Šok

854 56 15
                                    

„Miluju vás."

Ne. To byl jen špatný vtip.

„Miluju vás," zopakoval Potter. „Předtím jsem vám to neřekl, ale miluju vás. Když se mě Voldemort pokusil v lese zabít, myslel jsem na vás. Byl jste... to poslední, na co jsem myslel. Miluju vás. Vždycky jsem vás miloval."

Co?

Merlinovy nateklé koule.

Co?!

Je snad... vystřelil si snad někdo na večírku z Pottera a dal mu do pití lektvar lásky nebo co?

Ne. Žádné zjevné známky magické modifikace emocí. Tak proč...?

Proč by to do prdele říkal?

Miluje?

Jak by...?

To je šílenost.

To se neděje.

Potter ho miluje?

„Nemusíte to říkat zpátky. Jen jsem chtěl, abyste to věděl. Máte právo to vědět."

O tom by se teda hádal.

Co si myslí, že se teď stane?

Co mu na to má říct?

'Děkuji, že jste se mi svěřil?

Neopětuje to..

Jak by taky mohl?

Potter byl vychrtlý. Nepřitahoval ho. Vždyť byl skoro ještě dítě! A pošetilý hlupák k tomu.

Bezohledný.

Sobecký.

Jak se opovažuje to na Severuse takhle hodit?

Co si myslí, že se teď stane?

„Co si myslíte, že se teď stane, Pottere?" zeptal se nahlas. Musel si blahopřát. Jeho tón byl klidný. Ani zmatený ani rozzlobený. Zachoval chladnou hlavu. Výborně.

Neměl by toho zmetka vyhodit, že ne? Měl by být... hodný. Je teď hrdina.

Oba jsou.

Být hodný bylo příšerný.

„No... to nevím. Sev... Pane." Vystrčil Potter bradu. „Jen jsem chtěl, abyste to věděl."

To už řekl.

„Máte právo to vědět."

To taky.

„Chtěl jsem, abyste to věděl."

Očividně.

„Nic se nemusí změnit. Všechno může zůstat při starým."

To by rozhodně bylo lepší.

„Pokud nechcete...?"

Ne, nechce. Neopětuje to. Jak by taky mohl? Vyzáblý. Nepřitahoval ho ani po tělesné ani po intelektuální stránce. Byl mladý. A nebyl jeho typ.

Možná se o Pottera zajímal, ale nemiloval ho. Ani si nebyl jistý, jestli k němu cítil něco osobního nebo dokonce pozitivního.

„Vždycky jste mě chránil. Kryl jste mi záda, i když jste při tom byl protivný."

Dělal jen svou práci a choval se jen tak lidsky, jak bylo potřeba.

Vážně to bylo všechno, co Potter potřeboval?

Stačilo, aby se ho člověk nesnažil zabít moc, a měl to v kapse? Okamžitě získal přístup do jeho postele? Dokonce i do jeho srdce?

Merline, co je tohle za špatný vtip? Je to snad vtip, ne?

Neříkejte toKde žijí příběhy. Začni objevovat