14. Bármi áron, mint egy falat kenyér.

438 48 10
                                    


-Győzelem bármi áron, győzelem minden iszonyat ellenére, győzelem, bármilyen keserves legyen is az út. Mert győzelem nélkül nincs tovább élet.-



Egy üres zsákutca előtt álltam Agunival. Beljebb sétálva az annak végén lévő asztalhoz, észrevettünk egy kártyát ami azon pihent. Kérdően néztem Agunira de tekintete semmit nem árult el. Számat rágva, a kést szorítva vártam a következő lépést. Ereimben a vér pulzált és konkrétan éreztem ahogy azzal együtt emelkedik a vérnyomásom is.

~A regisztráció lezárult.
Játékosok száma: 3
Játék neve: Zsákutca.
Feladat: A játékban résztvevők feladata megvédeni az asztalon látható kártyalapot bármi áron amivel később hazatérhetnek.

-Mi..? Megvédeni? Mitől?

Kérdeztem inkább magamtól mert valahogy lerítt Aguniról hogy baszik majd válaszolni ha tőle kérdezem. Leheletnyi idővel később, 3 ló maszkos alakot vettünk észre bekanyarodni a zsákutcába akik egyenesen felénk vették az irányt, késekkel lábszárukon lévő zsebbe megbújva. A velem lévő Aguni kettejükkel majdhogy rögtön végzett, míg a harmadiktól csak visszalépett és könyökét az asztalra támasztva figyelte mi lesz a következő amit tenni fogok hiszen idáig csak tátott szájjal álltam.
A maszkos hirtelen és gyorsan indult meg felém ugorva egyet, így mikor kitértem előle Ő a falnak esett onnan pedig a földre. Nem tehettem mást gondolkodni sem volt időm amíg Ő a földön volt gyomorszájon rúgtam. Kezét oda kapta így a kés a földön landolt amit kirúgtam előle jó messzire. Még 2x tudtam gyomorszájon rúgni, a következő elől már kifordult. Egy fiatalabb lány vonta el a figyelmem 16-7 körüli lehetett. Valószínűleg Ő volt a 3.játékos. Értetlenül jött oda mellém, és kérdezte mi történik. Amíg ez történt, a maszkosnak elég ideje volt összeszedni magát és a kését is, majd újra elindulni felénk.
Agunira néztem aki a késemre sandított majd eltátogott egy "bármibe kerül" mondatot. A lánnyal mostmár nem törődve próbáltam kitérni az ütések és a szúrkálások elől, földre is kerültem, aszfaltra is, falra szorítva is voltam. Egyszer sikerült megszúrnom a maszkosat, ami a combját érte de nem volt mély a vágás ráadásul meg is ijedtem tőle egy picit. Soha nem tettem még ilyet, de most a túlélésem volt a cél.
Késemet kirántva belőle rögtön intéztem a következő szúrást ami ezúttal mélyebb is volt de még mindig úgy éreztem valami hiányzik. Újból a kés markolatára markoltam majd 360-as fokban elcsavartam azt.
A férfi felkiáltott, miközben elkapta a hajam és beleverte a fejemet a falba. Megvágva a kezemet is elég mélyen. Erős szédülést éreztem, de még annyi lélekjelenlétem volt hogy felállva visszaforduljak ismét felé. Sántítva ugyan de ismét rám indult, a kést a levegőbe lendítve. Oldalamra nézve nem láttam más megoldást. Elkaptam a mellettem álló lány karját és testét pajzsként használva rántottam Őt magam elé. Arccal felém volt, így a vér amit a szúrás következtében felköhögött az mind rajtam landolt. Szemei meredten bámultak rám, én pedig csak hitetlenül bámultam vissza. Ezt most tényleg megtettem.. Még 4 szúrást ejtett a lányba, akinek a mostmár halott testét én tolva magam előtt szorítottam falhoz a maszkos figurát. A következő szúrásomra nem igazán számíthatott hiszen egyszerűen és mélyen illesztettem mellkasába a kést. A halott lány testébe kapaszkodva ereszkedett lassan a földre, majd levette a maszkot és a szemembe nézve lehelte ki az utolsó leheletét. Egy kis ideig álltam még ott figyelve a holttesteket, majd magamra néztem. Nem tudtam kinek a vére van már rajtam, olyan sok volt. Egy könnycsepp gördült le az arcomon amikor Aguni csak fogva a véres kezével a kártyát, elindult visszafelé kerülgetve a hullákat. Mint egy élőhalott úgy mentem a visszavezető úton és legalább 5-10perccel Aguni után értem el a kapuinkat. Chishiya már ott állva, idegesen tekintgetett körbe. Ahogy meglátott hozzám sétálva forgatott körbe nézte meg nem e esett komolyabb bántódásom.

-Egy pillanatra azt hittem nem sikerült megcsinálnod.

Mondta, mire csak elhúzva a számat megindult egy két elveszett könnycseppem is.

-Ez a geci játék úgy érzem felért egy kör játékkal..

Mondtam elfojtva a sírásomat, majd faképnél hagytam az értetlen Chishiyát. A szobámba vezető folyosón Niragi állt, lábával a falnak támaszkodva.

-Nem kérdezem meg hogy megsérültél e, mert az a köcsög törpe már úgy is ellenőrizte, nincs igazam?

Kérdezte gúnyosan mire Én csak fejem rázva válaszoltam neki.

-Nincs most hangulatom hozzád, Niragi.

Árulkodó Jelek /NIRAGI FF./Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang