Heyy mensenn sorry dat ik weer niet zo lang heb geschreven had werkweek in London en zat ook niet zo vaak meer op wattpad, zat de laatste tijd alleen maar series te kijken. Sorry nogmaals maar hier heb ik de volgende deel voor jullie comment als je het verhaal leuk vind of like het, deel het ook met je vrienden 💖.
En zag tot mijn verbazing Mohamed staan. Wat doet hij hier nou? Is hij die ene Mohamed die er gisteren niet was? Erik en Mohamed kwamen op me af en Erik stelde ons aan elkaar voor. We kennen elkaar al zei Mohamed met een big smile. Ik wist niet wat ik meemaakte moest hij nou net een collega van me zijn nadat hij me zo smerig heeft gezien. Ik stonk nog wel naar kip! Ik kon wel door de grond heen zakken. Erik vroeg waarvan we elkaar kende en Mohamed vertelde dat ik ook op het geboortefeest was van zijn broer. Mohamed keek me aan en zei met een knipoogn, je ruikt nu wel veel lekkerder hoor! Ik schaamde me dood, en Erik zat ons zo aan te kijken. Dus ik vroeg maar snel wat ik kon gaan doen. Erik gaf me een stapel werk mee waar ik de hele middag wel zoet mee was.Toen het pauze was liep ik naar de automaat voor een broodje ik had niks meegenomen van thuis. Ik stopte me geld erin maar het bleef vast zitten. Shit! Ook dat nog eens mijn laatste geld dat ik bij me heb. Ik gaf de automaat een klap, maar dat hielp niet. Opeens hoorde ik een stem achter me. Heb je problemen met de automaat? Ik vertelde dat me geld vast zat in de automaat. Hij vroeg of ik niet meer geld had. Ik zei nee dat was het laatste losgeld. Hij liep naar de automaat en kocht een broodje. Hier dit is voor jou, ik zei nee joh dat hoeft niet! Dit is wel het minste wat ik voor je kan doen nadat je ons zo goed hebt geholpen met het opruimen. Ik nam het broodje toen maar aan en zei shokran (bedankt). Ik ging aan de grote tafel zitten waar de rest ook zat en Mohamed kwam tegenover me zitten. Hij ziet er best wel goed uit dacht ik in mezelf. Van die schattige zwarte krulletjes, mooi gezicht en een lekker figuur! Ik staarde naar hem en hij zag dat, shit ik voelde dat ik rood werd en keek snel de andere kant op. Ik begon maar tegen een oudere man die naast me zat te praten. Na de pauze had ik weer veel werk te doen dus ik ging gauw aan de slag. Ik had alles eerder klaar dan ik dacht. Het was half 6 dus ik besloot nog maar even naar de H&M te gaan om die klassieke broek te kopen. Gelukkig hadden ze hem nog achter voor mij en ik kocht hem. Ik liep naar de bushalte en toen zag ik Saida met nog een meisje staan. Saida riep mij en ik liep naar hun toe. Dat meisje met wie ze stond kwam me bekend voor maar ik wist niet van waar. Saida stelde dat meisje voor als haar zusje Melika en nu ik haar van dichtbij zag wist ik waarvan ik haar kende zij is het meisje van...
Zij was dus de ex van Mohamed!!Die foto wat in de prullenbak stak,...
Het verbaast me wel,Saida's zusje met Mohamed,dat kan toch niet. Zou ik het even vragen? Nee,dat is onbeleefd van me.
Hoi,meiden!!
Saida zegt tegen haar 'zusje',dit is dus Naoual,een oude vriendin,ken je toch wel van vroeger? Naoual:Hoe kan ze mij kennen,als ik haar niet ken? Saida:Weet je nog die kleine snotterd,van vroeger wat daar altijd buiten speelde en ons met stenen bekogelden?
Ewa dit is dan Malika,.. Naoual:Nee dat meen je niet,man.
Malika werd erg beschaamd en zei 'jammer genoeg,dat ben ik wel Naoual'. Na lang gegiechel en dat ik me Melika weer herkende,vroeg ik aan de meiden:
Ewa meiden,wat gaan jullie dit weekend doen? Wij gaan lekker shoppen en dan nog bij een tante van mij op bezoek,die woont kortbij jou. Oh leuk,ik ben nog niet uitbetaald,dus kan niet gaan winkelen,trouwens als je eens tijd hebt,mag je eens thuis langskomen he. Ja is leuk,zullen we zeker doen!!!
In de verte zagen we dat de bus aankwam,die zat helemaal vol!!! Ik moest nog mijn geld bij elkaar tellen voordat ik kon instappen,de meiden waren alvast ingestapt. Ze hadden zich bij die mensen opgekropt,er was geen plaats meer te zo te zien. Net dat ik wou instappen,gaat die deur voor mijn neus toe.
Teringbuschauffeur!!!!Wat denkt die wel,de deur voor mijn neus dichtdoen en zomaar vertrekken.
Ging toen maar in de buskotje zitten,wachten op de volgende bus,ik moest nog lang wachten,want de volgende bus kwam pas binnen een half uur. Tuut tuut,ik hoorde iemand toeten,maar keek niet om. Het kan toch niet voor mij zijn. Tuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttt!!!!!!!
Hoorde Marokkaanse muziek,dacht van och hebben die gozers nou niet beters te doen. Ik keek naar de andere kant en deed alsof ik niets hoorde.Tutututututut!!! TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTT!!!!!
Godverd... voordat ik het uit mijn mond had,verbeterde ik me snel,Godverbied het vloeken.
Who the fuck is die degene die maar de hele tijd daar maar zit te tuten.
Ik keek naar de wagen met een boze blik,ik zag een jongen zwaaien naar mij,dat ik naar hem toe moest gaan. No wayyyyyyyyy!!!Zoiets is niet voor mij weggelegd. Het was echt wel een mooie auto,de nieuwste model BMW,metallic kleur. Maar oh nee,met mij valt niet te versieren omdat hij gewoon een wagen heeft. De auto kwam nu dichterbij,voor de bushalte. Ik besloot toch niet te kijken,de ramen van de auto waren zwart getint. Ik zag dat het raampje omlaag ging,...Hey meid,ben je doof ofzo? Waarom heb je nou Capzones? Die moet je toch voor niets hebben? Ik herkende deze stem uit de duizend,het was MOhamed.
Huh,had hij dan een andere wagen? En wat doe jij hier nog zo laat? Ik ben reeds al naar huis geweest,heb lekker gegeten en me lekker omgekleed zei hij. Stap je nou nog in? Hoe instappen?zei Naoal.
Ben je dom ofzuhhh? Ik kan je toch niet hier laten? Terwijl ik toch die kanten naar huis op moet,It would be not so nice.. You know..
Ik stapte maar in...
Maar als jij een auto had,Naoual,dan had je me zeker achtergelaten he
Naoual: Wees daar maar zeker van!!!!
Mohamed: Wat zeg je nou?
Naoual: Ja dat meen ik(ik maakte maar een geintje)
Mohamed:Oh ja dame,als dat zo is,dan wil ik dat je nu uitstapt.
Naoual: Hahahah,dat meen je nou niet.
Mohamed: Zie je mij nou lachen?
Naoual ergens in haar gedacht,wat krijgt hij toch nou?
Mohamed:Stap met je teringvoeten uit mijn auto!!! tierde hij.Snap je dat niet ofzo?
Oke,nu was ik echt Pissed offf geworden,ik stapte de uit en sloeg de autodeur toe. Ik sloeg hem zo hard dat het raam brak........
Mohamed keek met open mond toe.
Het enigste geluid dat uit zijn mond kwam was dit: oh oh oh,shit a yema ino!!!!
Ik stak de straat over,het interesseerde mij echt niet,iedereen mocht nou naar haar kijken. Het hele station zat naar mij te kijken. Een groepje Marokkanen,riepen erop:Ewa zina,nu je hem toch op zijn plaatsje hebt gezet,mag je bij mij even langskomen,want ik heb ook een Lekkere fiets,waar ik je op kan laaien,zodat we samen door de stad kunnen razen met de wind door je prachtige haren. Fucking peuters dacht ik.
Een paar meiden bekeken mij van top tot teen...
Naoual:Teringbitches heb ik wat van jullie aan? Ofzuhhhhh,I don't think so. Dus shake die Blubby asses door het station en blijf daar niet staan als gore bitches. 🔫
Opeens keken die meiden mij schuin aan, maar ze kregen ook onmiddelijk schrik,omdat Naoual echt aan schreeuwen was,wat ze zelf niet doorhad.
Er kwam een jongen langs haar staan,vroeg haar of hij wat mocht vragen.
Naoual: Wat wil jij nou weer? schreeuwde ik
De jongen: Heeft die jongen je wat aangedaan ofzo,kan ik je helpen.Moet ik een liftje voor je regelen?
Naoual: Nee,bedankt. Ik pak mijn bus wel.
De jongen: Kehba,omdat hij een Bmw heeft,ga je wel met hem mee,geef je hem een lekker wipje en omdat ik het nog lief vraag zeg je nog nee????
Naoual: A zemer,ik ben je moeder niet,die iedereen een wipje ervan langs geeft.
Nu was ik echt te ver gegaan,met mijn woorden. Maar de jongeman ook natuurlijk,je kon het niet goed spreken,maar daarom moest ik zijn moeder er nog niet bijhalen.
Mohamed had allang aan de kant geparkeerd,hij had er geen woorden voor. Hij had ondertussen telefoon gehad van een vriend en bleef maar hangen aan dat gesprek aan telefoon.
Nadat hij zag dat er een groepje jongeren Naoual omsingelen,haakt hij af.
Hij voegt zich toe tot de drukte en vraagt aan hun of er wat te zien valt.
Naoual: Ik kan mijn mannetje wel staan.
Mohamed: Dat weet ik wel.
Naoual: Wat weet je,hoe je een lady te voet naar huis laat gaan???
BOEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH,geroep,getier en gejuich kwam er van de jongeren.
Daar stond Mohamed voor aap.
Er kwam een Grote jongen,die Mohamed blijkbaar kende,hij was populair bij de jongeren,viel het op.
De grote jongen: Ga jullie eens met jullie eigen zaken bemoeien. Deze gast ken ik hoor. Hij zoekt geen last. Wie last zoekt,zoekt mij.
Dadelijk was iedereen weg.
Naoual,Mohamed en de grote jongen restte nog.
Grote jongen: Is er wat?
Mohamed:Nee,een klein probleempje.
Naoual: Yeah right,...
Ze stak de straat over en nam de bus.
Mohamed keek met open mond toe,....Na een half uur,kwam ze thuis aan.
Haar ouders waren niet thuis,want ze belde aan,maar niemand deed open. Als ze niet thuis zijn,dat ligt de sleutel wel onder de deurmat.
Daar lag hij ook. Ze opende de deur,deed haar schoenen aan en plofte zich op de bank.
Deed haar sokken uit. Oh wat heerlijk.
Al vlug ging de telefoon af. Ook dat nog dacht ze,net nu.
N:Salaam alikoum
Mama: Alikoum salaam,naoual,we zijn nu bij Najima,je vader wou perse zonder je vertrekken,want hij wil nog hierlangs naar Duitsland gaan,er is familie uit Marokko daaro. Jij moet natuurlijk maandag werken.
N: Je hebt me geflasht,zie je wel,ik wist het.
Mama: Hier is je vader praat met hem.
N: Ik praat met niemand.
Bam daar haakte ik af op haar moeder.
JE LEEST
Is dit wel de goeie keuze?
RandomDit is een verhaal die ik ergens heb gevonden heb t lang geleden gelezen vond t echt een leuk verhaal.