Ahoj na hoře máte šaty, které na konce bude mít na sobě Sue.
Usměju se na svůj odraz v zrcadle. ,,Žádná velká sukně, žádný třpitící se živůtek a žádné zabijácké boty jen balerínky." schrne to Mira. Která si mě s ostatními prohlížela. ,,Je to perfektní." holky se na sebe jen usmáli. ,,Tak si běž užít silvestr." ,,Děkuji."
Už jsem stála ve dveřích, když jsem se na ně otočila. ,,Jak budete slavit vy?"
všechny se na mě podívali. ,,S ostatními komrnými do půlnoci, pak vám půjdem přichystat věci na ráno a půjdem spát." odtušila Lin. Bylo mi jich líto. Já se mohla veselit do rána. A ony... zavrtím hlavou. ,,Taky si to užíte.",,Lady!" čtyřnohé torpédo ke mě přiběhlo. Začnu jí drbat. ,,Buď hodná Lady, nic tu neviveď." štěně si sedlo na zadeček a dalo hlavu na stranu jako by se mě ptalo co udělalo že mu musím říkát aby nic nevyvedlo.
,,Slečno." zvednu se od Lady a příjmu nabízené rámě od Filipa. ,,Děkuju pane de Métere." na tváři se mi objevil úšklebek. Začalo mě rozčilovat jak mě všichni oslovují slečno.
,,Promiň jsem na to tak zvyklí." Pak se narovnal ještě více v zádech, pokud to
ještě šlo. ,,Půjdeme?" jen přikývnu.Taneční sál byl už narvaný lidmi a hosty. Různí velvyslanci, dokonce jsem zahlédla i knížata, lordy a nějakého prince s princeznou. Tuhle oslavu měla na starost královna. Vlastně, všechny slavnosti oslavy, kromě narozenin, zařizovala ona. S Filipem si stoupnem k ostatními soutěžícím a jejich vojáky. ,,Jsem nervózní." špitne mi do ucha Zoe. Ano už je zdravá a čiperná. Už je tu zase naše Zoe. ,,Nebuď, třeba bude i sranda." pokusím se jí pomoct. Vděčně se na mě usměje a stiskne mi ruku. Stisk jí oplatím.
,,Pozor! Přichází královská rodina z Devénie." podle toho co jsem se naučila na zeměpravě, byla královna Devénie sestrou našeho krále. ,,Král Theored, královna Ismira jejich prvorozený syn princ Christian, princezna Thálie a princ Luk." na schodech se objevila rodina a spolu scházeli schody. Královna byla neskutečně podobné svému bratrovi. Černé vlasy, hnědé oči. Její manžel byl její opak. Blond vlasy, zelené oči. Princ Luk a princezna Thálie měli černé vlasy a hnědé oči po matce. Zato nejstarsí princ jakoby vypadl svému otci z oka. Vypadal jako za mlada král Theored. Sešli schody a postavili se kousek od stupínku.
,,Přichází, královská rodina! Král Alexandr, královna Miranda, princ Arman Zac, princ Elias Lukas a princezna Vee Clér." všichni jsem se hluboce uklonili. Celá rodina si šla stoupnou vedle jejich příbuzných.
,,Jsme rádi že jste dorazili." začal svůj proslov král. ,,Rád bych tu přivítal svojí rodinu, lordy a vévody s vévodkyněmi a i prince Collina s jeho sestrou princeznou Liesbeth, zároveň zdravím i naše podané." kývl do kamery, která to vše natáčela. ,,Určitě všichni víte že mojí dva synové uspořádali selekce a proto vás vítám milé dámy na vašem prvním novoročním plese. No, takže nebudu to okecávt. Jménem naší rodiny vám všem přeju hodně štěstí a zdraví do nového roku. A ať mí synové najdou co hledají. " lidi začali tleskat a mi s nimi.Ples už byl v plném proudu, bylo teprve deset a už mi připadalo že jsou všichni opilí . Tancovala jsem zatím jen s Filipem a Lukasem, za to několikrát. Došla jsme k občerstvení že si naliju čerstvou vodu. ,,Smím prosit?" otočím se a překvapeně zjistím že koukám na prince Christiana, Eliasova a Zacova bratrance. ,,Vaše vísosti." ukloním se mu. ,,To nebude třeba, říkejte mi Chris." ,,V tom případě Belatris." ,,Rád tě poznávam, tak co mohu vás poprosit o tanec?" ,,Tak proste." Chris se ušklíbl. ,,Prosím." usměju se. ,,Ráda si s vámi zatančím." položím skleničku a vezmu ho za jeho nabízenou ruku.
,,Bratranci o vás hodně mluvili." ,,A jéje." co mu zase řekli. Podtočil mě pod rukou a přitom se zasmál. ,,Tak co vám o mě nalhali?" ,,Nic víc než jen pravdu. A momentálně mě v tom utvrzujete." to už jsme se smáli oba.
,,Vy a ještě jedna slečna jste byli zajatí rebeli že?" stuhnu. Ostře se nadechnu. Welst. ,,Omlouvám se." vyhrkl. ,,Ne nic, to nevadí. A ano s Zoe jsme byli unesené rebeli." ,,Máte na to špatně vzpomínky že?" hudba skončila. Oba jsme se uklonili a vydali se k místu kde jsem nechala skleničku. ,,Ano, víte teď už třetí noc se mi zdá ta též noční můra." napiju se. ,,Vidím umírat lidi, kteří mi jsou blízcí. Vidím zas a znovu umírat Welsta a než dopadne na zem změní se v Armana." zachvěju se. Netušila jsem proč mu to tady celé vykládám. Ale byl to skvělí pocit se z toho vymluvit. ,,Každou noc, semnou Anja mluví. Děsí mě to." ,,To je mi líto." ,,Víte, jste první komu jsem to kdy řekla." ,,Vážně? To mi lichotí. Belatris je to jen noční můra nic víc. A když budete potřebovat pomoc, vždycky mě můžete oslovit." ,,Jste laskaví Chrisi." usmál se a já mu úsměv oplatila.,,A hele." trhnu hlavou směrem kam kouka. Rázným krokem si to k nám blíží Zac. ,,Christiane to sis Belatris přivlastnil na celý večer?" ,,Snad nežárlíš Armane." směje se mu.
,,Musím říct že je ještě lepší než jste mi jí popisovali. Máš dobrý vkus." šokovaně se zatvářím ale okamžitě to přejde do úsměvu. Zac mezi námi přeskakoval pohledem. ,,Dobrá, zatančíme si?" ,,Proč ne." Chris si ode mě vezme skleničku abych mohla jít tancovat. Chytli jsme se do tanečního postoje.,,Už jsem myslela že si spolu nezatančíme. Že se mnou tančit nechceš." připustím potichu. ,,Co že?" překvapeně se zastavil. Podívám se mu do očí. ,,Dal bych cokoliv abych stebou mohl tančit, abych s tebou mohl být celé dny." a pak se naklonil a políbil mě na spánek. Před všemi! V živém přenosu. Lehce jsem zčervenala. ,,Armane." napomenu ho tiše. ,,Copak má dámo." nadzvednu obočí. Jen mu v očích zazářili jiskřičky. Znovu začnem tančit. Podívám se mu do očí. Smáli se na mě, byl uvolněný. Zvedl mě do vzduchu a zatočil se semnou. Na tváři se mi objevil ještě větší úsměv. Když mě položil na zem vyhledal můj pohled. A takhle jsme tančili až do konce.
,,12!"
,,13!" začalo odpočítání.
,,11!" Zac se ke mě naklonil a zašeptal.
,,Počkej tady, hned jsem zpátky."
,,10!" nechal mě stát uprostřed tanečního sálu.
,,9!"
,,8!"
,,7!"
,,6!" vrátil se ke mě a podal mi skleničku se šampaňským.
,,5!" chytne mě za ruku a pevně jí stiskne.
,,4!" stisknu mu oplatím a nezpouštím oči z jeho dokonalé tváře, z jeho očí.
,,3!"
,,2!" přitáhne si mě k sobě a chytne mě okolo pasu.
,,1!"
,,Šťastný noví rok!" vykřikli v všichni a já s nimi. Zac vybuchl smíchy a ťukl
si semnou. Napiju se. Když odtáhnu skleničku od rtů, Zac ty své přesměřuje na mé čelo. On se snad totálně zbláznil! V živém přenosu, mezi tolika lidmi! Ne že bych si to neužila. Na chvíli se odtáhl, jen aby mohl na mé čelo položit to své.,,Pane." prudce sebou trhnem. Vedle nás stál voják a Lukas. ,,Mohl by jste.."
,,Před ní můžete." viděla jsem překvapení ve vojákovích očí a Eliase jak kroutí hlavou. ,,Jde o rebeli." teď zbystřím i já. ,,Napadli lidi ze čtvrté kasty na severu, pane. Nikdo nepřežil." střelila jsem pohledem k Lukasovi ten však mlčel v očích měl bolest. Zato Zac se prudce nadechl, cítila jsem jak v něj roste vztek. Položím mu opatrně ruku na rameno.
,,Zacu." špitnu potichu. Prudce se na mě otočil, ale když se na mě podíval jeho oči zjihli. Chvíli se na mě díval, dokud nevypadal úplně klidně, pak promluvil.,,Odveďte všechny do svích komnat."
ČTEŠ
Selekce aneb Jízda ještě nekončí
FantasiaBelatris Sue Bellová byla přijatá do selekce, kterou vyhlásili princové. Princ Arman Zac s jeho dvojčetem princem Eliasem Lukasem vybrali osum dívek z třiceti a tím se dostali do Elity. Co ještě čeká Bel? Bude schopna říct na hlas co cítí k princo...