Medya: derin ve kuzey'in pastanede yaptıkları.
Derinlerin evine gelmiştim.
Zile alacaklı gibi basıyordum. Bu seferde ellerim bana hakim olmuştuDerin'in sesini duydum. "Tamam tamam patlama geliyorum."
Benim olduğumu ve ne bombaları getirdiğimi bilse eminim koşarak gelirdi kapıya. Hah şimdi öyle oldu.
Kapıyı açtı ve "aaaa ırmak sen miydin?" dedi ve kolumdan tutarak beni kendi odası diye düşündüğüm bir odaya götürdü.
Yatağına oturdu ve bana da otur işareti yaptı ve direk damarından girdi konuya "anlat"
"Çatladın herhalde kızım dur bi, ayrıca ne o öyle emir verir gibi 'anlat' "
"Uff hadi anlatır mısın?"
"İyi tamam sen konuya damarından girdiysen bende öyle yaparım. İlk sen bilmiyorsun ilk ege ve açelya biliyor ama..."
"Açelya kim lan. Beni satıyon mu sen?"
"Hayır canım açelya egenin sevgilisi"
"Haa, tamam anlaşılmıştır devam et. O açelya hanım benden önce neyi biliyor?"
"Biz emreyle çıkıyoruz."
"Neeeeeeeee , oleyyyyy,oley,oley,oley,"
"Yavaş gel kızım."
O anda derin'in annesi içeri daldı. Oha lan insan bir kapı çalar.
"Hoşgeldin canım."
"Hoşbulduk."
"Derin arkadaşının adı neydi?"
"Irmak anne doğanın en yakın arkadaşıydı."
" memnun oldum ırmak."
"Bende" ufff hadi ya siktir git.
" derinciğim küçük harflerle konuşur musun?"
"Tamam anne"
Kadın gitmişti sinir oluyorum bu söze allah allah küçük harflerle veya büyük harflerle konuşma çeşidi mi var eskiler mal ya.
"Demek şimdi siz emreyle çıkıyorsunuz eniştemiz emre vay bee"
"E biraz öyle"
"Ne birazı kızım"
"Tamam abartma hadi ben gideyim bu bombayı söylemek için gelmiştim."
"Yaa kalsaydın emrenin dedikodusunu yapardık."
"Emreye onun dedikodusunu yapmayacağıma dair söz verdim."
"Haa tamam o zaman"
"Haydi. Bay."
"Bay"
Derinlerin evinden çıkıp arabayı kendi evime sürdüm.
Güvenliğimiz hakan beye (benim imdadıma koşuyo.) Anahtarları verip (ki neden öyle bir şey yaptım bilmiyorum moralim gayet yerinde)
Eve girdim."Ben geldim."
Annem üstünde yeni gibi ve kolunda bir sürü elbiseyle yanıma koştu.
"Hoş geldin canıım. Yaa gel bakayım buraya karar ver hangisini giyeyim?"
"Ne oldu ki biryere mi gideceksin?"
"Aa sana söylemedik bak. Baban pastane aldı. Oranın açılışı var bugün onun için kıyafet seçiyorum haydi sende doğru alışverişe."
"Tamam,bye"
"Haa birde teyzen ve kuzey geliyor."
"Bak bu iyi oldu."