10.Metróaluljáró: Fuss

462 42 5
                                    


-A futás a legnagyszerűbb hasonlat az életre, mert annyit veszel ki belőle, amennyit beletettél.-

-Elég lesz már, Niragi?

Kérdeztem a 3.itala után amit legurított. Még csak szédültnek sem tűnt, de az nem változtatott a tényen, hogy pár óra múlva egy őrült játékban kell részvennünk ami életre-halálra megy.

-Te nekem beszélsz?

Vonta fel a szemöldökét miközben egy újabbat töltött magának.

-Nem, egy idiótának.

Motyogtam, mire Ő csak bólintott aztán mikor leesett neki mit mondtam, sértődötten kiáltott fel.

-Hé!

Mosolyogva feküdtem el a pulton, és eldöntöttem hogy Én már pedig bizony aludni fogok, leszarva mindent és mindenkit. Kellett az erő a következő játékhoz.

♠️♠️♠️♠️

Reggel az ágyamban ébredtem, betakarva. Erősen meglepődve vettem észre a fekete hajút, az ablakomnál állva kávézni. Mikor hallotta hogy felültem az ágyban, megfordult és a párkánynak támaszkodva nézett rám.

-Aludtál 6 órát. Remélem elég lesz a túlélésedhez.

Szememet dörzsölve válaszoltam.

-Hát, ha már te iszol játék előtt ezzel elvesztve a józan ítélőképességed, aztán meg még engem hurcolgatsz..

Felálltam, és kivéve a szekrényből egy új bikinit és a már megszokott régi kardigánomat a fürdőbe vonszoltam magam. Amikor ott is végeztem, meglepődtem hiszen Niragi eltűnt. Vállat vonva úgy döntöttem egyedül megyek le a csarnokba.
Az emberek ott már sorakozva várták a fejleményeket. Ekkor vettem észre Niragit a már megszokott Treff jelnél állva, felém intett így el is indultam az irányába, de szemeimmel Chishiyát kerestem. Aguni odaszólt Niraginak.

-Niragi! Te ma a Pikk-hez mész. Szoknod kell a többi jelet is.

Valahogy úgy gondoltam, ez nem a legjobb döntés alkohollal a szervezetében, de Ő csak vállat vonva állt át a Pikk jelhez, és ismét intett felém. Mikor elindultam újra, észrevettem a szőkehajút akinek szemeimmel jeleztem hogy álljon be a sorunkba. Csak bólintott megbújva a többi Pikk tag mögött.

-Ha engedsz meghalni kurvára dühös leszek.

Szűrtem Niraginak a fogaim között, Ő pedig csak karját átdobva a vállamon magához húzva kicsit összekócolta a hajam.

-Kár ezen aggódnod, Te is tudod.

Hátrafordultam. Chishiya szemforgatva húzta fejére a kapucniját. Nem tudtam vele foglalkozni, a sorunk elindult mi pedig lassan a helyszínhez értünk.

-Fogd.

Tartott elém Niragi egy mobilt. Deja Vu érzésem volt ettől. A táblára néztem ami a mobilok asztalán volt.

"A játék a metróaluljáróban játszódik. Kérjük a már regisztrált tagokat, induljanak arra lefelé."

-Gyere.

Intett Niragi és ezúttal Ő ragadta meg a felkarom magától, hogy a tömeg ne sodorjon le magával a lépcsőn. Leérve oda a telefonok mind megszólaltak.

~A regisztráció lezárult. Játékosok száma: 35 Fő.
  Játék neve: Fuss!
Nehézségi szint: Pikk 4-es!
A szabályok a következők: A metróaluljáróban bombák vannak elrejtve. Idő limit: 50Perc.
A játékosoknak 50percük van kiérni az aluljáróból, megharcolva az útjaikba eső akadályokkal. A játék akkor van teljesítve, ha átlépték a felszínen lévő "Cél" feliratot, ha a játékosok átlépik az időkorlátot, a bombák felrobbannak. Sok sikert! Játék, indul!

-Ennyi?

Kérdeztem Niragitól, miközben az összes játékos elkezdett elfutni mellettünk.

-Biztos hogy nem. Ne becsüld alá a játékmestert.

Mondta előre sandítva. Követtem a tekintetét, egy rohadt nagy tigris tűnt fel, ami az emberek közé vetette magát.

-Mi a fasz..

Leheltem miközben az elkezdte az egyik Nőt szétcincálni.

-Na, kezd máris érdekes lenni, nem?

Mosolygott rám.

-Van valami ötleted?

Kérdezte mire csak értetlenül bámultam rá.

-Ez nem éppen egy gondolkodós játék, Niragi!

Akadtam ki, mire Ő csak egy "Akkor is gondolkozz" mondattal elindult.

-Most hová mész?

Kocogtam utána, mire Ő mosolyogva elővette a gépfegyverét és megrázogatta azt előttem.

-Addig fussatok, amíg a tigrisnek van játékszere!

Simította meg a hátamat Chishiya és még utoljára rámnézve, futni kezdett Ő is.

-Ne nyúlj hozzá, bazdmeg, te törpe!

Fintorgott a fekete hajú, de azért a fegyverét kibiztosítva, ráfogva a kardigánomra húzni kezdett maga után.
Lassan 20perce futottunk, minden akadály nélkül. Annyi baj volt, hogy mind kezdtünk kifáradni, kiszáradni. Időközben a kardigánt is a derekamra kötöttem, és úgy futottam. Amikor abszolút nem számítottunk rá, akkor tűnt fel egy Puma ami felénk tartott. Chishiya megállt, megvárva amíg mi beleelőzzük Őt. Niragi nem megállva, elővéve a gépfegyvert az állatra célzott, kiiktatva azt.

-Hah, az Én kicsikém másodpercenként 35 golyót is képes kiengedni magából.

Mondta nagyképűen mosolyogva miközben megsimogatta "kicsikéjét."

-Wow, bárcsak velem beszélnél ilyen szépen.

Mondtam.

-Vagy velem.

Tűnt fel mellettünk a szőke hajú ismét.

-Chishiya..Azt hiszed nem látom mit csinálsz? Legközelebb hagylak megdögleni!

Mondta Niragi, megmutatva a nyelv piercingjét. Ami nem tudtam eldönteni hogy vicces, undi vagy éppen menő volt.

-Akkor még azelőtt célba kell érnünk, mielőtt még valami felbukkan.

Biccentett az alacsonyabbik, nekem pedig egyet kellett vele értenem. Mindhárman rohanni kezdtünk. 10percünk maradt a célbaéréshez. Időközben még 2 nagymacskába is belebotlottunk, de Niragi mindkettővel hasonlóképp végzett.
Meglátva a fényt, Átlépve a "CÉL" jelzést, a telefonok ismét jeleztek.

JÁTÉK TELJESÍTVE, GRATULÁLUNK!:)

-Hát, kössz srácok, ezer hála.

Mondta Chishiya.

-Kurva anyád.

Válaszolt Niragi, én pedig csak mosolyogva hallgattam a Partra vezető úton kettejük vitáját. Hát, ezt is Túléltem.

Árulkodó Jelek /NIRAGI FF./Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ