18.Bölüm

86 11 1
                                    

Biraz geçikti üzgünüm..

Justin in Ağzından;

Scoot bana yarın ödül töreninin olduğunu söyleyince elime bır fırsat geçmişti.Çünkü miley i görmek için bir bahanem vardı.Hemen arabama atlayıp kendi evime geldim.Odama çıkıp elime geçen ilk çantaya eşyalarımı tıkıştırdım.

Merdivenlerden uçarak indim eminim suratımda aptal bir sırıtma vardır.Arabama binip mileyin evine sürdüm yaklaşık 10 dakka sonra mileyin evine ulaştım.Arabadan çantamı alıp kapıya koştum.Kapı birkaç çalışta açtı.

Aman Tanrım bu miley olamaz ağlamaktan gözleri şişmiş şaçı başı dağılmıştı.

"Miley sen iyi misin birşey mi oldu biri sana bişey mi yaptı!!!???" sesim yüksek çıktığı kadar tedirginde çıkmıştı.Miley hala ağlıyordu. İçeri girip ona sarıldım. Ona sarılmayı kesip ellerimle yüzünü avuçladım ve bana bakmasını sağladım.

"Justin o öldü."

"Kim öldü miley korkutma beni "

"Jack"

"O kim ya ?"

"Ya titanikteki oğlan var ya o, kız tek başına kaldı gemide battı "

"Miley sen piskopat mısın " dedim ve miley koluma bir tane geçirdi.

"Yaa of justin gemi battı oğlanda öldü diyorum sana "

"Eee "

"Nee 'eee'si ya duygusuzsun sen "

"Ne yapıyım miley ölen ölmüş ayrıca o bir flim "

"Ya tamam tamam sana anlatanda kabahat " dedi ve arkasını dönüp giderken kolundan sertçe yakaladım onu kendime dönderdim.

"Miley tamam ya abartma sadece şakaydı."

"İyi tamam neyse sen niçin gelmiştin?" dedi elleriyle yanaklarını silerken . Şuan yanaklarını yakalayıp öpe öpe kızartmak istiyordum .

"Yarın ödül töreni var ve sende katılmak zorundasın"

"Hımm tamam ben yarın hazırlıklara başlarım söylediğine göre gidebilirsin"

"Hayır "

"Ne demek hayır"

"Evimde temizlik var benimde toza alerjim olduğu için burda kalıcam eşyalarımı bile getirdim saatte geç oldu anlıcan burdayım güzelim" way be tek ayak üstünde kırk tane yalan uydurdum. Mükemmel.

"Tamam kalda senin başka evin yok mu?"

"Var ama en yakın evim sendin ve bende geldim " bunu söylememle yanakları kızardı ve başını öne eğdi.Kızım yapma şöyle yoksa o yanaklarını kopartıcam senin. Hemen konuyu değiştirdi.

"Peki sen orda olacak mısın yani galada"

"Kesinlikle evet seni ordakı kurtlarla yalnız bırakamam" dedim ve sırıtmaya başladım oda kafasını çevirip kıkırdadı.

"Ee burda dikilmeyelim ne izliyordun?"

"Ben önce notebook u sonrada titanic i izledim şimdide açlık oyunları alaycı kuşu izlicem filmine gidememiştim"

"Way canına sende cd si var mı bende gitmemiştim flmine, yani gitmeye fırsatım olmadı."

"Tabi canım çıkar çıkmaz aldım ben"

"Güzel hadi o zaman izleyelim."

Kanepeye gidip yayıldım oda cd yi taktı.

"Vay canına miley bu aburcuburlarda ne böyle bunlarla market zincirleri kurarım ben "

"Sorma marketçi çocuğa kafana göre takıl dedim oda dükkanı getirmiş"

"Çoçuğun kafası güzel" dedim ve gülmeye başladık miley ani bir hareketle

"ŞŞŞŞŞT başlıyor " dedi.

*****

Filmin yarısına geldiğimizde mileyin kafası omzuma düştü.Uyukluyordu ama bu filmi izlemeye kararlıydı.Uyumamak için elleriyle gözlerini ayırıyordu.

"Miley ne yapıyorsun? "

"Şşşt flim izliyorum catness zehirli dumandan boğulmadan arkadaşlarıyla kaçsa bari."

Kısa süre sonra flim bitti ve biter bitmez mileyin gözleri kapandı.

"Miley. Şşşş. Miley "

"Uyudun mu? "

"Deneme 1... 2... 3... ses ver miley "

"Uyudun galiba evet öyle "

Miley uyandırmamaya özen göstererek olduğum yerden kalktım ve kalkkıp mileyin odasından battaniye çıkardım.Aşağıya inip ışıkları kapattım ve eski yerimi alıp üzerimizi getirdiğim yorganla örttüm.Mileyin kafasını omzuma yasladım.Şuana dünyada benden huzurlu kimse yoktu.Mileyin kulağına eğilip

"Seni seviyorum hemde çok seviyorum sen benimsin "

dedim ve ona daha çok sokuldum.

Yarım saat mileyi karanlıkta izleyemesemde nefesini hissetmek bana iyi geliyordu.Miley kafasını oynattı sanırım uyanıyordu.Bende benim onu izlediğimi fark etmesin diye gözlerimi kapattım ve uyuma numarası yaptım.

Tahminim üzere miley uyanmıştı ve kafasını omzundan kaldırdı. Nefesini biran kulağımda hissettim.

"Seni seviyorum seni senden daha çok seviyorum duydun mu? "
O anki mutluluğu sadece ben değil mileyde hisstemişti eminim. Miley kafasını omzuma koydu ve bana daha çok sokuldu.İşte zaferime ulaşıyordum artık sevgili olmamamız için aramızda bir tek engel bile kalmadı.

Love Story (JİLEY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin