3

711 39 0
                                    

Ik heb dit verhaal eerst in de ze-vorm geschreven,maar daarna in de ik-vorm. Ik hoop dat dit geen probleempje is.
Dikke kus
Veel leesplezier

Edihfith sidaba wehe,naar negers luisteren en meezingen,dat is het beste wat je kunt. Wat gaan de buren wel niet denken? In plaats van naar die negers te luisteren kan je best gaan bidden... Weer zo een flater die mij moest overkomen.

Hij begon dan tegen mijn moeder te schreeuwen, mijn moeder reageerde terug en zei, ze moet zich toch wel thuis uitleven heb je liever dat ze weekenden uitgaat en met die negers gaat dansen? Mijn vader verliet het huis zonder wat te zeggen, om er zeker van te zijn dat hij niet terugkwam,deed ik maar de deur op slot. Ging dan maar lekker uitleven zoals mijn moeder dat zei.

Was wel lief dat ze voor mij opkwam maar dat deed mijn moeder altijd,...

De volgende morgen,moest ik dan maar gaan werken,...
Ik had mijn wekker niet opgezet en had me verslapen,ik moest om 8u beginnen en mijn vader kwam om 7.30 op de deur kloppen,Naoual al wakker of niet? Je bent nog aant genieten van je slaap,he,jongeren van tegenwoordig als je niet met ze opstaat staan ze niet op,...
Zo begon de dag weer met zijn gevloek.
Laat hem maar doen,straks ben ik op mijn werk,lekker acht uurtjes van thuis.
Vlug wassen,omkleden,een chocalade koekje en melk en ik was weer uit de deur.

Ik liep heel vlug naar de bushalte zodat ik mijn bus van kwart voor acht nog kon halen. Maar het was al ondertussen acht uur toen ik nog stond te wachten op de bus. welk busje zag ik om de hoek??? Je mag twee keer raden? Mijn vader kwam aan en zei instappen,ik wist dat je hem ging missen. Ik wou nog zeggen dat hij niet was komen opdagen maar besloot maar mijn mond te houden anders ging hij weer beginnen,je bent laat opgestaan als ik niet was opgestaan was je vast nu nog aant slapen. Dat kon ik wel even missen als kiespijn. We reden dan maar naar mijn werk. Hij zette me af,ik zei beslama. Maar mijn vader antwoordde nooit terug,als ik beslama zei.
Wat moest ik nou weer op werk zeggen,het ergste van alles het was namelijk mijn eerste dag.

Is dit wel de goeie keuze?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu