Miley in Ağzından:
Justinle yolculuğumuz bitmişti.Artık uykum kaçtığı için yaramazlık yapmıyodum. Jıstin arabadan inip binaya girdi. Hemen arkasından ben girdim. Aramızda 2 ya da 3 adım vardı. Ve ben bir anda patt yere düştüm.
Ayağım yerdeki katlanmış halıya takıldı. Tamm popomun üstüme çakıldım. Aynı justinin benim evdeki merdivenden düşmesi gibi.
"Justinnn yardımm ett sanırım bileğim kırıldı."
Acı bir sesle inledim. Sanırım gerçekten ayağım kırılmıştı.Nerdeyse hiç hareket bile etmiyordu. Ve acısı sanki beynimi deler gibi bir acı veriyordu.
"Miley şaka olduğunu biliyorum boşuna uğraşma aynı numarayı 2. kez yutmam zaten 1.sinde yutmamıştım."
dedi ve bana bakmadan koşarak 2 şerli 3 erli merdevenleri çıktı. Artık justin görüş alanımda değildi.Ben bunu sana ödetmezsam miley değilim justin efendi.
Hemen kapıdaki danışmana bağırdım.Beni öyle görünce çığlığı bastı.
"Korkma... "
"Bellaa efendim"
"Korkma Bella sadece koluma girip beni yukarı taşır mısın?"
"Tabi efendim hemen"
dedi ve beni kolumdan tutup asansöre getirdi. 10. katın düğmesine bastı ve biz yukarı çıkana kadar tirlü türlü soru sordu. Yok nasıl oldu? Yok acıyo mu? Yok ambulans çağıralım mı?
Tabiki birinin ben bu haldeyken benimle ilgilenmesi hoş ama bu kadarda olmaz yani. İşte kurtarıcı ses dinnk hemen asansörden inip scootun stüdyosunun kapısına geldik. Kapıyı açtıktan sonra fgördüğüm manzara karşısında şok oldum.
Justinle scoot oturmuş kakara kikiri yapıyorlardı. Bella beni içeri soktu ve ikisininde kafası bana döndü.
"Ben daha erken gelirsin sanıyordum miley inandırıcı olsun diye bide bellayı işin içine kattın "
dedi hem gülerek hemde umurunda değilmişim gibi. Bella araya girdi.
"Justin bey miley hanım gerçekten ayağını burktu isterseniz bi ambulans çağıralım."
dedi aferim kız ilk defa doğru bişey dedin beni kanepaye oturttuktan sonra kafamı justinin olmadığı bir tarafa yatırdım. Bella yanıma gelip ayakkabımı çıkarttı. Sonra odadan çıkıp elinde buz torbasıyla geldi. Ayağıma koydu an acıyla inledim.
Bir süre sonra buz gerçekten acısını aldı. Justine baktığımda anlamsızca bizi izliyordu. Şaka mı yoksa gerçek mi olduğunu hala ayırt edemiyordu.
"Miley hanım bu böyle olmaz şişiniz inmiyor ben bir ambulan çağırayım "
dedi ve kapıdan çıktı. Benimle ilenen sadece bella mıydı. Bu bir kameranşakası olmalıydı. Bir süre sonra bella yanındaki sağlık ekibiyle geldi ve onlara beni gösterdi.Yanıma geldiler ve ayağımı incelediler
"Burası acıyor mu?" ayağımın çşitli yerlerine dokunuyordu elindeki beyaz eldivenle,
"Ahh dostum yavaş ol en çok orası acıyor" diye inledim.
"Pek ya burası"
"Evtt"
" sanırım kırık o yüzden hastaneye gitmeliyiz" dedi görevli adam justin ağzı açık bir şekilde bizi izliyordu.
"Miley ben şaka yapt-"
"SUS JUSTİN SUS!!" bağırınca ben bile korkmuştum.
Adam beni tekerlekli sandelyeyle dışarı kadar taşıdı. Ahh mükemmler paparaziler. Bizi görünce türlü türlü fotoğraf çektiler. Binadaki iri yarı güvenlikler müdahale ettikleri için hemen ambulansa atlayıp hastaneye gittik yanımda justinde vardı.
Elimi tutmaya çalışıyordu ben ise geri çekiyordum. Hastaneye vardığımızda justini ve beni gören herkes başımıza üşüştü ah mükemmel hızlı ilerlemek için ayağı kalktım. Justinle beni bir odaya tıktılar. Sadece ikimiz vardık.
"Miley ben gerçekten özür dilerim "
"Sorun değil justin sadece sevgilinin ayağı kırılıyor ve sende şaka olduğunu düşünüp kılını bile kıpırtatmıyorsun gerçekten sorun değil" dedim ve ordaki sedyeye oturdum. Justin yanıma gelip elleriyle yüzümü kavradı.
"Ben gerçekten özür dilerim böyle olmasını istemezdim " dedi ve alt dudağını büktü.
"Justin şuu alt dıdağını büzüp seni affetmemi hızlandırma tamam mı? " bunun üzerine justin karşıma geçip şebelliklerini yapmaya başladı.
"Hel buraya seni şapşal " dedim ve justin koşarak yanıma geldi ve dudaklarıma yapıştı.
"Hımm bu öpücüğüde bana vererek iyileşmemi hızlandırıyorsun justin " dedim ve justin tekrar dudaklarıma yapıştı.
Sonra benden ayrıldı ve " seni seviyorum meleğim " dedi
" bende seni seviyorum kas yığını " dedim ve gülmeye başladık. İçeri saçı başı dağılmış bir doktor girdi.
"Heyy bu fanlarınız ne kadar çıldın böyle ölüyordum " dedi ve bana yaklaşıp ayağımı inceledi.
"Hımm ayağını alçıya almalıyım miley "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Story (JİLEY)
Romansjustin bieber ünlü yanı onda bir değişiklik yok ama miley cryus normal bir kişi ündü değil ama miley konservatuar okuyor ve aralarında geçen aşk