Obudziłem się w łóżku u Pedro w domu. jedyne co pamiętam to że całowałem się z Izabellą i to wszystko film mi się urwał. Postanowiłem wstać i pójść chodź trochę się ogarnąć do łazienki, po chwili wyszedłem odświeżony.
Wyszedłem z pokoju i poszedłem do kuchni gdzie natknąłem się na Pedro.
- ej wiesz co się wczoraj stało bo totalnie nic nie pamiętam - powiedziałem siadając na krześle barowym.
- no.... trochę się wydarzyło całowałeś się z kuzynką Alejandro i gdzieś tak o 24 zniknęliście nam z pola widzenia dalej nie wiem nic.
- Jezu więcej z wami nie pije głowa mi zaraz pęknie - powiedziałem trzymając się z głowę.
- A i jesteś głównym tematem w wiadomościach właściwie ty i Izi - powiedział i wyją telefon i pokazał mi wpis na ESPANIA NEWS.
- Czy te ludzie nie mają co robić w życiu tylko wpierdalać się komuś do życia niech jeszcze ją zaczną śledzić tak jak mnie mam dość niech sobie myślą co chcą nie będę na to odpowiadać - powiedziałem dość wkurzonym tonem głosu.
- no może za jakiś czas to się uciszy ale radzę ci się ruszać trening mamy za pół godziny - powiedział Pedri zostawiając mnie samego w kuchni.
poszedłem do swojego auta po torbę na trening i przełożyłem ją do auta Pedro. poszedłem jeszcze po telefon do domu i wróciłem do auta Pedri już w nim siedział.
Jesteśmy już na stadionie postanowiłem poprosić Pedro o zrobienie mi insta story.
gdy już zrobił insta story wstawiłem je i zacząłem trening.
gdy skończyliśmy trening postanowiliśmy iść na pizzę żeby świętować że jedziemy na mistrzostwa Europy do Niemiec.
Podjechaliśmy pod pizzerię i weszliśmy do środka oczywiście nie o minęło nas robienie zdjęci i pytania.
- mogę się coś spytać - powiedział chłopak może w wieku 13 lat.
- tak jasne o co chcesz - powiedziałem i spojrzałem na niego.
-czy ty i Izabella jesteście razem słyszałem co nie co i po prosty się pytam - okej tego się nie spodziewałem.
- nie, nie jesteśmy razem przyjaźnimy się tylko - powiedziałem i odwróciłem wzrok.
po skończeniu robienia zdjęci wreszcie zamówiliśmy pizzę.
- ej, Pablo nie złą masz dziewczynę szkoda że się nie pochwaliłeś - powiedział Torres no tak nie było go na imprezie bo jego dziewczyna była chora.
- nie mam dziewczyny chyba setny raz na to odpowiadam mam dość czy wy nie umiecie zrozumieć że to ten debil- pokazałem palcem na Alejandro - kazał nam się pocałować - powiedziałem i wyszedłem z restauracji i poszedłem w stronę mojego domu.
wszedłem do środka i poszedłem od razu na górę się wykąpać wziąć długą i przyjemną kąpiel żeby odpocząć od tego wszystkiego jeden wieczór zmienił bardzo dużo.
po godzinie wyszedłem z łazienki i postanowiłem coś ugotować bo wypadało coś zjeść postanowiłem zrobić sobie Paella jest to jedno z moich ulubionych dań w Hiszpanii po około 40 minutach było już gotowe wziąłem talerz i poszedłem do salonu włączyłem film na netflixie i zacząłem jeść. gdy już przestałem jeść wziąłem talerz odniosłem go do zmywarki i poszedłem do góry do swojego pokoju wziąłem szare dresy i poszedłem do łazienki się przebrać i ogarnąć się przed snem. gdy skończyłem wziąłem jeszcze telefon i zacząłem przeglądać napotkałem się na konto Izabelli wiec zaobserwowałem i odłożyłem telefon i po jakimś czasie od leciałem w krainę morfeusza.
__________________________________________________________
~~trochę krótki ale piszę to w nocy aktualnie jest 3:21 wiec przepraszam wszystkich za błędy ale postaram się o korektę ://~~
||zostaw coś po sobie piszę to bardzo późno staram się, wiec zostaw chociaż tą gwiazdkę ❤🎧||
||604|| {28.12.22}
CZYTASZ
Insta | Pablo Gavira{Gavi} |
FanfictionINSTAGRAM nie ma scen 18+ mam szacunek do piłkarzy a tym bardziej do niego <3 poprawia najlepsza osoba na świecie @nikolcia000 Start{25.12.22r} Koniec{26.01.23r} _______________________ 27.12.22r #1 Alejandro 28.12.22r #4 Gavira 01.01.23r #35 n...