0015

256 21 4
                                    

ජන්කුක් හිටියේ බාත්රූම් එක ඇතුලේ ෂවර් එක දාගෙන නාන ගමන් . ගොඩාක් කාලෙකින් ජන්කුක් ට ඕනේ වුණා අද වෙනසක් කරන්න .. ඔව් ඒ... ටේහ්යුන්ග් වෙනුවෙන් .. තමන් ළග කොයිතරම් ඉවසුවත් එයාලගේ පළමු හම්විමේ දී ජන්කුක් තේරුම් ගත්තා තමන් ඉස්සර සෙක්ස් පැත්තෙන් ඉවසන මිනිහෙක් නෙවේ ටේහ්යුන්ග් කියන්නේ කියන එක .

ඇගේ එක රෝම කුපයක් ඉතිරි නොවෙන්න විට් කරපු ජන්කුක් ගොඩාක් වෙලා වොෂ් කළේ මුලි ඇගම ස්ටිබෙරි සුවදින් සුවදවත් වෙද්දි . ඒ විතරක් නෙවේ දත් ටිකත් හොදින් මැද්දේ ගෙවන පළමු රැය නොවුනත් ටේහ්යුන්ග් ට හොදම දේ දෙන්න ඕන නිසා .

හැමදාම නැති වුණත් කාමරේ ට බාත් රුම් එකේ ඉඳන් අවේ දුහුල් කමිසයක් එක්ක කලිසමකින් හැඩ වෙලා . කාමරේ කන්නාඩි මේසෙ ළග නතර වෙලා එතනින් ක්‍රීම් අරන් ගන්න හැදුවත් එයාගේ ඉන වගේ ශක්තිමත් ලෙස බැඳුණු අත් වලින් අදුර ගත්තා ඒ ටේහ්යුන්ග් කියලා .

ජන්කුක් ගේ බෙල්ලෙන් සිපුමක් තිබ්බේ ඒ මුවෙන් කෙදිරියක් පිට වෙද්දි . ටේහ්යුන්ග් වුණත් එතනින් නවතින්නේ නැතුව බෙල්ල දිගේ උරහිසටත් උරහිස් දිගේ පපුවට ඒ තොල් අරන් ගියා . ඒ වගේම ජන්කුක් ට තේරුණා දැනටමත් ටේහ්යුන්ග් හර්ඩ් වග.

නොදැනීම එකෙන් එක ඇදුම් ගලවමින් ඉස්සරහට ආපු ටේහ්යුන්ග් ඒ නිපල් කිසිම පැකිලීමක් නැතිව පොඩි කරමින් ඔහුව ඇදේ පෙරල ගත්තේ ජන්කුක් ගේ ඇග උඩට එන ගමන් .

ටේහ්යුන්ග් ජන්කුක් ගේ කලිසම ගලවනකොට දැකාපු එකම දේ මේ වෙනකොටත් කම් වෙලා ඉන්න සාමාජිකයා දිහා . ඒ දේවල් තමන්ගේ තොල් වලින් ලෝවලා එක පාරම පිටිපස්ස හරවලා පින්ක් ass එක ලොවන්න ගත්තේ ආදරේ මුහු රගික හැගීම් එක්කයි . ඔහුට තේරුණා පළමු අඩිරයේ වගේ සූදානමක් ඕනේ නැති වග . මොකද ඒ වෙනකොටත් අවශ්‍ය විදිහට එක හැඩ ගැහිලා නිසා .

" Plz fuck me" ජන්කුක් බෙග් කළා

" හ්ම්.. ගනින් මේක කට ඇතුලත " එක විනාඩියක් නොතිය අගල් ගානක් දිග ලිංගුව ජන්කුක් ගේ මුවට දුන්නේ ඔහුත් ඉස්සරහට පිටිපස්සට වෙමින් ..

" අහ්.... නැගිටපාන් " ටේහ්යුන්ග් ඒ විදිහට කියලා ඇදෙන් බස්සලා කාමරේ ජනෙල් ළඟට ආවේ එතනින් පහළ පෙන වත්ත එක්ක ඔහුව ජනෙලෙට හේත්තු කරන් එක පාර ඇතුල් වුණේ ඒ මුවෙන් කෙදිරියක් පිට වෙද්දි ...

FUCK YOU (tk 🔞story) Where stories live. Discover now