9

594 39 0
                                    

Heyy mensen ben begonnen met een nieuwe verhaal 'als ik haar was' zou het leuk vinden als jullie het ook gingen lezen kusjesss 💋

Ik ging de tv aanzetten,mijn lievelingsreeks was op tv,Friends. Lekker gezellig nu kan ik rustig kijken zonder mijn ouders,hoef ik telkens niet te zappen als er wat tussenkomt.
Telefoon ging weer af...
Shit ik hoop niet dat het mijn vader is.😒
Naoual:Hallo
Najima:Hey,waarom ben je kwaad,je weet dat moeder er niets aan kan doen?
Naoual:Kom ik ben het buh,altijd hetzelfde liedje met die man.
Najima:Luister,morgen als vader doorgaat met moeder naar duitsland dan komen we naar jou toe.
Naoual:No way,blijf maar thuis,hou die bende maar bij jou,moet ik zeker weer zitten koken,oh wat een leuke gezelschap.
Najima: Wah nee gek,Maryem,Mo en ik komen niemand anders.
Naoual:Ja,is goed. We zullen zien wat ervan komt.
Najima:Beslama tot morgen.
Naoual:Ciao

Ik plofte me terug op de bank, tfoe Friends was al begonnen. Hier begint het saai weekendje weer,helemaal alleen.
Maar ja,nou heb ik die oudjes niet hier,kan ik lekker uitslapen.
Ik had zo een honger,had niet genoeg van dat broodje van daarnet van Moh,...
Hahahhaha,wat had ik toch een lef,wajaw ik heb gewoon die deur dicht geslaan,dat raam was gewoon kapot gegaan. Wajaw,ik heb toch lef he.
Kih kih kih,daar begon ik te lachen,in m'n eentje.
Lehbila,degene die mij zag,zou zich ziek lachen,hahaha

Ik ging naar de keuken,om wat eten te halen.
had maar een croque monsieur gemaakt,als moeder hier was,had ik haar gevraagd om kip klaar te maken,wat heb ik daar toch zin in. MMMMMM,die kip van de feest was lekker.

Ik heb geen zin in croque monsieur,ik ga naar de Mc donalds dat ga ik doen,...
Daar ging de bel,wie kan dat nu weer zijn?
Ff vlug kijken wie daar aan de deur staat.
Hai,ben jij Naoual?
Ja,wie ben jij dan?
Er stond een kleine jongetje van ongeveer 7 jaar voor de deur. Hmmm,die lijkt wel op iemand die ik ken.
Ja,ik moest ff zeggen van mijn zusje dat je moest langskomen,....
Wie is je zusje dan,gozer?
Habiba ken je toch wel? Of niet?
Habiba habiba,welke Habiba dan??? Er brandde geen lampje bij mij.
Ken je mijn oudste broer niet? Die heeft zo'n een bling bling mercedes,die moet je wel opgemerkt hebben,zo een knappe meid valt toch wel op zo van die auto's.
gozertje,hihih,daar let ik niet zo op.
Wedden van wel,zei hij. Mijn broer ken je wel,Mohamed?
Naoual:Oh ja,dus ik moest langskomen van Habiba.
Zie je wel,je kent hem,ik heb het je toch gezegd,daar stond dat jongetje te giechelen. Hoe heet je als ik vragen mag? vroeg Naoual. Mijn naam is ....,die zeg ik niet,pas als ik je nummer mag hebben. Wattehhhhhhh? Yeah,kleine playertje!!! Wie heeft je dat aangeleerd?

Maakt niet uit en mag ik je nummer? vroeg hij.
Zeg maar tegen Habiba dat ik er zo aankom,is dat goed. Ja,oke en mag ik nu je nummer ? Is dat goed!!! Ik bleef naar de jongen kijken,hoe hij huppelde door de straat naar huis,wajaw,broertje van Mohamed,wat leert hij hem toch aan? Tuut tuut,Ali instappen!!!

Mohamed,reed langs en nam zijn broertje mee. Mohamed zag dat ik naar hem keek,ik deed vlug de deur dicht. Dus Mo,gaat richting huis? Dus als ik er ben,is hij er ook. Dat wil ik niet,ik wacht nog een uurtje.

Tfoe tfoe,wat moet die Habiba toch van mij? Trouwens, ik ken geen meid die Habiba heet? Of wacht eens effe nou,misschien wil Habiba mij helemaal niet spreken en is het wel Mohamed. Nou dat was wel héél toevallig,dat meneertje om de hoek net zijn broertje kwam afhalen. Man,wat had die kleintje,een Player taalgebruik.

Zou ik het toch wagen om te gaan,ik ga vlug ff een douche nemen,dan zie ik wel of ik ga of niet. Nadat ik had gedaan met douchen,ging ik me vlug omkleden,spoelde het bad uit. Deed vlug alle ramen dicht ,deed mijn schoenen aan en nam mijn sleutels mee. Dus daar vertrok ik op weg naar de zogezegde Habiba die ik niet ken.

Op het speelplein stonden,een heleboel jongens,naar mij te kijken. Ze begonnen te lachen,zal wel nog gaan over dat incidentje van daarnet. Het was erg donker buiten,ze zullen wel denken,wat doet zij zo laat buiten. Het ergste wat er kan gebeuren is dat me vader belt en in de huistelefoon niet opneem omdat ik niet thuis ben. Ik ga gewoon even kijken wat Habiba van mij wilt en dan ga ik vlug terug naar huis.

Ik belde vlug aan,daar deed dat kleine jongetje de deur open. Er schreeuwde een vrouw naar hem :Moet je niet eerst uit het raam kijken wie het is en dan de deur opendoen!! Mama,het is Naoual,ze komt voor Habiba. Ah dan ist goed,ewa zied Ali,laat haar binnenkomen.
Dus Ali is je naam,ik ben het lekker te weten gekomen zei ik.
Mag ik je nummer dan,aangezien ik een mooie naam heb. Nee, dat mag je lekker niet. Is goed,ik kom er wel achter,even op het speelplein vragen aan die grote gozers of misschien heeft Mohamed die wel,hahaha.
Salaam alikoum zei zijn moeder.
Alikoum salaam,ik groette haar met de vier traditionele kussen. Hafek Hafek,mijn dochter. Alles goed en met je moeder? Ja,hamdoellilah. Waarom heb je haar niet meegenomen,ze is bij Najima op bezoek in Nederland. Ah zoww,zit dat . Ewa mlih dat ze haar dochter gaat opzoeken,want ze had me verteld dat ze haar erg miste en dat je vader het niet leuk vond om naar daar toe te gaan. Ewa je weet,hoe het zit met mijn vader.
Is Habiba thuis? Ja,hoor ze is boven. Tweede deur links,ze zit muziek te luisteren,dat kind heeft niks te doen.
Ik ging de trap op en daar kwam ik bij deur.

Er stonden vier ogen te kijken naar mij,een paar van Habiba,geloof ik. Jah,dat ander paar,kan je gelijk raden,wie dat was.
Mohamed,Hai meid! Hoi,Habiba antwoordde ik.
Mohamed zag dat er niet op hem geantwoord werd en hij verliet de kamer.
Ik groette Habiba en ging op het bed zitten.
Sjow,dat is lang geleden,zei ze. Een weekje,he.
Alles goed meid? Ja hoor En op school enzo? Ja ook hoor zei Habiba.
En met jou alles goed? Ja zeker.
Nog wat meegemaakt? vroeg Habiba erbij.
Nee niet echt zei Naoual.
HAHAHA,ik heb daarnet gezien,hoe je tekeer ging op het station.
Ahzowwwww zit dat,hoe komt dat je er niet bij was. Ik bekeek je van een afstand,ik had wat schrik dat je me ging afblaffen en een paar meiden zeiden me dat er een Loslopende kreng op het pad is.
Dat zullen die meiden zijn die ik had uitgescholden. Ik probeerde serieus te blijven,maar daar schoot ik in de lach met Habiba. Je hebt echt wel lef met wat je hebt gedaan met Mo zijn auto. Ja,dat vind ik nou ook. HAHAHAH,....
Na het gegiechel,besloot ik toch maar op te stappen!
Habiba nam afscheid van mij en bracht me tot aan de voordeur,Mohamed zat in zijn auto voor de deur. Ik zag dat er nog iemand bij hem zat.
Sjonge,sjonge,zei Habiba,echt te gek!
Naoual:Ja,oke stil maar,straks hoort hij ons nog.
Toen ik thuis aankwam zag ik dat,er een heleboel gemiste oproepen waren,van wie zou dat toch maar zijn?Was echt moe, ging maar slapen.

's Morgen werd ik wakker,doordat er aan de deur was gebeld,het was al rond 10.00 uur dat ze me wakker kwamen maken.....

Nou nou nou,wie we hier aan de deur hebben. Is dat niet Saida met nogwel Ali? Hai,hshoema net wakker wela? Ja,heb een nachtmerrie gehad zei Ik. Dat kan ik best wel geloven met die chehkoeka in de lucht,hihihih,lachte Saida mij toe.
Kom binnen,kom binnen.
Ali:Naoual,moeten we nog lang wachten?
Na:Op wat dan?
Ali:Ga je je stinkbek niet wassen?
Sa: Ey,jongeheer opgepast met die woorden,anders maak je zo kennis met mijn rechterhand. Die wil je toch niet leren kennen ofwel?
Ali:Wacha,sorry sorry,Saida ik zal nooit meer zoiets zeggen.
Sa:Aan mij moet je je verontschuldiging niet bieden.
Na:Ewa hij is nog jong,laat hem maar doen,hihihihhi
Ali:Oke als jij het zegt,ewa hup hup naar die badkamer.....
Sa:Ewa rotkind hou je mond effe ,Naoual,ik wou je komen vragen of je mee naar Amsterdam wou komen winkelen met Habiba,Ali en Mohamed.
Na: Euhm,ik heb wat te doen.
Sa: Oh ja wat dan???
Na: Mijn zus komt af,weet je dus moet ik zorgen dat ik thuisblijf
Sa: Oh dat is jammer,maar ja volgende keer ofzo en je had blijkbaar die bus gemist?
Na:Jahhhhh,die fucking bus had mij gemist niet ik hem!!!

End of the story ken ik wel zei Saida.
Oh ja? vroeg Naoual.
Ja end of the story? Dat is het nog wel niet,jij hebt mijn broer zijn auto verfraaid heb ik net gehoord,je gaat lekker die raam moeten betalen,anders kom ik nog wel met de rekenig bij je vaders neus staan!!!
Wajaw,wat een grote bek heb jij man,daar moeten we dringend wat aandoen!!!schreeuwde Saida.
Oh ja is dat zo? Geen teringcent krijgt die broer van mij,hahahah,You wish jah,hahahah
Saida wat doe jij hier eigenlijk met Ali?
Dit rotkind is mijn neefje,weet je,jammer genoeg,maar ja maakt niet uit,wij moeten ervandoor.Anders wordt het nog laat vanavond in Amsterdam.
dan beslama,meid.Tot straks in de avond,dan kom ik nog ff langs met Habiba,is dat goed? Ja is goed,hoor. Neem Habiba maar mee oke? Was ik ook van plan!!!
Ze gaf me nog vier kussen en ze was weg.
Ali riep nog als laatst toe:Er bestaat zoiets als tandpasta en een tandenborstel daar kan je je tanden mee poetsen en is je mond weer terug frisjes!!!!!!!!

Is dit wel de goeie keuze?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu