Medya: ırmağın saçları
Aaa bu emrenin arabasıydı.
Kuzeyi dolunay bar'a götürmüştüm. Ama galiba emrede oradaydı.
Ne yani emre benim davetime gelmeyip bara mı gitmişti çok kırıldım.
"Irmak girmiyecek miyiz?"
"Giricez kuzey gel" dedim. Ve içeri girdik emre bey oradaydı.bile bile yanındaki masaya gittim.
Kuzey'e "hemen geliyorum bekle" deyip gittim.
"Emre"
Sanki duvarla konuşuyordum umursayan yok!
"Emre aşkım ya gel seni kiminle tanıştırıcam bak"
"Irmak sen ne yüzsüz birisin ya bir de tanıştırıcam diyo ne halin varsa gör."
Dedi ve hızla yanımdan gitti. Ne olmuştu ki?
Uuff banane içmiştir saçmalıyodur. Sikimden aşağı kasımpaşa (umrumda değil.)
Kuzeyin yanına gittim kendine içki almış bile.
"Beni neden beklemedin kuzen?""Ay ne yapayım sen onun yanına gidince çok durursun diye düşündüm ben de gelene kadar bir tane içeyim dedim. Hafif aldım."
"Ben ağırı şu anda kaldıracak değilim. Bir bardak içsem yetecek zaten."
"Aaa yapma be ırmak 40 yılda bir görüşüyoruz zaten bir de bara gitmişiz sadece bir tane mi?"
"Yarın yine geliriz ya bugün bilmem bi acayip hissediyorum."
"Iyi tamam anlat bakalım kuziye o çocuk kimdi?"
"Sınıftan bir arkadaşımdı. Dün sevgili olduk........."
Her şeyi kuzeye anlattım.
"Şimdide onu açılışa davet etmiştim gelmek yerine bara gelmiş. Bu mu sevgililik? Yanına gidince dedim
' seni kiminle tanıştırıcam, gel!' Diye o da 'ırmak sen ne yüzsüz insansın' falan filan dedi."
Kuzey
-ben anladım.-neyi?
-bu çocuk besbelli kıskanmış seniiii.
Beni sevgilin zannetmiş demedi deme"Aaaa tabii ya. Amaaan böyle başlarsak devam ettiremeyiz. Ama ben hiçbişey olmamış gibi davranıcam. Bakalım ne olucak bu işin sonu nereye varacak?"
" benim yüzümden olduysa ırmak bak..."
"Hayır canım eğlenmene bak. Hatta hatta sibel teyzeden bir ay burada kalmanız için izin alabilirim. İzin alırsak bizim okula,bizim sınıfa gelirsin bizim sınıfa gelirsen de
Kuzey seninle sevgili rolü yapalım mı? "
"Olur aslında ama annem burada 1 ay nasıl duracak? Eğlenmiş oluruz."
"Hemde nasıl birde izin işini bana bırak benim teyzemle aramda özel bir konu var bak bir hareketimle nasıl ikna edicem görürsün."
"Tamam sevgilim görücez." Dedi ve güldü.
Ben de güldüm.
" madem değişiklik olacak ben ne zamandan beri istediğim şeyi gerçekleştireyim o zaman."
"Neymiş o ?"
"Saçımı rengarenk yani bazı renklere boyatmak"
"Tamam canım sen nasıl istersen"
"Iyi o zaman sabah erkenden giderim ben sen uyurken sonra seni kahvaltı için uyandırırım."
"Tamam, garson en sertinden iki tane,değişim şerefine hala istemiyor musun?"
"Senin için alayım madem."
"Yerim ben seni" dedi ve yanaģımdan öptü.
Içkilerimiz bittikten sonra ben "hadi ya gidelim" dedim ve eve gittik.
Annemler zaten uyumuş bizde birbirimize iyi geceler deyip odalarımıza gittik.
Pijamalarımı giydiğim gibi uyuyakalmışım.
*************
Sabah uyandığımda saat 07.00'ydi. Hemen üstüme bir elbise geçirip kuaföre gittim.
Sexi bacaklar karşıladı beni yine nefret ediyorum onlardan.
Annem sürekli bu kuaföre geldiği için artık beni de tanıyorlardı.
"Hoşgeldiniz ırmak hanım"
"Hoşbulduk. Ben Saçımı boyatmak istiyorum."
"Tabiikide hangi renk?"
İstediğim renkleri söyleyip koltuğa oturdum ve sexi bacak saçımı boyadı.
Bittikten sonra parayı ödeyip çıktım.
Eve geldiğimde gülfidan kahvaltıyı hazırlamıştı.
Annem
"Irmak o saçların hali ne"Teyzem
"Çok güzel olmuş"Kuzey
"Gerçekten bayağı bir değişim olacak."Babam ve eniştem aynı anda
"İğrenç" diye bağırdı.İşte evden aldığım yorumlar bunlardı. Ben de yine sikimden aşagı kasımpaşa dedim. Tabiikide içimden
"Kim ne derse desin söz geçmiyor ki dilime inanmam sözlerinize etkilenmek benim neyime?" Dedim.
Kuzey
"Sarkıda söylermiş""Evet canım söylerim."
Kahvaltı masasında konuyu çat diye açtım.
"Teyze"
"Efendim canım"
"Şimdi 1 ay burada kalıyorsunuz. Benim dediklerimi yapacaktın sanıyorum?"
"Aa ben izin veririm ama size yük oluruz."
Annem
" şışt öyle şey olur mu tabiikide kalacaksınız kuzey ırmağın okuluna gider."Kuzey bana bakarak gülümsedi ben de ona tamamdır bu iş bakışı attım.
Kahvaltımız bittikten sonra kuzeye
"Ne yapalım kuzi?"
"Denize gidelim."
"Süper fikir hemen hazırlan 5 dk'ya aşağıda olalım."
"Tamamdır canım, senden çabuk hazırlanacağım kesin"
Gözlerimi devirip odama çıktım.
Hııımmm denizzzz acaba ne giysem.
Buldum.
Siyah bikinilerimi ve üstüme su yeşili elbisemi giydim. Siyah ojelerimi sürüp renkli saçlarımı salık bıraktım.
Aşağı indim emre söylediği gibi önce o inmişti.
"Noldu kızım beni dinle beni"
" hıh" deyip arabaya doğru yürüdüm tam binecekken omzumdan tutup beni kendine çevirdi
"Kızmadın dimi?"
"Neden kızayım?" Deyip yanağına bir öpücük kondurdum.