Mileyin Ağzından:
Ellenle sohbete başlamadan önce stüdyodaki çalışanlar ve konuklar hepbir ağızdan bana geçmiş olsun diledi.Konuklardan yaşlısı genci hepsi benim için çığlık atıyordu. Koltuklarımıza oturduğumuzda anlamsız bir çığlık daha attılar fazla umursamadım ve ellenin sorduğu soruları cevaplamaya başladım.
"Öncelikle hoşgeldin miley"
"Hoşbulgum"
"Nasılsın umarım o alçıyla yürümek kolaydır"
"Ahh.. hiçte kolay değil sanki günden güne ağırlaşıyor ama biliyor musun alçılı insanlar bana hep havalı gelmiştir. Şimdi ise bu fikrimden vazgeçiyor gibiyim."
"Aman tanrım gerçekten havalı bulmana şaşırdım.Neyse biz devam edelim son zamanlarda medyada sizin hakkınızda çıkan bazı haberler oldu yani just n bieber ve senin "
"Evet bu haberleri gördüğümde çok üzüldüm yani insanların bizim hakkımızda çıkan haberlerin doğrulanmadan inanmasına gerçekten çok şaşırdım. Burda olmamın bir amacıda medyada çıkan haberleri aydınlatmak olacak"
"Evet mesela justin ve senin hakkında çıkan haberlerden başlayabilirsin emin ol bende merak ediyorum"
"Imm ben ve justin sevgiliyiz bu doğru ama emin olun daha ilerisi olmadı yani ne demek istediğimi anladın biz justinle şuan birbirimizi tanıma aşamasındayız"
"Neyden bahsettiğini biliyorum miley şu birlikte olma haberleri ama gerçekten sizin adınıza çok sevindim bu muhteşem bir haber öyle değilmi? " dedi ve stüdyodaki konuklara döndü. Hepsi bir ağızdan çığlık attı ve 'JİLEY' diye bağırmaya başladılar.
"Aman tanrım yani insanların düşünceleri benim için çok önemliydi. Hepinize teşekkür ederim" dedim ve gülümsedim. Bu olay karşısında sırtımdan büyük bir yük kalktı. Tanrım beni sevdiler.
"Miley uzun zamandır bunu planlıyordum. Sanırım kendimi tutamayacağım."
"Neler oluyor ellen?" dememle ellen ayağı kalktı ve yanaklarımı sıkmaya başladı.
Yanaklarımı bırakınca ikimizde gülmeye başladık. Salon kahkahaya boğuldu."Evet miley başka bir soru daha geliyor hazır mısın?"
"Evet"
"Kısa bir süre içerisinde bu kadar yükselmene müzik katogorilerinde 1 numara olmanı neye borçlusun?"
"Ellen bu gerçekten gurur verici ben şarkılarımı olabildiğince gerçek hayattan esinlenerek yapmaya çalışıyorum mesela the climb ben bunu yeni bir hayat ve yola başladığım için yazdım ve şarkım tutuldu. Tabiki en büyük desteğim justin bazen şarkı sözü düşünürken ben ona soruyorum oda bana yani fikir alışverişinde bulunuyoruz en büyük desteğim justin ikinci plandada scoot geliyor. Scoot bulunmaz bir menejer kafa dengimiz aynı ve bu sayede kolayca bir sonuca varıyoruz "
"Bu iyi bir cevaptı miley gelelim diğer soruya "
"Gelsin bakalım"
"Justinde en çok etkilendiğin özelliği?"
"Imm bu biraz kolay oldu justin tam bir şebek "
"Kim ben mi ??!!" duyduğum tanıdık sesle arkamı döndüm. Justin şebeği arkamda durmuş garip garip dans hareketleri yapıyordu. Stüdyodaki herkez çığlık atmaya başladı.
"Justin senin burda ne işin var? "
"Miley benim nerem şebek?"
"Önce ben sordum"
"Ben programın başından beri burdayım " dedi ve ellenle yumruklarını tokuşturdu.
"İnanmıyorum" dedim ve salondaki herkes gülmeye başladı. Bende ellerimle yüzümü kapattım bir yandanda gülüyordum.
"Benim nerem şebek miley ? "
"Sen benim şebeğimsin " dedim ve justine sarıldım. Herkes bizi alkışlamaya başladı.
"Evet bayanlar ve baylar programımıza justin ve mileyle devam ediyoruz." Diye ekledi ellen ve bizi yerlerimize tekrar oturttu.
"Hoşgeldin justin"
"Hoşbuldum ellen nasılsın?"
"İyiyim sen? "
"İyi"
"İyi olmana sevindim ama mileye dönecek olursak öncelikle iyi bir şakaya kurban gittin"
"Ahh hatırlatma"
"İkinci olarak miley cyrusun bunları biliyor musunuzlarıyla devam ediyoruz."
"Ahh hadi bakalım neler çıkacak?"
"Justin sende iyi dinle sevgilinin bilinmeyen yönlerini okuyorum"
"Verilerim sonuna kadar açık"
"Peki o zaman başlıyorum.
1.Miley bisiklet sürmekten korkuyor.
2.miley pasta yapmaya balıyıyor.
3.miley hep spor takılır ve hiç günlük hayatta elbise giymezmiş hep spor takılırmış.
4.Miley kaykay sürmede onu geçen yokmuş
5.Miley bowlingte berbat
6.Miley resimde 1 numara
7.ve sonuncu olarak miley bir belieber"(hepsini uydurdum) dedi ve sözüne devam etti ellen."Justin senin bilmediğin özellikler varmı içinde?"
"Evet var bisikletten korktuğunu bilmiyordum vede kaykay sürdüğünüde"
"Diğerlerini biliyor musun?"
"Evet diğerlerini biliyorum bana 2 kere pasta yaptı ve tadı hala damağımda resim konusundada 1 numara çünkü kursa gittiğimizde bunu bana kanıtladı.belieber olduğunu ve spor takıldığınıda biliyorum yani tanık oldum yalnız bowkingte kötü olduğunu telefonundaki videolar açıklıyor."
"Neyani justin sen benim telefonumumu karıştırdın.?"
"Hayır sadece senin olduğun videoları karıştırdım çünkü sen yanımda olmayınca onlara bakıp hasret gideriyorum"
"Jusstinn" dedim ve kolunu dürttüm " Beni utandırmaktan vazgeç"
"Hey hey hey siz gençler aşırı tatlısınız "
"Teşekkürler ellen" diye devam etti justin. Sohbeti bitirdikten sonra çeşitli oyunlar oynayıp bol bol fotoğraf çekindik. Stüdyodan çıkınca justinle sarmaş dolaş eve gidip direk flim izlemeye koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Story (JİLEY)
Romancejustin bieber ünlü yanı onda bir değişiklik yok ama miley cryus normal bir kişi ündü değil ama miley konservatuar okuyor ve aralarında geçen aşk