İddia

553 21 67
                                    

✨💞🍀

Keyifli okumalar

     

        Kapı çalma sesiyle kendime geldim. Hemen ellerimi çektim,barlas bey'de geriledi.

       "girin" diyerek sessizliği bozdu, içeri çok güzel bir kız girdi.

       " Merhaba tatlım ben geldim" dedi gülümseyerek.

       " hoşgeldin" dedi Barlas bey, yine biri daha mı? Bu sefer sinirlenmedi, kızmadı , bide küçük gibi adama bak yaş sınırı bile yok, Off salaksın Adel salak hoşlandığın adama bak bilmem kaçıncı kadın, bir saniye hoşlanmak mı? Dedim yok ya karın ağrısıdır o.

      Kız  masasına doğru giderken bende " şey biraz dışarı çıksam iyi olacak" diyip odadan çıktım, kendi kendime söylenerek aşağı iniyordum Işıl hanımla karşılaştım

     " merhaba Adel nasılsın?"

     "iyiyim çok teşekkür ederim Işıl hanım siz nasılsınız?"

      " iyiyim bende ne bu hal dalgınsın, hadi gel bir kahve içelim" diyip odasına davet etti.

      " Tamam olur tabii" biraz olsun kafam dağılır diye kabul ettim.kahveler gelene kadar sohbet ettik, çok tatlı bir kadın bu ya bir süre sonra kahvelerimiz geldi.

       "Eee Adel Barlas bey ile çalışmak nasıl gidiyor."

       "Off offf hiç hatırlatmayın Işıl hanım ya Adam tam bir Pinokyo hem sahte hem yalancı, bir tek farkla yalan söyleyince pinokyo'nun burnu uzar ya hah bunun da kibarca söylüyorum poposu kalkıyor."

      Arkamda duyduğum uyarı öksürüğü olan sesle gözlerim Işıl hanımı buldu.Eyvahlar olsun ne yani söylediklerini duymuşmuydu patronum.

      " Arkam da değil mi? "

      " Evet Adel arkanda ve poposuna bakıyor."

      " Adel hanım dedikodunuz bittiyse odaya gelir misiniz?" dedi Barlas bey, hemen ayağa kalktım.

      "kahve için teşekkür ederim Işıl hanım" diyip kapıyı doğru yöneldim.

     "afiyet olsun"

      Barlas bey önde ben arkada ofise çıkıyorduk.Ah Adel ah tur şu çeneni. Odaya geldiğimiz de gelen kızın gitmediğini gördüm. Bana bakıyordu ne yapsam diye düşünürken, gülümseyerek başımla selam verdim. Oda aynı şekilde bana selam verdi.

      Masama geçip başımı kaldırmadan işlerime odaklandım bir süre sonra kadının kalktığını gördüm, Barlas bey de onunla kapıya doğru geliyordu.

     " Merhaba" dedi kız

     " merhaba" dedim sakince, barlas bey lafa girerek

     "tanıştırayım kardeşim Berra, bu bayanda bana burda yardımcı olan Adel hanım" kardeşden sonrası yok bende aklım uçtu, adamın günahını mı aldım şimdi, birde sinirle okadar laf ettim.

     " memlun oldum Berra hanım"

     "bende çok memlun oldum ama lütfen Berra de, hanım falan benlik değil, neyse görüşmek üzere " dedi gülümseyerek Barlas beyin de öperek çıktı.

     Barlas bey hiçbir şey demeden masasına geçti. Yanına gidip özür dilemeliydim bu sefer gerçekten dilimin ayarı büyük kaçmıştı. Masasına doğru geldim

     " şeyy Barlas bey... "dememle bana bakmaya başladı. Ne diyecektim ki şimdi

      " bu sefer ne için kusura bakmayayım Adel hanım, yalancı olmam mı, sahte olmam mı hah bide popom için dedikleriniz mi" adam haklı denecek laf mı

Pinokyo Patronum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin