Justin Bieber in Ağzından;
Sabah telefonun bangur bangır çalmasıyla uyandım.Ekranın üzerinde kocaman harflerle Miley değil Scoot yazıyordu.Tam bir hayalkırıklığı gerçi bendeki aptallık numaramı kıza vermedim.Scootu daha fazla sinirlendirmeyip telefonu açtım.
"Efendim Scoot""Mileyyy" demesiyle yataktan ışık hızıyla kalktım.
"NE OLMUŞ ONA!??? "
"Sabahtan beri arıyorum açmıyor evinide bilmiyorum sen biliyorsun hemen git evine bak."
"Scoot sen onun menejerisin nasıl evini bilmessin! Uyuyordur o bu saatte sabahın köründe adamı deli ediyorsun!"
"Justin bi saate baksana nolur"
"Bakıyorum saat suan öğlen 13.30 NE NE Bİ DAKKA 13.30 MU!?? "
"Anladın mı şimdi Miley i de alıp hemen buraya geliyorsun birazdan adamlar gelicek Miley ile tanışacaklar acele et!!! "
"Tamam " off Scoot bu şimdi mi söylenir yaa neden adamlarla tanışacağını söylemıyorsun
başta.İşin garip tarafı adamlar kim! Ahh neyse boşver hemen dolabıma uçup kıyafetlerımı giyddim. Arabanın anahtarını alıp merdivenden koşarak aşağıya indim.Ahh şu işe bakın Miley adamlarla -kımse artık- tanıştırmaya bile ben götürüyorum.Belkide benim koçum olan Usher gibi onada koç gelmiştir.İnşallah adam yakışıklı değildir. Arabamla onun evinin önünde durudum.Hemen bi yere park ettim. Merdivenleri ücerli brşerli çıktım ve kapıya ulatım. 5 dakika boyunca kapıyı çaldım.Açmadı benim jeton sonradan düştüğü için hemen paspasın altına baktım yok saksıya baktım Bingoo...
Kapıyı açık içeri daldım. Yanlış bi eve mi geldim bu yalnız yaşayan bi kıza göre fazla düzenli hemde çok etrafı süzmeyi bırakıp Miley in odasını aradım. Ahh şuan kendimi hırsız gibi hissediyorum.Son kapı içeri girmeden önce kapıyı tıklattım.Ses yok tekrar çaldım yine ses yok. 2 kere yeter bence artık odaya dalabilirim .İçeri girdiğimde vanilya kokusu burnuma doldu.Miley e bakındım yatakta yoktu yerde bi yorgan vardı sadece.Odadan umutsuzlukla çıkarken yorgan hareket etti.Korkmadım değil hani yorgana doğru yaklaştım.Hafifçe yorganı kaldırdım ve fosur fosur uyuyan Miley üzerindeki ayıcıklı gecelikle o kadar tatlı duruyoduki.
"Mileyyy"
"Mileyyy"
"Hııı, anne 5 dakka daha noluurrrr" gülmemek için kendimi nasıl sıkıyordum bir bilseniz.
" Kızım okula geç kalıcaksın hadii"
"Anna okula gitmiyim nolurr" deyip bacağıma sarıldı.Bacağımımda bir miley ile banyoya girdim. Miley bacağıma sarıldığı için sürümek zorunda kaldım.
"Yaa miley kalksana ben justin"
"Hangi justin " gözleri kapalı konuşuyordu.Onu kaldırıp 2 ayağını üstünde durmayı öğrettim 2 yaşındaki bir bebek adeta.
"Bieber olan" bir yandan da yüzünü yıkıyordum.
"Kim olduğunu bilmiyorum ama sen benimle kafa mı buluyon justin burraya gelmez."
"Emin misin" dedim ve yüzünü sildiği havludan kaldırıp bana baktı.Afallamışa benziyordu.Bu da bende istemsizce sırıtma yarattı.
"Sen buraya nasıl girdin!!??"
"Saksına anahtar saklarsn bundan sonra herkez girer "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Story (JİLEY)
Romancejustin bieber ünlü yanı onda bir değişiklik yok ama miley cryus normal bir kişi ündü değil ama miley konservatuar okuyor ve aralarında geçen aşk