Miley in Ağzından;
Sabah geçen seferkine göre biraz daha iyi uyanmıştık.Yani akşam bıraktığımız gibiydik.Tek bir fark justin koluma yatmış ve kolumla iletişimi kesmişti.
"Justinn "
"Hıııı"
"'hııı' mı? "
"Efendim miley " dedi ve başını kaldırdı.
"Kolum "
"Ne olmuş koluna "
"Artık benimle değil "
"Nasıl yani?? "
"Justin kolumun üzerine yatıyosun ve canım yanıyor."
"Miley çok pardon özür dilerim."
"Tamam sorun değil "
"Miley saat kaç? "
"10.00"
"İyi akşama var daha benim bugün bir görüşmemde yok anlıcan yatıyorum güzelim"
"Tamam yat ben kahvaltıyı hazırlıyorum" dedim ve ayağı kalktım.Son anda kafama dank etti. Ben Ashı unuttum onunla bugün buluşacaktım. Kesin beni öldürecek. Off bide tören var akşama ne yapacağım. Benim dikildiğimi görünce justin kafasını kaldırdı.
"Miley bir sorun mu var"
"Evet"
"Ne "
"Ben bugün en yakın arkadaşıma onunla buluşmak için söz verdim eğer onunla buluşmazsam benimle konuşmaz "
"Kız mı erkek mı?"
"Justin konumuz bumu ?"
"Söylesene "
"Erkek " dedim acaba ne tepki verecek.
"Bence onu bırakıp galaya git hatta onunla görüşme bile!!"
"Justin kafayı mı yedin o benim herşeyim"
"Ya demek öyle peki sen bilirsin "
"Tabi ben bilicem o benim herşeyimi bilir " ben konuştukça justin morarıyordu.Daha da sinirleniyordu.Gülmemek için kendimi sıkıyordum.Acaba Ashın kız olduğunu görünce ne olacak?
"Peki tamam sen onunla buluş canım hatta onu törene bile çağır o senin herşeyini biliyormuşya!! "
justin sinirlendiği için sesi yüksek çıkmıştı ben onu daha da kızdırmak için
"Justin harika bir fikir ben onu törene çağıracağım eminim beni kırmaz"
"NEE!!"
"Teşekkür ederim canım benim harika bir fikir ben hemen onun yanına gidip haber vereyim beraber hazırlanalım "
dedim ve hızlı hızlı merdivenlerden yukarı çıkıyordum justin ise arkamdan bağırıyordu
"NE BİDE ONUNLA BİRLİKTE Mİ HAZIRLANACAKSIN HAYATTA OLMAZ MİLEY SANA DEDİM!! "
ben gülmemek için kendimi sıksamda duduklarıma hakim olamıyor sürekli sırıtıyordum. Hemen odama geçip dolabımdan üzerime beyaz tşörtümü altına kot pantolonumu ve nike spor ayakkabılarımı giyip aşağıya indim. Justin ellerini birleştirmiş kanepede oturuyordu. O konuşmadan ben atladım.
"Justin ne olur ne olmaz diye kapıdaki saksıda anahtar var dolaptada yiyecek var sen ye iç keyfine bak sonrada tören için hazırlan ben arkadaşımın yanında olacağım akşam görüşürüz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Story (JİLEY)
Romancejustin bieber ünlü yanı onda bir değişiklik yok ama miley cryus normal bir kişi ündü değil ama miley konservatuar okuyor ve aralarında geçen aşk