13

66 8 10
                                    

"Felix!" Jisung koşarak sandalyede oturan arkadaşının yanına gelmiş ve sıkıca sarılmıştı. "Noluyo?"

"Lan Felix, anlat her şeyi."

Felix tek tek hepsine bakmış, arkada ona bakan Hyunjin'e bakmıştı. 

"İyi misin?" 

"Efendim?"

"İyi misin diyorum?"

"Ben..iyiyim de ben ne alaka asıl sen iyi misin?"

"Güzel. Jisung bi dur be abicim yapıştın koala gibi en son ne zaman duş aldın sen?"

"Ya bu geri zekalı çıldırtacak beni! Ulan geri zekalı! Napıyosun sen?"

"Napsaydım Seung?"

"Çocuk haklı, yanlarına mı bıraksaydı? Beni de götürseydi keşke bi tane de ben çaksaydım."

"Ben sana bi çakıcam şimdi!"

Seungmin koridorda sesi yankılanmaya devam ederken Felix ve Chan'ı azarlıyordu.

"Hyung!"

 Nefes nefese kalmış Jeongin'in koşarak geldiği belliydi.

"Her şeyden geri kalmaktan nefret ediyorum!"

"Nefes al bücür."

Kapı açılıp içerden müdür ve öğretmenler çıkınca hepsi susmuştu.

"Felix, içeri."

"Hocam! Hocam önce bi araştırsaydınız!"

"Neyi araştırayım Jisung? Hangi açıyla vurduğunu mu? Yürü hadi."

Felix umursamaz bir tavırla odaya doğru ilerlemişti. Hyunjin ise aklına gelenle harekete geçmiş ve arkasına dönüp hızla merdivenleri inmeye başlamıştı.

Felix hareketlilik olunca son bir kez arkasına bakıp Hyunjin'in gittiğini görünce tek kaşını kaldırmıştı. Ardından odaya geçince kapı kapanmıştı.

"Of!"

"Napıcaz şimdi?"

"Hyunjin nereye gitti öyle?"

"Bilmiyorum."

"Felix hyung okuldan atılmaz değil mi?"

"Hşt! Bücür, sakın o dolu gözler akmıyor. Görmeyeceğim."

Chan yanındaki çocuğu kendine çekmiş ve sıkıca sarılırken saçlarını okşamaya başlamıştı.

O sırada Hyunjin hızla en alt kata inmiş ve tuvalete koşmuştu. Kavganın hangi katta olduğunu bilmiyordu bu yüzden tek tek hepsine bakmaya karar vermişti. En alt katta hiçbir tuhaflık yoktu. Kavga mekanına benzemiyordu.  Yine de tek tek çöp kutularına ve eğilip tuvalet deliklerinin içine bakmıştı. Vakit kaybetmeden çıkıp üst kata koşmuştu. Tuvalete yaklaştığı sırada tuvaletten çıkan biriyle göz göze geldi.

Bu çocuk Felix'in çıktığı sınıfta ve vurduğu çocuğun yanındaydı! Birinin geldiğini görünce gerilmiş ve ilerlemeye başlamıştı.

"Ne bakıyorsun?! Dön önüne geri zekalı!"

Çocuğun elinde buruşmuş bi zarf vardı. Tuvaletten çıkan birinin elinde böyle bir şey olması garipti. Hyunjin cevap vermeden tuvalete girdi ve girdiği an aradığı yerin burası olduğunu anladı.

Girdiği gibi çıktı ve çocuğa seslendi.

"Ya! Baksana!"

Çocuk panik olmuş bir şekilde arkasına dönüp Hyunjin'e baktı. Ona bakışı çok korkutucuydu ama şimdi vaz geçemezdi.

Anonim ||  HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin