Stála jsem u stolu a pozorovala návrhy svatebních šatů. Zamyšleně jsem si prohlížela návrhy a kroužila jsem snubním prstýnkem na prstě. ,,Tenhle je dobrý." ukáže na jeden z návrhů Mira. ,,Je hezký ale není to ono." už je to týden co jsme světu oznámili naše zasnoubení s Armanem. Jenže Lukas si stále nemůže vybrat. V zámku už je jen Zoe, Astra, Krystyn a Lara. Ostatní byli posláni domů a pozvány na svatbu. Zítra jsou zprávy a všichni čekají že Lukas oznámí své zasnoubení ale ještě včera nevěděl, kterou z nich požádá aby se stala jeho ženou. Vezmu do ruky paír s návrhem. ,,Tvoje šaty musí vypadat honosně, vím že bys radši nějaké skromné ale bereš si prince." byla to Sára, která mi připomněla skutečnost. Beru si prince ne kluka z města. Bude ze mě minimálně princezna a mé chování se bude muset razantně změnit. ,,Ano já vím." chci si zajet rukou do vasů ale zarazí se mi o speciální čelenku, která všem ukazovala že jsem snoubenka prince.
Jako snoubenka prince jsem měla i více pravomocí. V jednom kuse se mi ale někdo klaní a sklopí zrak. Jediný kdo zůstali se ke mě chovat stejně byla Mira, Sára Linda a Tristan s Filipem.
Unikne mi povzdych. ,,Nevím nemohu si vybrat." žádné šaty nebyly takové jaké jsem si vysnila. Zničeho nic se otevřeli dveře a dovnitř vešla královna. ,,Tak tady jsi." ,,Potřebuješ něco?" ano, potykali jsme si. ,,Mám pro tebe návrh šatů." při slově šatů jsme sklouzla do bleděmedorého křesla. Tento salonek jsem dostala pro sebe já. Jendou si ho i přestavím ale takhle mi teď stačil. Podá mi návrh. Holky se kolem mě seskupí. ,,Páni." vydeche Linda, když spatří návrh. ,,To je perfektní."
,,Kdo je navrhl?" ,,Tvoje sestra, poslala ten návrh do paláce, přes strážce." usměju se. ,,Jsou perfektní, tyhle chci." ,,Souhlasím." zamumlala Mira a popadla návrh. Mával na holky, ty se mi i sní před královnou uklonili a odešli. ,,Tyhle návrhy nebudem vyhazovat, mohli by se hodit ještě pro Eliasovu snoubenku." rozhodne královna a já přikývnu. ,,Už se Elias rozhodl?" ,,Ne myslím že ještě ne, doufám však že se můj syn rozhodně brzo." ,,Chápu že si to chce nechat rozležet v hlavě..." dveře se znovu otevřeli a dovnitř vešla služebná.
,,Vaše vísosti, král s vámi chce mluvit."
,,Omluv mě prosím Belatris." jen přikývnu. Královna se vydá se složebnou pryč a já je po chvíli následovala.Vešla jsem do svého nového pokoje. Už byl útulně zařízený. Arman první věc co zařídil abych se v tomto pokoji a v jeho pokoji cítila dobře. Dokonce mi nabídl že si kvůli mě nechá vymalovat pokoj. To jsem samozřejmě odmítla jeho pokoj se mi líbil a apartmán pro princeznu jsem si upravila podle svého. Místo byla veliká, u oken, byli dlouhé závěsi, dále tu byl klavír, šatní skříň, pracovní stůl a židle. Konferenční stoleček a sedačky, knihovna, květiny, pelíšek pro Lady. Arman mi zatrhl abych tady měla postel. Sice bych mě spát do svatby jinde než on ale to oba s chutí porušujeme.
Zatlačili jsem do dveří, díky kterým máme spojené pokoje. Zac seděl za stolem a pracoval. Když mě spatřili přestal v práci a zvedl se. Došla jsem k němu a on si mě k sobě přivinul a políbil. Propletla jsem si sním prsty a když jsme se odtáhli přistiskla jsem svoje čelo na to jeho. ,,Tak co máš už vybrané svatební šaty?" odtáhne se odemě úplně a já nespokojeně zabručím. Zac se jen pobaveně usmál. Místo odpovědi jsem se svalila na jeho postel. Zac mě chvíli pozoroval a pak si sedl zase za stůl. ,,Abych ti odpověděla tak šaty vybrané mám." ,,Mohu je vidět?" ,,Ne, uvidíš je až na svatbě." ,,Už aby to bylo." jo už aby to bylo.
Takhle jsme tam zůstali celý večer. Na večeři jsme nedošli a já jsem zase usínala v jeho obětí.
Ráno po snídani, kterou jsme snědli spolu v jeho komnatě jsem se vidala do dámského salónku. Byli tu všechny tři, každá seděla v jiném rohu. Lara potichu hrála na klavír. Zoe četla a Astra se dívala zamyšleně z okna. Ani jedna nezaregistrovala můj příchod. Zastavila jsem se u jednoho z křesilek a posadím se. Nic, ticho jak v hrobě. Každá byla myšlenkami u jediného muže. Naliju si do prázdné nachystané skleničky vodu s citronem. Napiju se a pak promluvím.
,,Ale no tak holky." všechyn se na mě polekaně otočí. ,,Proč jste tak na sebe chladné? Ano, jednu z vas si dneska Elias vybere ale to neznamená že se k sobě budete chovat tak odtažitě. "
,,Má pravdu." prolomí ticho Lara. ,,Možná si jednu z nás vybere ale to neznamená že spolu nemůžeme být kamarádky. " Zoe začala přikyvovat a Astra se usmála. Nakonec jsme si povídali až do oběda. Smáli jsme se a holky se zase uvolnili.Na obědě byla atmosféra trochu dusná. Už jsem neseděla mezi holkami ale po pravici Zaca a levici Lukase, který se zaritě díval do talíře. Oběd byl jako vždy vynikající.
Zamyšleně jsem se dívala do zrcadla. Když jsem si zkoušela šaty na zprávy. Zac byl v druhé místnosti a bavil se s Lukasem. ,,Já ti nevím, nejsou lepší ty růžové?" ,,Můžeme to zkusit ale ty zelené ti sluší." konstatuje Mira a pomůže mi se převléct. ,,Ty jsou lepší." zhodnotí to Linda. ,,Taky se mi líbí víc." souhlasí Sára. ,,Fajn, přemluvili jste mě, vezmu si tyhle."
,,Dobře a teď se posaď, udělám ti vlasy." poslechnu.
S Armanem jsme vešli do natáčecího studia. Všechno bylo již přichystané už se jen čekalo až se dostaví všichni.
Nakloním se ke svému snoubenci. ,,Ty už víš koho si Elias vybere?"
,,Samozřejmě jsem jeho dvojče." ,,Ty mi to asi neprozradíš viď?" prošla kolem nám služebná, která se nám uklonila. Oba dva jsem přikývli. ,,Ne, normálně bych ti to řekl ale bratr nechce aby to někdo věděl. Ještě teď si není jistý kterou ze dvou si vybere." zavěšená v Zacovi dojdeme k židlí. Posasím se a Zac si sedne vedle mě.
,,Astra by se k němu hodila, je sice raznější povahy než on ale díky tomu se skvěle doplňují, zato Lara má svatou trpělivost, čehož si Elias váží. S Krystyn se dobře povídá a u Zoe víš že je každý tajemství u ní bezpečí a můžeš jí říct více méně cokoliv."
,,Škoda že mě to tahle nikdo neřekl víš jak by se mi ulehčili výběr a já bych rovnou zjistil jak si střelená a lepší bude Edlin..." praštila jsem ho do ruky. ,,Ty seš hroznej víš to!" směju se.
Chytl mě za ruku a proklet si semnou prsty. ,,Taky jsem do tebe blázen." zvedne naše propletené ruce a políbil mě na hřbet ruky.,,To si nechte na později nebo z vás chytím cukrovku." ozve se za mnou. S úsměvem se otočím na Tristana. ,,Nech toho, jaké to je mezi tebou a Lin, nebo Daphne." ,,Já vlastně nevím.." než stihl říct cokoliv jiného začali zprávy.
,,Dobrý den Morgane mé jméno je Vincent a jsem dnešní moderátor, přivítejte královskou rodinu a Belatris Sue Bellovou brzy snad už Steelovou." Zac mi stiskl ruku a já se na něj usmála. Úsměv mi oplatí. ,,Dále tu ještě máme poslední účastnice Selekce a jak všichni doufáme dneska nám princ Elias oznámí, kterou dívku si vezme, ale nejdřív budou normální zprávy o tom co se děje v zemi." mluvil především král občas Arman, který za celou tu dobu nepustil mojí ruku. Jemě mě hladil palcem po dlani a mě to uklidňovalo. Byla jsem zamilovaná až po uši.
,,A nyní předávám slovo princi Eliasovi." Lukas si převzal mikrofon. Odkašlal si než promluvil. ,,Na začátek chci říct že všechny dívky v selekci byli skvělé a já si vybral tyto čtyři ze kterých nejdřív vyberu dvě fynalistky a pak budoucí princeznu Morganu. Takže mé dvě fynalistky jsou Lara a Zoe." usměju se. Astře vyhrknou slzy a Krystyn stuhen. Chvíli bylo ticho. Elias přeskakoval z jedné na druhou. Zvedla jsem se s Armanem ve stejnou chvíli. Oba jsme došli k Lukasovi. Povzbudivě se podívám na holky a Zac mu stiskne rameno. ,,Mou budoucí manželkou se stane Lara." Lara i Zoe si padnou okolo krku. Obě pláčou. Zoe smutkem Lara radostí. Po chvíli se rozeběhne k Eiasovi. Ten se usměje a políbí ji. Dojdu k Zacovi, který mě obejme a přitáhne si mě k sobě. Položím si hlavu na jeho rameno. Ti dva tam stáli chvíli v obětí než si vzal do ruky mikrofon Arman. ,,No a jestli mohu přerušit tutu chvíli." Lara přikývla a šťastně chytla Lukase za ruku. ,,Se svým bratrem a rodinou království dlužíme ještě jednu informaci. Je načase vám oznámit kdo bude váš budoucí král a královna. V této místnosti jsem tu jen já bratr, sestra, matka a otec, který znají pravdu a proto náš otec řekne pravdu aby jí věděli úplně všichni." Arman se na Eliase usmál.
,,Ještě jendou dobrý den mojí poddaní
ja už to nebudu přetahovat a králem se po svatbě stane můj prvorozený syn Armana Zac." stuhla jsem a odtáhla jsem se od Zaca. V šoku jsem na něj hleděla. ,,Já...." ,,Ano, budeš královnou a budeš skvělá." usmál se a políbil mě. Já budu královnou! Dámy a pánové slavnostně oznamuji že svět se definitivně zbláznil.Toto není úplný konec! Ještě jedna kapitola!
ČTEŠ
Selekce aneb Jízda ještě nekončí
FantasyBelatris Sue Bellová byla přijatá do selekce, kterou vyhlásili princové. Princ Arman Zac s jeho dvojčetem princem Eliasem Lukasem vybrali osum dívek z třiceti a tím se dostali do Elity. Co ještě čeká Bel? Bude schopna říct na hlas co cítí k princo...