1. Bölüm

110 11 8
                                    

(Nilüfer'in ağzından...)

  "...bindiği siyah, camı filmli aracı takip etmesini istedim. Her ne oluyorsa olacaktı. Ya onun ne iş çevirdiğini anlayacak ya da ölecektim. Hadi bakalım. Allah yardımcım olsun."

Günümüz

  Merhaba. Ben Nilüfer. Normal bir hayatı olan normal bir kız. Ama benim hakkımda kimsenin bilmediği bir şey var. Çünkü benim bir sırrım var...
Çocukluğumda çok izlerdim Mucize Uğur Böceği ve Karakedi'yi. O yüzden hikayeme böyle bir başlangıç yapmak istedim. (Sanırım sırrım yok.) Neyse. Artık düzgünce anlatmaya başlamalıyım.

  Üniversite son sınıftayım. Kendimi çok karmaşık buluyorum. Bazen sevimli buluyorum kendimi bazense sinir hastası. Öyle zıtlıklarım çok fazla. O yüzden en iyisi olayları anlattıkça beni anlamaya çalışmanız. Artık gerçekten olayları anlatmaya başlıyorum.

  Okul çıkışı aynı anda herkesin telefonuna bildirim geldi.

  "19 Mayıs 2022 tarihinde İhtiyaç Sahiplerine Yardım Projesi'yle 15 günlük Afrika'ya gidilecektir. Tüm giderler üniversitemiz tarafından karşılanacaktır. Gitmek isteyenlerin ilgili yerlere başvurmaları önemle rica olunur."

  Çok mutluyduk. En yakın arkadaşım Yağmur'a baktım. Biz çılgın arkadaşlar olarak biliniyorduk ve başımıza nelerin geleceğinden habersiz, tatilin güzel geçeceğinden emindik.

MATRUŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin