BÖLÜM -10-

832 49 3
                                    

3 vote olmuş yazayım dedim :)

" Iıı..yani sevdiğim bir kankam yanımda... aslında korku filmimde bir ara tualete gitmişsin galiba... orada kız 3 harfliyi gördü herkes çok korktu sen yaşamadın o duyguyu rüyana girmez yani ondan dedim

Emre'den
Bu kız bir acayip niye beni düşünüyor ki anlamıyorum. Aman neyse ne lan. Değer veriyo kız işte..
Ne kadar güzel. Delirdim herhalde. Benim rüyama girmesin di...ye
Bu işte bir iş var ama ...

Irmak'tan
Ee kızlar şimdi ne yapiyoruz.
Ece" kankalar bizim sitede parti var saat daha 19.00 ama gitmem gerekiyo siz beraber eğlenin olur mu bugün çok güzeldi böyle planlar yapalım yine ama tesadüf olmasın.

" Bu söz herhalde erkeklereydi"dedi doğa. " uzay da " amma abarttınız ya. Alt tarafı tesadüf yani. Emre ile ege gülmeye başladılar " kızlar anlayamıyorum ne çeviriyo bu erkekler." Hepimiz eceyle vedalaştık
Melis ile Derin " bizim birşeye ihtiyacımız var anladınız siz kızlar gidiyoruz biz sonra burada buluşalım tamam mı? Biz kızlar hemen olayı anladık tamam dedik hep bir ağızdan.

Uzay" ben bu aralar bir kitaba başladim. Serisini okuyorum 8. Kitabını alıcam . D&R dan alayım. Ege kanka sende benle gelsene"
Tamam kanka koşa koşa dedi ege
Bizde emre ben doğa nehir kaldık.
Eee kızlar ne yapalım biz kaldık dedi emre. Doğa da hemen atıldı
- yanlış düşünüyorsun emreciğim. Biz şimdi nehirle eeee.. toka bakicaz evet toka" e tamam o zaman bulusuruz burada.dedi emrem
Doğa senin ananı..... ya emreyle baş başa kaldık. Ne konuşçam ki ya dilim sürşerse ya düğmem açılırsa ya ağzımda birşey varsa....

Ben bunları düşünürken emre
- Doğa Starbucks'a gidelim mi birşeyler içeriz aklıma gelen en kısa sözcüğü söyledim" olur"

Starbucks'ta cam kenarindaki masaya oturduk.
Garson geldi.emre Ne içersin diye sordu bende çikolatalı milkshake istedim.emre bana geldiğim okuldan bahsetmemi söyledi ayy film şeridi gibi

" Kanka bana geldiğin okuldan bahset." Kanka dediya ay biz bu çocukla kankaydık dimi. Ayy eski mahalleden gülpembe abla burada olsa beni görse eminim 1 ay mahalle dedikodusunda başrol oynardım.

" bahsedeyim kankacim. *** kolejine gidiyordum ve atık ahaaa atık dedim. Pardon kanka artık. Bu okuldayım o okulda en iyi arkadaşım vardı. Adaydi adı başkada arkadaşım yoktu desem yalan olmaz çünkü kimseyi sevmiyordum ilk buraya gelmeden önceki gün hep adayı düşündüm burada hiç arkadaş bulamayacağımın kanısındaydim ama sayenizde eski okulumdaki kişilerden daha fazla arkadaşım oldu artık daha mutluyum. Ilk beni annemler buraya yazdırdığında annemi affetmiyeceğime dair kendime söz verdim .küçükler der bu sözü" aha annem yine haklı çıktı"
Uzun lafın kısası ben artık çok mutluyum.
"Seni sabaha kadar dinlemek isterdim ırmak ama galiba buluşma saatimiz geldi ve aşk olsun milkshake'inden bir yudum bile almamışsın."
"İiinsann senle olunca"
"Efendim?"
"Diyorum ki anlatmaktan içemedim"
Haydi gidelim gittiğimizde herkes gelmiş bizi bekliyordu herkese hoşçakal dedik.

Çıkarken doğa kulağıma fısıldadı. Hınzır şey " nasil geçtı"
"Iki kelimeyle hayal gibiydi."

Biraz ara verdim Üzgünüm.guzel yazmaya çalıştım inşaallah beğenirsiniz.

KANKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin