Taehung Pov :
Two month letter:
මන් කිව්වා , එයාට බැන්නා , කෑ ගැහුවා ළමයා ව නැති කරන්න කියලා . ඒත් කුකී හැමදාම කළේ එකට විරුද්ධ වුණ එක . මේ මාස දෙකට මන් එයාව හම්බෙන එක ප්රතික්ෂේප කාලේත් ඒ නිසා . ඒත් හැමදාම වගේම මන් එයා නිදීය න් ඉන්න වෙලාවට ගෙදර ගිහින් පොඩ්ඩක් එයා ලගින් නිදා ගෙන අහරෙන්න කලින් මන් එයාට නොපෙනී යන්න පුරුදු වුණා . මන් ගොඩක් තරහින් ඉන්නේ දරුවෙක් එයාගේ බඩට ආපු එකට . මන් එයාව එක්කන් ගියා දරුවා නැති කරන්න ඒත් එතනදි තිබුණු තියුණු පිහියකින් ඇනගෙන දරුවාත් එක්ක මැරෙනවා කියල මට තරජනේ කළා . දරුවා නැති කළොත් ඒ වෙලාවෙම එයත් දෙපාරක් නොහිතා මැරෙනවා කියලා .
Taehung Pov End
ජන්කුක් ට එදා සිදුවීමෙන් පස්සේ ආයෙත් දකින්න ලැබුණේ නෑ ටේහ්යුන්ග් ව . රැට රෑට එයාට දැනෙනවා එයාගේ ලගින් ටේහ්යුන්ග් ඉක්න බව . කොයිතරම් කිව්වත් දරුවා නැති කරන්න කියලා දැන් දැන් දරුවා ගැන වගේම මන් ගැන හොයලා බලනවා කියලා මන් දන්නවා . ඒත් මට පෙන්න එන්නේ නෑ එයා . කවදාවත් අහන්නේ නැ බඩ පිරෙන්න කනවද කන්න ආස දේවල් .
හැමදාම වගේ ජනකුක් හිටියේ එයාලගේ කාමරේ ඇද ට වෙලා . පහළ තට්ටුවේ ඔෆිස් එකේ ගොඩක් වෙලාවට කට හඬවල් ඇහෙනවා ඒ කියන්නේ ටේහ්යුන්ග් ඉන්නවා කියන එක ? ඇත්තටම එයා ඉන්නව ද බලන්න එයාට ඕනේ වුණා . ඒ නිසා අද කොහොම හරි පහළට යනවා කියලා හිතන් ඉදීමිල රතු වෙලා තියෙන කකුල් වලට සේරප්පු දෙක දාගෙන පඩිපෙලේ වැටට බර වෙලා පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ ඇවිදින්න පටන් ගත්තා . අන්තිම පඩිය බහිද්දි ඔලුවෙන් ආපු කරකිල්ලක් වගේ නිසා පාර නොපෙනී ගිහින් වැටෙන්න ගියත් කුක් ට තේරුණා එයාව කව්රු හරි අල්ලන් ඉන්නේ කියලා ?
" තමුන් ට කවුරුත් කිව්වේ නැද්ද මේ පඩිපෙල බහින්න තහනම් කියලා ? හහ්... කතාකරනවා ? මේ පඩිපෙල නෙවේ මේ කිසිම පඩිපෙළක් නගින්න තමුන් ට බෑ කියලා මන් අමුතුවෙන් කියන්න ඕනේ ද ? " ටේහ්යුන්ග් කේන්තියෙන් වගේ ඇහුවා .
" මියානේ මන් ආවේ ... මට...." කුක් බයට ගොත ගහන්න ගත්තා .
" හරි මට තේරුණා තමුන් කියන්න හදන දේ ? " ටේහ්යුන්ග් කේන්තියෙන් ඇස් රතු කරන් කිව්වා .
YOU ARE READING
FUCK YOU (tk 🔞story)
Romance🄸 🄰🄼 🄰🄲🄲🄸🄳🄴🄽🅃🄻🅈 🄵🄰🄻🄻🄸🄽🄶 🄰 🄻🄾🅅🄴 🅆🄸🅃🄷 🄼🄰🄵🄸🄰 🄺🄸🄽🄶 🄸 🄰🄳🄳🄸🄲🅃 🅃🄾 🅈🄾🅄 🅃🄾🄿 🅃🄰🄴 🄱🄾🅃🅃🄾🄼 🄹🄺 🅂🅃🄰🅁🅃 - 2023 🄹🄰🄽 2 🄴🄽🄳 - ?