowanie to prawda. ale nie była to nasza decyzja, graliśmy wczoraj w butelkę, bo byłam na imprezie wraz z Alejandro u jego znajomych, czyli byli tam sami gracze fcbarcelony. no i nudziło na mnie wiec graliśmy w butelkę za jakimś razem wyleciało na mnie, i miałam wyzwanie żebym się z nim pocałowała. oni zrobią nam zdjęcie i Pablo miał to wstawić na insta - powiedziłam swój monolog i usiadłam na kanapie w salonie. Paula uczyniła to samo.

- no dobra ale i tak jestem zła że mi nie powiedziałaś o twoim kuzynie -  odpowiedziała a po chwili stwierdziliśmy że obejrzymy nasz serial bo wyszedł nowy sezon którego oby dwoje nie oglądaliśmy. 

W taki sposób zleciał mi cały dzień.

___________________________________

!! ZOSTAW PO SOBIE ŚALD !!

!! wpis ESPANIA NEWS stworzyłam sama !!

♥♥♥♥♥

Insta | Pablo Gavira{Gavi} |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz