VIII. RÉSZ

21 1 0
                                    

Szeptember 4. – Szombat

*Lina szemszöge*

Amikor felébredtem az volt az első dolgom, hogy a telefonomon megnéztem az időt. Fél kilenc körül volt, szóval magamhoz képest elég hamar felkeltem. Mikor körbepillantottam észrevettem, hogy a lányok még alszanak. Ezáltal gyorsan vissza is térnék a tegnapra. Miután beléptünk az ajtón mindhárman egyszerre kezdtünk el visítozni és ugrálni, annak örömére, hogy Kata együtt van Ádámmal. A csók előtt megkérdezte tőle, hogy lesz-e a barátnője, ő pedig igent mondott neki. Szóval ezt még kipletykáltuk, majd megnéztünk egy jó horrort és lefeküdtünk aludni. Miközben ezt magamban gyorsan végig pörgettem, kikászálódtam az ágyamból és kikaptam a szekrényből az első ruhadarabokat, amik a kezembe kerültek. A mai szettem történetesen egy pamut rövidnadrágból és egy férfi pólóból állt. Nagyon szeretem őket, mivel hatalmasak rám és ezáltal igen kényelmesek is. Bementem velük a fürdőszobámba, felöltöztem, fogat mostam és felkötöttem a hajamat egy egyszerű kontyba. Majd miután ezekkel a dolgokkal megvoltam lementem a konyhába, kapcsoltam zenét és elkezdtem amerikai palacsintát csinálni reggelire. A tészta kikavarása után elkezdtem kisütni őket, majd mikor már pár darabbal megvoltam, akkor lépett be Maja.

Jó reggelt. – köszönt kissé álmosan miközben odasétált mellém.

Neked is. – mondtam neki én is.

Segíthetek valamit? – kérdezett rá.

Igen azt megköszönném. Van pár gyümölcs a hűtőben, kivennéd őket és meg is mosnád? – pillantottam rá, miközben újra tettem tésztát a palacsintasütőbe. Észrevettem, hogy ő is hasonlóan átöltözött, mint én.

Persze. – majd csinálta is.

Megyek felkeltem Katát, mert képes rá, hogy végig aludja az egész napot. – mondtam, mire csak bólintott egyet. Biztos azt hitte, hogy majd felsétálok az emeletre és szépen, nyugisan felébresztem barátnőmet. Na igen a valóságban ez nem igen így történt, maximum csak Katának az álmaiban. Valójában csak felkiabáltam neki, mire csak egy koppanást hallottunk, ami gondolom tőle jöhetett, mivel minden bizonnyal leesett az ágyról. Nálunk ez már lassan szokássá vált ez az ébresztési módszer. Közben kisütöttem az összes tésztát és Majával elkezdtük felvágni a gyümölcsöket, ami most eper és banán volt. Miután megvoltunk vele elkezdtük kivinni a reggelinket a hátsó kertbe. Mivel eléggé jó idő volt, így arra gondoltunk, hogy ehetnénk kint is. Mikor mentünk visszafele a konyhába még pár dologért, addigra már a harmadik személy is lent volt, aki hiányzott a pillanatnyi társaságból.

Jó reggelt. – köszöntünk neki Majával majdnem egyszerre.

Nektek is. Téged meg az ébresztés miatt csak azért nem nyírlak ki, mert érzem, hogy palacsintát sütöttél. Ha tudnátok én azt mennyire imádom. – mondta miközben leült a konyhaasztalhoz.

Igen tudjuk. – válaszoltam.

Most pedig menjetek ki a kertbe és beszélgessetek, addig én megcsinálom magunknak a kávét. – mondta Kata.

Oké, rendben. – egy másodpercet nem vártunk megindultunk kifele, még gyorsan felkaptam a Nutellát, míg Maja az evőeszközöket.

Egy tíz perc elteltével megjelent legjobb barátnőm a kávékkal és megreggeliztünk, közben pedig végig beszélgettünk. Utána még megnéztünk egy filmet, majd a lányok hazamentek délután. Én pedig úgy döntöttem, hogy csinálok egy otthoni verziós wellness estét. Ami csak annyit takart, hogy feltettem egy arcmaszkot, belefeküdtem a kádba, hajat mostam és zenét hallgattam. Mikor ezzel megvoltam bementem a szobámba és éppen leraktam a telefonomat, hogy aludjak, amikor is értesítésem érkezett. Vissza is vettem a kezembe és mikor bekapcsoltam azt, csak annyit láttam az értesítések között, hogy Döme írt.


Az a bizonyos négy évOnde histórias criam vida. Descubra agora