-Doğa ne yapıyorsuunn bırakk...
Yaaa kıza bak ya tutmuş kolumdan beni arabaya bindiriyo. "Doğa bak bırakmıyorsan kız kaçırıyorlar diye baģırırım."Aa öyle mi o zaman bu oyunu devam ettirelim ben seni kaçırdım. Ve bara götürüyorum güzelim sonra sexi bir gece " Doğa tamam saçmalamayı kes! " ne oldu bebeğim naz yapma" "Doğa yeter!"diye kükredim.
Kız korktu herhalde bıraktı kolumu
"Aman ya bi oyun oynamaya gelmiyo"
"Abarttın ama sende. Evet moralimizi bozmayalım kendi isteğimle gelicem bara."Arabama bindim. Alışveriş merkezin otopark'ından doğa ile yan yana çıktık sonra ben gaza sonuna kadar bastım doğa arkada kaldı 3-4 km daha sürdükten sonra yavaşladığım halde doğa hala gelmiyordu.
Arabanın aynasından arkaya baktığımda birden fren yapıp arabayı durdurdum. Direk arabadan inip arka tarafa doğru koştum.
Doğa kaza yapmıştı. Kenardaki demir korkuluklara çarpmış galiba araba ters dönmüştü çünkü.
Direk yanına gittim. Elim ayağım dolanmıştı sanki. Ne yapacağımı bilmiyordum. Etrafta insanlar toplanmaya başladı.
Cebime baktım. Telefonum arabada kalmıştı. "Ambulansı arasanıza" diye bağırdım. Ağladığımın daha yeni farkina vardım. Vücudum titreneye başladı.
Arabama koştum. Telefonumu alıp digerlerine de haber verdim. Bağıra bağıra ağlıyordum. Kulağımı ambulans sirenleri doldurdu.
İtfaiye de çağırmışlar. Önce Doğayı arabadan çıkardılar. Sonra görevliler Doğayı sedyeye koydular.
Ambulansta Doğanın yanına bindim. Elini tuttum. "Kurtulacaksın dayan." Diye fısıldadım.
"Hanımefendi çekilir misiniz?" kenara çekildim. Doktorlar müdahaleye başladıklarında ben hala ağlıyordum.
Sonunda hastaneye geldik. Hastane kapısında bekleyen Emre'yi gördüm. Koşarak sarıldım. "Tamam, sakin ol."diye fısıldadı kulağıma.
"Hadii." Dedim ve içeri girip ameliyathanenin kapısının önünde beklemeye başladım.
" Tamam ırmak sakin ol bak iyileşecek doğa."
" umarım öyle olur."
Ameliyathanenin önündeki sandalyelerin önüne oturduk.Ben:
-Emre ben şu anda sakin olamıyorum sen doğanın ailesini arayıp söyler misin.
"Iııı.." " ı sı ne emre ı sı ne ailesininde öğrenmeye hakkı yok mu bizden önce onlar bilmeli zaten."
" bak ırmak doğa'nın ailesi o 7 yaşındayken ölmüş."
" yaa üzüldüm kimsesiz yani ama şu anda doğa'ya çok üzülüyorum emre dedim ve onun karnina başımı yasladım-Bak Irmak benim sana söylemek istediğim birşey var.
-söyle emre.
-ırmak daha güzel biryerde söylemek isterdim ama kendimi Tutamıyorum.
-dur emre emre ben söyleyeyim.
" emre ben seni seviyorum"
-Ben de seni seviyorum aşkım.
- Benimle çıkar misin ırmak?
-çıkarım emre.
Sonra uzun bir öpüşme.......
Doktor ameliyathaneden çıkıp rahatımızı bozdu
-öhö öhö
- biz hemen silkelendik.
-Doğa hanımın durumu çok iyi.
-ohh be peki görebilir miyiz.
-odaya alicaz birazdan orada görebilirsiniz.Emre doktora teşekkür etti. Haydi gel aşkım. Kankamızı ziyarete gidelim merdivenleri çıktık o anda karşımızda bizim grubu gördük.
Selam haydi gelin doğa nin durumu çok iyiymiş sizde görün.
Tamam dediler hepsi. Doģanın odasına gittik. Nasılsın doģa diye sordum. " iyiyim ırmak sen olmasaydın...
Lafı mı olur doğa ya dedim.Emre de " şimdi ben sevgilimi yemeğe götürücem arkadaşlar bu akşam bizi aramak yok saygıďeğer doğa arkadaşımız izin veriyor mu?"
Doğa
-siz .... siz sevgili mi oldunuz gidin lan gidin oha sevgili olmuşlar.Herkesin gözlerinin içi gülüyordu. Ama bir tek simay gülmüyordu?
Ne oluyor bu kıza yoksa kıskanıyor mu? Yoksa... yoksa simay benim aşkımı mı istiyordu? Herneyse emrem ona bakmaz."Haydi biz gidiyoruz nehir ece melis derin ben yokken en iyi dostuma iyi bakın tamam mı?"
Melis
- hiç merak etme canım gözün arkada kalmasın. Gözümüzün içi gibi bakicaz kankamıza.
" hadi bakalım görücez."
Yemeğe emrenin arabasıyla gittik üstü açıktı. Emre " haydi geldik sevgilim"Arabadan indik. Cam kenarındaki masaya oturduk. Pizza ve cola söyledik. Yerken o aklımı kurcalayan soruyu emreye sordum
"Emre"
-efendim canım.
-simay seni beğeniyor olsa beni bırakır mısın.
- nereden ćıkariyorsun bunları bebeğim. Sen ihtimal verebilir misin?
-ne bileyim ya soru işte tamam rahatladim.
-sen rahatlamak için bana istediğini sorabilirsin yeter ki rahat ol!Pizzalarımız gelmişti onları yedik.
Gece geç saatlere doğru emre
" haydi bara gidelim sonrada bizim evde güzel bir gece geçirelim ne dersin dedi.
Bu teklifi hiç şüphesiz kabul ettim.
Tam arabaya binecektik emre " ırmak..........