Justin Bieberin Ağzından:
İşte istediğim oldu.Mileye kavuştum.Şuan dünyanın en mutlu adamı benimdir eminim.
"miley içeri geçelim mi üşüme istersen"
"olur" dedi ve dudaklarına tutkulu bir öpücük yerleştirdikten sonra sarmaş dolaş içeri girdik ve yerlerimizi aldık.Sunucu sahneye çıktı ve törenin kaldığı yerden devam ettiğini söyledi. Sıra 2015 yılının en iyi hayranları ödülündeydi . İşte bu konuda belieberlerime güveniyorum. Bu konu başlığı için adaylığını koyan kişiler büyük ekranda belirmeye başladı. İşte ödülü vermesi için birinin sahneye çıkması lazım içerden mileyin adını seslendiler ödülü herkim kazandıysa miley teslim edecekti. Miley gitmeden
" Bol şans bebeğim" dedim
" teşekkürler justin " dedi ona bebeğim dediğim için yanakları kızarmıştı. bu benim yüzümde gülümsemeye yol açtı. 2 dakika sonra miley elinde ödül ile belirdi. Ve söze başladı.
"2015 yılının en iyi hayran ödülünün sahibi.." hadi ama söyle miley ilk defa bu kadar heycanlandım.
"justin bieber" ilk kez bir kişiden adımı duymak bu kadar heycanlandırmıştı beni. Hemen ayağı kalkıp scoota sarıldım ve sahneye koştum.
Sahnede mileye uzunca sarıldım bizim fotoğrafımızı çeken paparazziler şüphelenip daha çok fotoğraf çekmeye başladılar. Mileyden ayrıldım ve mikrafonun başına geçtim.
" bu ödülü bana kazandıran çok değerli belieberlerime teşekkür ederim beni ayakta tutan 1. şey onlar 2.si ise benim meleğim" dedim ve sahneden indim . Üstü kapalı konuştuğum için paparazzilerin daha çok dikkatini çekmişti. 5 dakika sonra miley yanıma geldi ve oturdu.
"justin keşke hemen söylemeseydin belkide belieberlerin beni sevmezler"
"sen kafana takma bebeğim eminim seni tanıyınca çok sevecekler zaten bir hayran grubun oluştu"
"öyle ama şimdi paparazziler bir ton soru soracak"
"şşşt tamam hadi artık gidelim başka işimiz kalmadıysa"
"tamam gidelim"dedikten sonra ash ve scootuda alıp dışarı çıktık. Ödül töreni bitmediği için bütün paparazziler içerdeydi. Miley ve ash önden giderken bende scootla birlikte arkadan geliyordum. mileyle ash dedikodu yapıyorlardı. bende olanları scota anlatıyordum.
"işte böyle scoot "
"way be sonunda istediğin oldu ha bende bu imalı imalı ne konuşuyo diyordum"
"evet bahsettiğim melek miley"
"mutlu olmana sevindim dostum"
"saol scoot"
"ha bu arada yarın mileyide alıp erkenden stüdyoya geliyorsun ve akşama kadar orda olup yeni şarkılarınız üzerinde çalışacaksınız sonra ki günde mileyi ellena hazırlıyoruz "
"hadi ya erkenden mi gelmek orundayı ki?"
"erkenden"
"o zaman gidelim biz çok geç oldu." dedim ve scootla vedalaşıp koşarak kızlara yetiştim
"MİLEYY"
"efendim justin ne oldu?"
"yarın için erkenden stüdyoda olmalıyız yeni şarkı çalışmaları için vede ertesi gün senin ellende talk showun var o yüzden hemen uyumalısın"
" peki sen yarın sende stüdyoda olacak mısın?"
"evet bende yeni şarkı için çalışmalara başlıcam "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Story (JİLEY)
Romantikjustin bieber ünlü yanı onda bir değişiklik yok ama miley cryus normal bir kişi ündü değil ama miley konservatuar okuyor ve aralarında geçen aşk