26.Bölüm

47 3 4
                                    

2 hafta sonra...

Miley'in Ağzından;

Bugün sabah içimde bir huzursuzlukla uyandım.Sanki bişey olucaktı çok kötü bişey...belkide bugün alçım çıkacağı için paronayaklaştım. Yatağımdan kalkıp hemen banyoya koştum. Ellerimi ve yüzümü yıkadım.

Ama içimdeki o his bir türlü gitmiyordu. Evet kesin kötü bişey olucaktı. Odama gidip kıyafetlerimi değiştirdim ve daha rahat bir yaz elbisesi giydim. Hava bu aralar fena şekilde sıcaktı.Bu elbiseyi giymem akıllıca...

Aşağıya indim ve kendime kahve koydum. O sırada kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda justin ellerinde çiçeklerle beni bekliyordu.

"Selam benim küçük meleğim alçıdan kurtulmaya hazır mı bakalım?"

"Evet " dedim düz bi şekilde bir terslik oldupunu anladı ve hemen yüzü düştü.

"Bu 'evet' i beğenmedim noldu bakalım benim meleğime?"

"Justin içeri geçsene hem randevuya daha var konuşalım birazcık" dedim çiçekleri bana verip içeri geçti.Bende mutfağa geçip bir vazoya su doldurdum ve çiçekleri içine yerleştirdim.

İçeri geçtiğimde justin telefonla uğraşıyordu. Ben gelince telefonu kapatıp masaya koydu. Bende gidip justinin bacaklarına kafamı koydum ve yan bir şekilde uzandım.

"Noldu meleğim anlatmak ister misin?"

"Justin bugün içimde bir his var sanırım kötü bişey olucak "

"Nasıl kötü bişey? "

"Bilmiyorum kendimi yorgun ve bıkmış hissediyorum. Ya kötü bişey olucak ya da kötü bir haber alıcam bilemiyorum. "

"Hadi biraz neşelen ama ben bu mileye alışık değilim." dedi ve yüzümü kendisine doğru çevirdi ve alnıma kocaman bir öpücük koydu.

"Senin için neşelenirim koca bebek " dedim ve ellerimi yanaklarına koyup sıktım.

"Miley yapma şunu ben bebek değilim"

"Benim bebeğimsin hadi bakalım koca bebek saatimiz yaklaşıyor hemen gidip kurtulalım şu alçıdan " dedim ve justinin kucağından kalktım.

"İşte benim kızım " dedi ve ellerimizi birleştirip dışarı çıktık. Justinin arabasına doğru ilerlemeye başladığımda araba bana tanıdık geldi ama bir değişiklik olmuştu sanki jusin bunu anlamış olacakki

"Arabayı boyattım nasıl olmuş? "

"Justin bu araba scootun senin 18. yaş yününde aldığı siyah ve şimdi ise maviye boyanmış araba değilmi?"

"Evet o bebeğim"

"Eskisinden bile havalı olmuş çok beğendim "

"Beğenmene sevindim bebeğim senin fikirlerin benim için daha önemli"

"Hımm öyle diyosun yani "

"Aynen öyle " dedi ve sürücü koltuğuna geçti. Bende arabadaki yerimi aldım ve camdan dışarıyı izlemeye koyuldum.10-15 dakika içerisinde hastaneye vardık ve hemen doktorun yanına ulaştık.

***
20 dakikalık serüvenimizden sonra alçımdan kurtuldum ve şuan sütüdyoya gidiyoruz. Doktor ayağıma fazla yüklenmememi söyledi ama tabiki ben istediğim gibi ayağımı kullanıcam.

Doktorlar her zaman haklı değildir. Arabanın durmasıyla
stüdyoya geldiğimizi anladım ve arabadan indim. Justinle stüdyoya giriş yaptığımızda içimi o sabahki huzursuzluk kapladı.

Bunu justine belli edipte huzursuzluk yaratmak istemediğimden sustum ve merdivenleri çıkmaya başladım. Stüdyo katına geldiğimizde scoot ve birkaç stüdyo çalışanı bi konu hakkında konuşuyolardı ve biz gelince sustular. Ardından scoot yanımıza gelip

"Justin bir misafirin var "dedi ve arkasından gelen kişiye baktım. SELENA.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love Story (JİLEY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin