BÖLÜM-4-

2.3K 80 0
                                    

Medya: ırmağın ilk gün giydikleri kız ırmak değil
Sınıfa girmeden önce DOĞA' ya senin yanın boşsa tabii sende istersen senin yanına oturabilir miyim dedim." Tabiiki neden olmasın dedi benim tatlı arkadaşım. Galiba agrasifliğim geçti annem yine haklı çıktı( savunmada çok iyi yapmışsınız ırmak hanım dedi içimdeki ses) çok tatlı bir arkadaşım oldu galiba o kadar da kötü değilmiş bu devliş okulu.

Sınıfa girdiğimde çok tatlı yüzler bana bakıyordu erkekler hiç kaba değildi. Kızlar ise doğanın masasına gelip teker teker tanıştılar benimle annem gerçekten haklıydı içimdeki ses te tabii kızların isimleri simay,nehir,yağmur,sudem,ece,doğa,ırmak ( ben),derin,melis ve güneşti. Ben Doğa ile melis derin ile güneş nehir ile yağmur simay ile ece de sudem ile en iyi arkadaştı doğa bana en çok melis ve derini sevdiğini söyledi bencede doğa çok haklıydı aralarından en iyiler derin ile melisti.

erkeklerde emre,kerem,emir, özgür,uzay,arda,yiğit,mert,ulaş ve ege vardı. İlk ders tarihti 8. Sınıftan beri tarihim çok iyiydi tarih öğretmeni de çok iyiydi beni çok sevdi bende onu çok sevdim. Dersler su gibi akup giderken tam tamına tüm öğretmenlerle tanıştım galiba doğa son tenefüslere doğru tatilde plan yaptıklarını kızlardan melis derin kendisi ece ve nehirle alışveriş merkezine gideceklerini söyledi sen de gelirsen bence kızlar çok sevinecek diye bir öneride de bulundu birden dilimin ucundan evet sözcüğünün e' si geçti ama sonra aklıma suçlu 1'i ikna etme nin zorluğu geldi sonuçta anneme çok kötü sözler söylemiş onu çok kötü kırmıştım.

doğa ne oldu kızım dünyada mısın diyince kendime geldim eve gidince annemden özür dileyecektim inşallah beni affeder...
Doğa ya emin değilim anneme sorarım dedim...
Volte bekliyorum okuyarak beni çok mutlu ettiniz ama lütfen volte

KANKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin