𝟏𝟑| 𝐀 𝐠𝐲𝐨̈𝐧𝐲𝐨̈𝐫𝐮̈ 𝐬𝐳𝐞𝐦𝐞𝐢𝐝!

322 23 0
                                    

- Elkalandoztál, ugye? - kúszott be gondolataim közé édes hangja. Elmosolyodtam, és megsimítottam az arcát.

- Csak azon gondolkoztam, hogy tetszeni fogok-e neked. - Hangom halkan, de őszintén csengett. Nem szóltam többet, belemélyedtem az arca minden négyzetcentiméterének felfedezésébe. Harry gyönyörű.

- Biztos - súgta, majd szorosan átölelt, és arcát a vállamba fúrta.

•••

Ma van a nagy nap. Harry ma látni fog, és ma reggel felkelve egyből elkapott a pánik. Próbáltam kiverni a fejemből a kételyeimet, de azok minden tizedik percben beugrottak. Így csak megpróbáltam figyelmen kívül hagyni őket. Épp a kávémat ittam, amikor valaki csengetett. Kinyitottam az ajtót, és Zayn-nel találtam magamat szembe. Értetlenül meredtem rá, miközben bejött és levette a cipőjét.

- Jaj, ne nézz már úgy, mint aki nem látott még sármos férfit. Tudom, hogy szükséged van rám! - lökdösött beljebb, és elvette a kávémat. Beleivott, majd letette a pultra, és feltuszkolt a szobámba.  - Egyfolytában azon rimánkodtál, hogy te aztán biztos nem fogsz tetszeni Harry-nek! A faszt nem fogsz neki tetszeni, néztél már tükörbe? Nálad csak két helyesebb férfit ismerek, Liam-et és magamat - mondta nagyképűen, mire elröhögtem magam. De persze egyetértettem vele. Zayn egy rohadtul dögös férfi, Liam-et pedig tekintse aminek akarja. Ő is egy figyelemreméltó külsejű férfi. - Szóval most szépen kiválasztjuk, hogy mit fogsz felvenni, hogy még jobban imponálj neki.

- De az orvosi egyenruhámban leszek - akadékoskodtam egyből.

- Istenem, akkor átveszed majd! Gyere, Csipkerózsika.

- Most miért pont Csipkerózsika? - nyöszörögtem, majd odavonszoltam magam mellé. Elkezdett turkálni a szekrényemben, majd nekem vágott egy nadrágot meg egy felsőt. Elraktam a táskámba, és együtt indultunk a kórházba.

Nyolcra értünk be, én pedig egyből mentem Harry-hez, mert kilenckor leveszik a szeméről a kötést, és megvizsgálják. Aztán pedig csak reménykedni tudok majd, hogy minden marad úgy, ahogy volt.

- Jó reggelt, Harry, ma van a nagy nap! - mentem be hozzá, pici feszültséggel a hangomban.

- Szia, Louis! Tudom, annyira várom már! Eleve már felbassza az agyamat, hogy semmit se látok, meg persze, hogy most kellett megismernem életem értelmét, de nem láthatom ez a kurva kötés miatt, mert valami faszszopó belém jött, és azok a kurva szilánkok meg persze, hogy a szemembe fúródtam, és nem mondjuk a karomba vagy tudom is én - hadarta egyre idegesebben, én pedig elkerekedett szemekkel figyeltem. Sose láttam még ilyen feszültnek, úgyhogy gyorsan leültem mellé, és két kezem közé fogtam az ő egyik kezét.

- Nyugi, szépségem - suttogtam nyugtatóan, az ő légzése pedig hála égnek kezdett csillapodni és rendeződni. - Minden rendben lesz, a lényeg, hogy ma már elmehetsz innen. És lassan én is. Aztán együtt megpróbáljuk, ha meg nem sikerül, akkor is egymást támogatva fogunk tovább állni valami másmilyen hivatás felé.

- Rendben - mosolyodott el halványan, majd nyomott egy lágy puszit a nyakamon arra az erogén zónára, amit már oly' rég felfedezett.

Befeküdtem mellé, és egészen addig beszélgettünk, amíg Liam be nem nyitott. Egyből kiszúrtam a nyakán egy lilás foltot, és így eszembe jutott, hogy Zayn csak addig mesélt, hogy csókolóztak, és kész.

𝐓𝐇𝐎𝐒𝐄 𝐁𝐄𝐀𝐔𝐓𝐈𝐅𝐔𝐋 𝐄𝐘𝐄𝐒 /𝐥𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐬𝐭𝐲𝐥𝐢𝐧𝐬𝐨𝐧/ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang