Medya: partide giyilen kıyafetler 1. Si ırmağın 2. Si egenin sevgilisinin.
Acaba marinadaki parti nasıl geçecekti?
" Derin?"
I-pad 'imi bırakıp aa I-PAD ımı mi almıştı?.
" söyle canım"" bugün marinada parti var ya okula gitmesek mi? Alışveriş'e gitsek."
"Oluuurr."
" tamam hazırlan geliyorum Ben." Diyip anbemlerin yanina gittim.
" anne Özür dilerim arkadaşım var diye konuşamadım sizinle."" önemli değil canım. "
" annne bugün sınıftan bir arkadaşım'ın annesi marina' da parti veriyormuş oraya gidicem derinle alışveriş' e gidiyoruz bu yüzden de bugün okula gitmiyorum. Tamam?"
" tamam canım iyi eğlenceler"
" Teşekkürler"
Hemen odama çıktım derin kırmızı Güllü bir elbise giymişti. Canım elbise giymek istemişti bende lacivert düz askılı elbisemi giydim, çıktık
" ee nerelere gidelim?" Dedim
" bütün alışveriş merkezlerine"
" tamamdır."Eve en yakin olan avm. Ye gelince durdum.
Resmen bok gibi bir yerdi. Siktirname almış herhalde hemen çıktık.
Sonra en iyi avm' ye gittik. Dolaştık, dolaştık bacaklarımız koptu. Sonrasında aldıklarımız:
Altın rengi straplez bir elbise üstü taşlı altı kabarık.
Yine altın rengi ćanta ve bileklik' ten ibaretti." yaa ırmak ben çok acıktım"dedi derin.
" aynen bende gel oturalım."
Gidip bir masaya oturduk saat 12:30 du parti 2 deydi. Yarım saat de burada yemek yedikten sonra kuaföre gittik.
Anlamıyorum bu kuafördeki kadınlar niye sexi gözükmeye çalışıyor ki sonuçta bayan kuaforu.
Galiba lezbiyenler. Mal kokoşlar." Hoşgeldiniz"dedi. Sexi bacak ki öyle gözükmüyordu. Yuh ya kadının bacağı bayağı kıllıydı.
Hoşbulduk dedim " Ben fön çektirmek istiyorum ne kadar sürer kadın düşünürken bile benim bacaklarıma bakıyordu. Ayyy çıldırıcam." Yarim saat surer " dedi.
"Vakit kaybetmeden hemen başlayalım."
" buyurun"
Saçımı yaptıktan sonra " tamamdır kalkabilirsiniz." Dedi. Ben de kalktim.
" derin kanka seni bırakayım hadi"" tamam canım gidelim" dedi.
Ve kuaför'den çıktık derin ' i evine bıraktım.Sonra emreyi aradım telefonda onun ismini ararken ellerim titriyordu neden bilmiyorum.
" Alo"
" Emre naber kanka neredesin?"
" iyi ırmak marinadayım teknede işler var onları hallediyorum."
" hıı bende yoldayım geliyorum."
" tamam kankacım bekliyorum girişte."
" tamam görüşürüz." Deyip telefonu kapattım uff aklım şu sorulara cevap arıyordu:Ay acaba çok mu abartı giyindim.
Ayakkabıları düz taban mı giyseydim
Herkes spor giyindiyse
Saçlarım çok mu sade olduHerhalde heyecendandı. Uff marinanın otoparkına arabamı park edip girişe doğru yürüdüm o anda mesaj geldi.
- IYI ŞANSLAR-
DERIN
cevap yaamazdım herhalde anlardı çünkü emreyi gormuştum.Yanına geldikten sonra o söze başladı
" çok güzel olmuşsun kanki"
" sağol kankicim sende çok yakışıklısın canım"Gülümsedi bana.
Sonra bir masaya gittik. Yanımıza hiç tanımadığım biri geldi. Hiç tanımıyordum gerçekten bu egeydi. Ama yanında bir kız vardı. Kız siyah önü kısa arkası uzun siyah straplez bir elbise giymişti.
" ooo emre" dedim. " hani kimseyi çağırmıyordun."
" ege son dakika sürpriz'i marinaya gelene ege hediye falan"
Galiba espri yapmıştı ama gülmedik. Çünkü saçmaydı.
Ege:
- kanka bu benim kız arkadaşım. Açelya. Açelya bu da ırmak bizim sınıftan kankamız." merhaba "dedim hemen kibarlığımı koruyarak.
o da merhaba dedi.
Emre:
- kızlar biz içecek alıcaz siz konuşun geliyoruz-deyip gittiler.Kız çok cana yakın biriydi. Okulu arkadaşları ve erkekleri konuştuk bana:
- emreyle çıkıyor musunuz?
-hayır kankayız.
- bence çıkın çok yakışıyorsunuz.
- öyle bir şey düşünmüyoruz deyip konuyu kapattım. Aslında öyle miydi ya?Sonunda emre ve ege gelmişti. Ege:
- açelya tatlım biraz gelir misin?
Dedi ve gittiler.Biz de emreyle yalnız kaldık. Bir anda emre kolumdan tutup çekiştirmeye başladı " ne oluyo ne oluyo emre" diyordum ama sonra anlatırım diyordu. Sonra emrelerin teknesine binip denize açıldık. Neden yapmıştı anlamıyorum......