20.Bölüm

67 8 5
                                    

Justin Bieberin Ağzından;

Mileye artık onu sevdiğimi söyleme zamanım gelmişti.Ama neden yapamıyordum.Aklına gelene söyleyen justin mileyi sevdiğini söylemeye gelince dilini yutuyor.Ama bu sefer cesaretimi toplayıp ona duygularımı açıp konuşma zamanım geldi.

"Miley bak ben seni kıskanıyorum çünkü seni çok seviyorum anladın bu arkadaşca bir sevme değil tüm varlığımla seviyorum.Ben sana aşığım."

dedim ve ellerini tuttum. Bana bişey söylemeye çalışıyordu ama güldüğü için söyleyemiyordu.

"Miley bak hemen cevap vermek zorunda değilsin tamam mı hazır olduğunda söyle."

"Justinn.."

"Evett" tüm heyecanımla onun ağzında çıkacak kelimeleri bekliyordum kalbim nerdeyse yerinden çıkacaktı.

"Evet bayanlar ve baylar 2015in en büyük galasına hepiniz hoşgeldiniz"

mileyin sözünü kesen aptal evet aptal sahnedeki sunucuydu. Hay şansıma neden bütün terslikler beni buluyor neden peşimi bırakmıyorlar.Tam zamanında başladı tören mükemmel!!

Mileyin Ağzından;

Justine benimde onu sevdiğimi söyleyecektim ama tören başladığı için söyleyemedim. Zaten benim şansım olsaydı annen karnından erkek doğradım. Şansıma türlü türlü küfürler ettim.Eminim justnde küfürler ediyordur.

***

Tören çok eğlenceli geçiyordu.Şuana kadar justin 5 ben ise 4 ödül almıştım. Sunucu kazanan yarışmacıları sahneye çıkarıyor ve şarkılarını söylettiriyordu bende çıktım ve ilk şarkım the climbi söyledim.

Törene kısa bir ara verildi. Bazı ünlüler töreni terk etmişti. Çünkü bazı ünlüler adaylığını koyduğu yarışmadan ödülünü almış ve bazılarıda alamamıştı.

Salon hayranlara kapalı olduğu için salonun yarısı boşalmış ve herkes rahat bir nefes almıştı. Ben olduğum sandalyeden kalktım ve Ashın yanına gittim.Justin beni izliyordu.

"Hey Ash bak sağ tarafta kimler var" dedim ve elimle sağ tarafı işaret ettim.

"Aman tanrım miley lütfen gidip tanışalım mı?"

"Hadi " dedim ve Ashın elinden tutup ayağı kalktık. Yavaş yavaş one direction grubunun yanına gittik.

Evet az önce bahsettiğimiz kişiler one direction grubuydu. Onların yanına gittiğimizde hepsi birbirleriyle konuşuyor. Çocuk gibi eğleniyorlardı. Bizim geldiğimizi görünce durdular. Harry söze başladı.

"Hey sen şu meşur scootun yeni bulduğu yetenek değil misin? "

Beni böyle tabir etmesi hoşuma gitmesede " evet " dedim.

"Adın mileydi değilmi? " diye devam etti liam.

"Evet miley buda en yakın arkadaşım Ash " dedim ve Ashı gösterdim.

"Bizde..." zayn devam edecekken sözünü kestim.

" Harry, zayn, liam, louis ve niall" dedim.

"Bizi tanıdığına sevindim. "

"Ahh tabiki tanıyacağım ben sizin büyük bir hayranınızım Ashta öyle. Bişey söylesene Ash. "
dedim ve Ashın omzuna omzumu vurdum.Adeta salyalarını akıtıyordu. Aptal bir sırıtmayla onları inceliyordu.

"Ashh!!"

"Şeyy e-evet" bizim bu halimize güldüler ve niall söze girdi.

"Miley sahnede söylediğin şarkı çok güzeldi sesinide beğendik istersen bi ara düet yapabiliriz ne dersin? "

"Gerçekten mi?"

"Neden olmasın?" diye bağırdılar ve gülmeye başladılar. Dediğim gibi gerçekten çocuk ruhlular.

***

Sohbet koyulaşmıştı. Harry ilk tanıştıkları anı ve yaptıkları şebeklikleri anlatıyordu. Bizde hep bir ağızdan gülüyorduk. Arasıra justine bakıyordum. Sinirlenmişti. İşte bu hoşuma gitti.
Sonra zaynın yanına gittim biraz durgundu çünkü.

"Hey zayn sen iyi misin?"

"Evet "

"Bak bişey olduysa anlatabilirsin ben seni dinlerim"

"Gerçekten dinler misin?"

"Evet neden olmasın sen benim arkadaşımsın " dedim ve gülümsedim.

"O zaman balkona çıkalım mı burası biraz kalabalık."

"Olur" dedim ve Asha 5 dakikaya geleceğimi söyledim. O orda harry, louis, niall ve liam la çene çalarken biz zaynle balkona çıktık.

"Ee anlat bakalım ne oldu? "

"Perrie"

"Perrie senin sevgilindi değil mi?"

"Evet "

"Ne oldu ona?"

"Perrie bu aralar bana soğuk davranıyor. Biliyorum konser turları olduğu için onunla ilgilenemiyorum ama bu kadar tepki vermesi hoşuma gitmiyor."

"Zayn saçmalama bence siz perryle çok yakışıyorsunuz evet turların olduğu için onunla ilgilenemiyor olabilirsin ama ona süpriz yapmayı dene?"

"Nasıl bir süpriz?"

"Hımmm " dedim ve düşünür gibi yaptım." Mesela onu yemeğe götür hatta restorantı kapattır bu ona özel hissettirir. Yada onu eğlence merkezine götür ve onunla romantik bir flim falan izle "

"Miley gerçekten iyi fikir birtanesin çok saol" dedi ve zayn bana sarıldı. AMAN TANRIM ZAYN BANA SARILDI. YUPPPİ.

Bizim sarılmamızı bölen şey kalın bir ses oldu.

"Miley!!!" sesi duyduğum anda zayndan ayrıldım. Bu justindi. Onu kıskandırdım.Lanet olsun onu kıskandırmak çok hoşuma gidiyor.

"Justin"

"Miley"

"Justin"

"Miley"

"Tanrı aşkına justin adımımı ezberliyorsun"

"Hayır sadece ne yapıyorsun diye baktım.Anlaşılan anınızı bozdum özür dilerim" dedi ve arkasını dönüp giderken "Hey Hey Hey bekle" dedim ve kolundan tuttum.

"Şey miley içerde görüşürüz tavsiyen için saol."

"Önemli değil zayn" dedim ve zayn içeri koşar adımlarla girdi.

"Sanırım bana bir açıklama borçlusun"

"Ne gibi?"

"Mesela zanyle burda ne aradığın"

"Just n sen beni kıskandın mı?"

"Hayır ne alakası var" var dedi ve ellerini göğsünde birleştirdi.

"Evet evet kıskanmışsın"

"Tamam biraz kıskandım"

"Biraz mı?"

"Tamam miley kıskandım anladınmı içerde nerdeyse kıskançlıktan ölüyordum.Her saniye renk değiştirdim"

"Justiinn"

"Ne?"

"Bende seni seviyorum hemde çok seviyorum" dedim ve justine birdaha bırakmamak üzere sarıldım. Şaşırmıştı çünkü sarılmıyordu.2 snye sonra bana deli gibi sarıldı. Kafamı onun muhteşem koku şaçan boynundan kaldırdım.

Justinin gözlerine baktım. O anda dolgun dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı. İşte bu anın bozulmaması için herşeyimi verirdim.

Love Story (JİLEY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin