Bölüm 27

478 21 0
                                    

Odama nolmuş lan."annnnnneeee" diye çığlığı bastım. "Irmak noluyo"

"Anne bu odanın hali ne pespembe. Iyk. Pembeden nefret ediyorum."

"Eee. Selin var ya." Ne selini hangi selin. Ayy. Selin benim amcamın kızı şerefsiz.

Daha çocukken nefret ediyordum ondan. "Nolmuş o piçe"

"Selinler buraya tatile geldiler. Geçen sene. Senin eşyalarını atmış. Kendine pembe bir oda yapmış."

"Anne bunlara karşılık kayıtsız mı duruyorsun."

"Neyse, selinler evlerinde mi"

"Hayır canım. Tatile gittiler." Süper. Görür o.

"Kuuzeeeyy" diye bağırıp odasına kapıyı çalmadan girdim. Oha. Gördüğüm o görüntü yüzünden kapıyı kapamak zorunda kaldım. Ne gördüğümü anlamışsınızdır.

" giyindin mi?" Dedim 5dk kapıda bekleyip

"Gel"

"Kuzen acil operasyon var. Selin varya. Onun ne halt yediğini görmek ister misin?"

"Onu istemem ama cezasını vermeyi. Zevkle."

"Önce gel"
Kuzeyi odaya götürddüm. Girdiğinde şok oldu zaten. "Benim planım kısasa kısas uygulamak. Selinler tatildeymiş evlerine gidiyoruz."

"Kapı?"

"Onu ben hallederim." Hızlıca evden yedek getirilen wolkswogen passat'a bindik. 30 dakika olmadan amcamların evindeydik. Onlar bizim kadar zengin olamadıkları için güvenlikleri yoktu. Hızlıca kapıya gittik.

"Kuzey yardım et kapıyı kırıcaz"

"Irmak kafan mı güzel? Kapı tahta değil"

"O zaman camı kırıcaz." Bulduğum en büyük taşı cama fırlattım. Evet. Geçebileceğimiz kadar yer kalmıştı.

Camdan girip kapıyı açtım kuzey de girdi.

Hızlıca selin'in odasına cıktım. Elime aldığım küçük komidinle camları kırdım. Camlar boydan boya olduğu için eşyalar kolay geçecekti.

"Kuzey sen aşağı in güvenlik için önlem al kimsenin kafası yarılmasın kendin de uzaklaş oradan."

"Tamam"

Şimdi bu gardrobu nasil tasicaz buldum. Yere sürtebilirim. Parkeler çizilsin banane. Gardrobu yere surup camdan asagi yuvarladim. Gardropta cok büyük değildi iyiki yoksa yapamazdım. Diğer eşyalarada aynı işlemi uyguladıktan sonra elime evden aldığım siyah kalın kalemle yere 'pembe odayı çok beğendim' yazip kalemi yere attım.

Aşagı indim. "İşim bitti, gidebiliriz." Yazlığa annemlerin yanına dönmek istemiyordum. Bilmiyorum. Belki dönerim ama şimdi gitmek istediğim yer derin'in yanı. Kuzey. Amaaaan ne yaparsa yapsın bebek değil ya.

"Kuzey ben derine gidicem. Sen istediģin şeyi yapabilirsin kuzen. Al arabayı bana getirirler arıcam."

"Tamam canım. Bende evimle ilgili eşyaları falan alırım keyfine bak deyip arabaya bindi ve gitti."

Normalde böyle şeyler yapmam. Ne bileyim içimden geldi. Korksunlar biraz ya.

Eve 1km var. Canım arabayla gitmek istemiyor. Eve kadar yürüyücem derine de arabayla giderim. Koşmak istiyorum. Negatif enerjimi atmak. Koşucam.

Koşmaya başladım arabadaki insanlara göre çok anormalim biliyorum ama şu an için umrumda değil. Sırtımdan terler süzülüyor ve yan tarafta plaj var. Ya denize mi girsem. Evet yapıcam dayanamıyorum. Hizmetçileri arayım 2-3 dkya bikinilerimi göndermesini söyledim. Hemen geldiler. Hızlıca giyip denize girdim.

Uuuu. Su buz gibi. İçime işledi. Ama gerçekten serinledim. İyi olddu.

Biraz yüzdükten sonra çıktım. Havlu istememiştim ama bu hizmetçilerde akıllı. Göndermişler. Bravo ya. Şimdi eve gidip duş almam gerekiyor. Arayıp araba göndermelerini söyledim. Yoruldum koşamam. Koşmayı bırak yürüyemem de.

Arabayla orta hızda eve geldim. Hızlıca odama çıktım ve kendimi su dolu küvetin içine bıraktım. Duşumu aldıktan sonra su yeşili yüzücü atletimi ve kot şortumu giydim. Su yeşili ojelerimi sürüp saçlarımı topuz yaptım. Spor ayakkabılarımı giyip. En spor bulduğum mini coopera bindim. Derinlerin evine doğru sürdüm. Kapıyı çaldım. Açan derindi. "Irmaaak"

"Kankaaa" derine sarıldım.

"Gelsene içeri" derin in odasına çıkmıştık. "Sen yazlığa gitmemiş miydin?"

"Gitmiştim ama bi olaydan dolayı döndüm. Belki giderim belki gitmem"

"Sana anlatacaģım çok şet var vaktin varsa bu gece benimsin"

Ne diyo bu ben fesat anladım ama

"Bolca vaktim var bende sana bir sürü şet anlatıcam."

Nereden başlasam acaba

KANKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin